Suututta ihan vitävästi. Mies lähti 5h sitten saunaan eikä ole vieläkään tullut takaisin.
Lähti kaverinsa luokse saunaan, kun meillä ei ole omaa. Miehellä on ollut tapana juuri tällaiset monen tunnin "saunassa" käymiset. Tulee sitten joskus aamuyöstä täyskännissä kotiin.
Nyt sovittiin, että on vain pari tuntia ja tulee sitten kotiin. Itseasiassa mies itse sanoi, että kävisi tällä kertaa kunnollisesti saunassa ja kun sanoin, että ei sitten mitään 5 tunnin saunomisia niin oli asiaan ihan myöntyväinen...
No 5h tulee täyteen vartin päästä. Suututtaa, kun se tekee tällaisia temppuja mulle jatkuvasti ja pitää mua ihan pilkkanaan. :(
Eroa älkää edes ehdottako sillä erota en aio. Kaikesta huiolimatta rakastan miestäni. Muutamaa vikaa lukuunottamatta se on ihan hyvä mies...
Kommentit (79)
tosi paska juttu kyllä sulle.. ootteko olleet kauan yhdessä? onko aina tehnyt tuollaista? Meillä on välillä sellasia kausia että mies tekee juuri tuota.. menee kaverille ottaa muka vaan pari ja sanoo että tulee parin tunnin päästätakaisin, mutta sitten kotiutuu aamuyöllä umpitunnellissa kotiin... todella raivostuttavaa.. onneksi nyt ei oo tehnyt sitä pitkiin aikoihin ja nykyään tulee oikeasti ihan tunnin- parin jälkeen kotiin. yhdessä ollaan oltu kohta 9 vuotta ja meillä 2 lasta/ kolmas tulossa.
On tehnyt näitä reissuja aina, kun ollaan käyty hänen kotipaikkakunnallaan, sillon on hyvä mennä kavereitten kanssa.
Mutta ollaan nyt asuttu jo lähes 2v täällä hänen kotikaupungissaan niin nyt noita reissuja on sitten tosi usein.
Ehdoksi tänne muuttamiselle sanoin, että niitä reissuja ei saa tulla ja mies lupasikin... Tässä taas nähdään...
Ja sinä joka kirjoitit, että sano sille miehelles jotain niin luuletko, että en ole sanonut?
Ja joka ikinen kerta minä olen kotona huolissani, että nyt sille on varmasti tapahtunut jotain, vaikka ihan hyvin tiedän,e ttä ryyppäämässä se on!
On tehnyt näitä reissuja aina, kun ollaan käyty hänen kotipaikkakunnallaan, sillon on hyvä mennä kavereitten kanssa.
Mutta ollaan nyt asuttu jo lähes 2v täällä hänen kotikaupungissaan niin nyt noita reissuja on sitten tosi usein.
Ehdoksi tänne muuttamiselle sanoin, että niitä reissuja ei saa tulla ja mies lupasikin... Tässä taas nähdään...
Ja sinä joka kirjoitit, että sano sille miehelles jotain niin luuletko, että en ole sanonut?
Ja joka ikinen kerta minä olen kotona huolissani, että nyt sille on varmasti tapahtunut jotain, vaikka ihan hyvin tiedän,e ttä ryyppäämässä se on!
ap
Kiehun vihasta ja olen todella mustasukkainen, kun mies ei vastaa edes puhelimeen. Olen yrittänyt soittaa reilun tunnin aikana ainakin 10 kertaa. Yhtään kertaa ei ole vastannut, mutta kerran kun yritin soittaa oli miehen puhelin varattu. Eli ihan tasan varmasti on nähnyt ne minunkin puhelut, mutta ei vain jostain syystä halua vastata minulle.
ap
kerran tiedät kenen luo meni saunomaan.
Mä en sietäisi tuollaista kahta kertaa.
Saattavat joskus vaihtaa kaverin kanssa ryyppäyspaikkaa jonkun toisen kaverin luo tms.
Eli enpä viitsi kolkutella toisten (ei edes minun tuttujen) ovilla keskellä yötä, kun en ole enää edes varma missä se mies on.
ap
Niin kuin aikaisemmin sanoin niin tämä miehen kaveri ei ole minulle millään tavalla tuttu. Ulkonäöltä tiedän ja jos nähdään niin moikataan, mutta ikinä en ole hänen kanssaan jutellut. Hän ei käy ikinä meillä.
ap
Niin kuin aikaisemmin sanoin niin tämä miehen kaveri ei ole minulle millään tavalla tuttu. Ulkonäöltä tiedän ja jos nähdään niin moikataan, mutta ikinä en ole hänen kanssaan jutellut. Hän ei käy ikinä meillä.
ap
Kysypä ensi kerralla mieheltä kyseisen kaverin numero, kenen luo siis on lähtemässä.
parisuhteeseen sitoutuminen tarkoittaa myös kumppanin kunnioittamista.
Minusta sinä olet hieno ihminen, kun et yritä "estää" (höh, millä sitä aikuista ihmistä estäisikään oikeasti!) lähtemästä retkilleen. Näin kunnioitat hänen yksityisyyttään ja ihmisyyttään.
Mutta miehesi ei taida huomata, mikä helmi hänellä on vaimonaan.
Sinulla täytyy olla mahdollisuus ottaa mieheesi yhteys, missä tahansa hän onkaan. Jo senkin vuoksi, että lapsille tai sinulle voi tulla jokin haveri illan kuluessa, tai siksi, että lapsille tulee ikävä isää. Tai siksi, että sinä haluat vaihtaa hänen kanssaan sanan tai pari. Oli aihe mikä tahansa. Eikä tässä ole kyse edes mistään "kontrollimaniasta" vaan ihan tavanomaisesta käytännöstä toimivassa parisuhteessa.
Teidän suhteessanne mies ei näytä kunnioittavan perhettään.
Ja miten hän kuvittelee toimintansa vaikuttavan kasvaviin lapsiinne?
Kohta odotatte lapsia/nuorianne sydän kurkussa ilta/yöjuoksuilta.
Sanot, ettet halua erota. Hienoa. Mutta jos miehesi ei muuta suhtautumistaan OMAAN perheeseensä, suosittelen silti vakavasti ja sydämestäni, että eroat hänestä, jo lapsienne saaman huonon käytösmallin vuoksi.
Ai niin - ole kiltti ja näytä miehellesi tämä viesti.
meillä onneks mies kertoo ihan suoraan jos aikoo lähteä viihteelle/viipyä pitempään. Välillä mä oikein työnnän sen poikien kanssa iltaa viettämään.
Ainoa, milloin ei ilmoita, on silloin, jos on baarissa töissä, eikä häntä tarvitakaan, niin saattaa puolen yön jälkeen siirtyä tiskin toiselle puolelle, ja viideltä kotiin palava mies ei olekaan työyöstä väsynyt vaan kännissä. Laittaa kyllä useimmiten viestiä, jos näin käy, mutta harvemmin olen itse hereillä ko. aikaan.
Muistatko ap, miten pienenä ei millään malttanut lähteä kotiin, jos oli kavereiden kanssa leikit kesken? Miehelläsi varmaan sama meininki. Miehet tarvii kavereita kans.
..että antaisit sen mennä ihan kunnolla. Siis tyyliin, sanoisit lähtiessään että juu mene veikkonen ja pidä hauskaa, mutta älä herätä kun aamuyöstä könyät kotiin. Sