Suututta ihan vitävästi. Mies lähti 5h sitten saunaan eikä ole vieläkään tullut takaisin.
Lähti kaverinsa luokse saunaan, kun meillä ei ole omaa. Miehellä on ollut tapana juuri tällaiset monen tunnin "saunassa" käymiset. Tulee sitten joskus aamuyöstä täyskännissä kotiin.
Nyt sovittiin, että on vain pari tuntia ja tulee sitten kotiin. Itseasiassa mies itse sanoi, että kävisi tällä kertaa kunnollisesti saunassa ja kun sanoin, että ei sitten mitään 5 tunnin saunomisia niin oli asiaan ihan myöntyväinen...
No 5h tulee täyteen vartin päästä. Suututtaa, kun se tekee tällaisia temppuja mulle jatkuvasti ja pitää mua ihan pilkkanaan. :(
Eroa älkää edes ehdottako sillä erota en aio. Kaikesta huiolimatta rakastan miestäni. Muutamaa vikaa lukuunottamatta se on ihan hyvä mies...
Kommentit (79)
yhdessähän ne tehdään,vai kuinka?Ottaa todella päähän noi mielipiteet täällä kun sanotaan et se on jotain kyttäämistä jos soittaa miehelle "kesken illan".Haloo hei,mitä vaan on voinut tapahtua,jos lapsiperheestä on kysymys!Kyllä toisen täytyy olla langanpäässä!Äiti voi olla yksin kotona lasten kanssa esim.ilman rahaa,autoa,yms.Miten sit käytät lapsia lääkärillä tms.jos toinen ei edes suostu kännykkäänsä auki pitämään tai muuten vastaa.
Pelisäännöt pitäisi sopia parisuhteessa hyvissä ajoin jo ennen kuin lapsia tulee eri tilanteiden varalle.Tarkopitus ei ole "sitoa"toista kotiin tai varmistella koko ajan puhuuko toinen totta vai ei omista menoistaan ja tuloistaan.Se olisi minusta niin ahdistavaakin jo itsellekin et sitä on varmaan muutakin miettimistä...
yhdessähän ne tehdään,vai kuinka?Ottaa todella päähän noi mielipiteet täällä kun sanotaan et se on jotain kyttäämistä jos soittaa miehelle "kesken illan".Haloo hei,mitä vaan on voinut tapahtua,jos lapsiperheestä on kysymys!Kyllä toisen täytyy olla langanpäässä!Äiti voi olla yksin kotona lasten kanssa esim.ilman rahaa,autoa,yms.Miten sit käytät lapsia lääkärillä tms.jos toinen ei edes suostu kännykkäänsä auki pitämään tai muuten vastaa.
Pelisäännöt pitäisi sopia parisuhteessa hyvissä ajoin jo ennen kuin lapsia tulee eri tilanteiden varalle.Tarkopitus ei ole "sitoa"toista kotiin tai varmistella koko ajan puhuuko toinen totta vai ei omista menoistaan ja tuloistaan.Se olisi minusta niin ahdistavaakin jo itsellekin et sitä on varmaan muutakin miettimistä...
siinä tapauksessa vikaa on kyllä siinä emännässäkin, joka päästää asiat niin huonolle tolalle... Ja ymmärsin ap:n kirjoituksesta, että on soitellut miestä kotiin, ei hädän vuoksi. Taksilla pääsee kyllä lääkäriin, ei siihen liene miestä tarvita?
mutta kannatan eroa, ihan lasten takia. hyvän esimerkin lapsilleen antaa, hyvä isä? ei kuulosta siltä.
jos puhutaan lapsen ja äisin kiintymys suhteesta, niin entä isän ja lapsen suhde, onko heillä? onko oikein altistaa lapsia tuollaiseen käytökseen ja vielä tahallaan?
vaikka kuinka rakastais miestä, OMA JAKSAMINEN ja LASTEN HYVINVOINTI pitäisi olla ensisijaista tässä suhteessa!
Minä laitoin/päästin omani viiden päivän mökkireissulle kavereittensa kanssa :)
Ja minä vastaavasti voin saunoa tyttöjen kanssa.
Ja se ei tarkoita sitä etten tykkäisi mieheni seurasta, minusta vaan täytyy olla muutakin elämää kuin parisuhde ja perhe.
lapselle jotain, niin miehenkö te soitatte asiaa hoitamaan? Outoa, mä soittaisin taksin tai ambulanssin, enkä mitään viihteellä olevaa miestä. Toki ilmoittaisin missä ollaan, mutta viimeiseksi mä kännisen miehen/naisen haluaisin sairasta lasta hoitamaan.
En minäkään ymmärrä, miksei äiti saa lasta lääkäriin ilman miestä jos hätä tulee.
Miten miehen voi päästää töihin? Sekin voi olla kaukana? Tai työmatkalle?
siinä tapauksessa vikaa on kyllä siinä emännässäkin, joka päästää asiat niin huonolle tolalle... Ja ymmärsin ap:n kirjoituksesta, että on soitellut miestä kotiin, ei hädän vuoksi. Taksilla pääsee kyllä lääkäriin, ei siihen liene miestä tarvita?
että toi teidän huolissanne olo on ihan naurettavaa..
vittu heti hirvee paniikki ku mies on muutaman tunnin jossain poissa teidän silmistänne?
tajuatteko että jos te olette miehennne sairaala papereissa lähiomaisena, niin teille soitetaan heti jos jotain tapahtuu miehellenne?
joten niin kauan kun sairaalasta ei kuulu soittoa niin kaikki on hyvin..
Jos ajattelisin asiaa omalle kohdalleni, niin ei kyse olisi siitä, ettenkö kykenisi lähtemään lääkäriin ilman miestä. Kyse on siitä, että ainakin omaa miestäni meidän hyvinvointi kiinnostaa sen verran, että jos jotain tapahtuu niin hän haluaa_olla_siitä_tietoinen. Ja minä todellakin oletan, että mies on tavoitettavissa jos jotain tärkeää asiaa tulee.
Olettaisin näin olevan suurimmassa osassa perheitä?
En minäkään ymmärrä, miksei äiti saa lasta lääkäriin ilman miestä jos hätä tulee.
Miten miehen voi päästää töihin? Sekin voi olla kaukana? Tai työmatkalle?yhdessähän ne tehdään,vai kuinka?Ottaa todella päähän noi mielipiteet täällä kun sanotaan et se on jotain kyttäämistä jos soittaa miehelle "kesken illan".Haloo hei,mitä vaan on voinut tapahtua,jos lapsiperheestä on kysymys!Kyllä toisen täytyy olla langanpäässä!Äiti voi olla yksin kotona lasten kanssa esim.ilman rahaa,autoa,yms.Miten sit käytät lapsia lääkärillä tms.jos toinen ei edes suostu kännykkäänsä auki pitämään tai muuten vastaa.
Jos ajattelisin asiaa omalle kohdalleni, niin ei kyse olisi siitä, ettenkö kykenisi lähtemään lääkäriin ilman miestä. Kyse on siitä, että ainakin omaa miestäni meidän hyvinvointi kiinnostaa sen verran, että jos jotain tapahtuu niin hän haluaa_olla_siitä_tietoinen. Ja minä todellakin oletan, että mies on tavoitettavissa jos jotain tärkeää asiaa tulee.
Olettaisin näin olevan suurimmassa osassa perheitä?
Miten miehen voi päästää töihin? Sekin voi olla kaukana? Tai työmatkalle?yhdessähän ne tehdään,vai kuinka?Ottaa todella päähän noi mielipiteet täällä kun sanotaan et se on jotain kyttäämistä jos soittaa miehelle "kesken illan".Haloo hei,mitä vaan on voinut tapahtua,jos lapsiperheestä on kysymys!Kyllä toisen täytyy olla langanpäässä!Äiti voi olla yksin kotona lasten kanssa esim.ilman rahaa,autoa,yms.Miten sit käytät lapsia lääkärillä tms.jos toinen ei edes suostu kännykkäänsä auki pitämään tai muuten vastaa.
laittaa tekstarin, että nyt ollaan menossa kohti lääkäriä. Sitä en ymmärrä miksi soitellaan perään pitkin iltaa muuten vaan, varmaan mies arvaa, että muija siellä raivoaa ja vaatii kotiin...
ja lapsi pitää viedä lääkäriin niin haluatteko te todella sinne sairaalaan humalaisen miehen mukaan?
miehelle voi laittaa tekstarin tapahtumista mutta ei kai se nyt lähe humalassa sairaalaan?
Mutta kun meillä ei ole elämässä juurikaan sitä normaalia perhearkea!
Meillä on vain minä+lapset ja mies+työ+kaverit. Tottakai joskus on niitä perheiltojakin, mutta niitä on aivan liian vähän!
ap
Minä laitoin/päästin omani viiden päivän mökkireissulle kavereittensa kanssa :) Ja minä vastaavasti voin saunoa tyttöjen kanssa. Ja se ei tarkoita sitä etten tykkäisi mieheni seurasta, minusta vaan täytyy olla muutakin elämää kuin parisuhde ja perhe.
Mutta kun meillä ei ole elämässä juurikaan sitä normaalia perhearkea!
Meillä on vain minä+lapset ja mies+työ+kaverit. Tottakai joskus on niitä perheiltojakin, mutta niitä on aivan liian vähän!ap
Minä laitoin/päästin omani viiden päivän mökkireissulle kavereittensa kanssa :) Ja minä vastaavasti voin saunoa tyttöjen kanssa. Ja se ei tarkoita sitä etten tykkäisi mieheni seurasta, minusta vaan täytyy olla muutakin elämää kuin parisuhde ja perhe.
reissu vaan parisuhteenne tila yleisesti ja miestä kyttäämällä ja kieltämällä asia ei korjaannu.
akalta "suojelevaa"mielipidettänne enää!Kuinka miehen suu sit pannaan jos nainen vastaavasti luvan kanssa iltaa viettämässä tuntikausia saunoen kavereiden kanssa ja kotona sattuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa??Miten luulette kotona olevan isän reagoivan?Satavarmasti soittaa vaimolleen hädissään.Ja hermostuu vielä enemmän jos muija ei vastaakaan puhelimeen.Onko tämmöinen äiti silloin teidän mielestä huono äiti jos ei vastaa puhelimeen ku äijä soittaa kotoa lasten kaa?Ls-ilmoituksen paikka heti vai?
ja mies osaa toimia ihan itsenäisesti. Olen myös monesti ulkomailla, joten mitä luulet kuinka hyvin pääsen sieltä apuun?
Jos en kyttäisi niin miehellä olisi paljon helpompi olla pois kotoa vieläkin pitempiä aikoja. Eli jos minulle olisi ihan ok, että mies ei ole kotona niin sitten sitä tuskin täällä näkyisi ollenkaan.
ap
Jos en kyttäisi niin miehellä olisi paljon helpompi olla pois kotoa vieläkin pitempiä aikoja. Eli jos minulle olisi ihan ok, että mies ei ole kotona niin sitten sitä tuskin täällä näkyisi ollenkaan.
ap
suhteen, jos kerran ilman kyttäystä ei kotona olisi.
Jos oma mieheni on viihteellä niin hän soittaa aina jossain vaiheessa iltaa kyselläkseen miten meillä menee. Soittelemme myös puolin ja toisin työpäivän aikana jos tulee sopiva väli.
Miehesi ei kuulosta kovin sitoutuneelta teidän perheeseen.. Onko aina ollut näin vai onko tilanne hiljattain muuttunut? Viettikö hän aikaa lasten kanssa kun he olivat pienempiä?
Mies on muuten joskus selvinpäin myöntänyt, että minun kyttääminen on ihan hyvä juttu!
ap
Jos oma mieheni on viihteellä niin hän soittaa aina jossain vaiheessa iltaa kyselläkseen miten meillä menee. Soittelemme myös puolin ja toisin työpäivän aikana jos tulee sopiva väli.
en näe tarpeelliseksi kysellä kuulumisia muutaman tunnin erossa olemisen aikana, ehtiihän ne selvittää myöhemminkin. Ja haluan omien kavereiden kanssa ollessa olla heidän kanssaan, en puhua puhelimessa miehen kanssa.
Meilläkin mies on välillä viihteellä. Ja ne kestävät aina pitkään riippumatta mitä mies sanoo. Nykyisin jo vitsailenkin, että laitan rastin seinään, jos tulet ennen aamua. Ei ole tullut, mutta ei se minua haittaa, kun tiedän että kestää, vaikka sanoisi lähtiessä että tulee ajoissa.
Joskus suhteen alkuaikoina saatoin laittaa iltapalaa ym ja suutuin, kun mies ei tullut ajoissa, enää ei vaivaidu, ne illat ovat hänen ns latautumisiltoja, en häiritse.
Jos joku hätätilanne tulisi, niin varmaan soittaisin kerran ja jos ei vastaisi niin laittaisin tekstarin, mitä on sattunut ja missä olemme esim lääkärissä.
Tuntuu toi viihteelle lähteminen olevan aika yleinen miesten rentoutumiskeino eivätkä he näe siinä mitään väärää.
Äkkiseltään sanoisin, että sulla on keinot vähissä, miestäsi et voi muuttaa, kärsi tai lähde. Se mistä voitte sopia on että kuinka usein hän "saunoo" ja milloin vietätte aikaa perheen kesken.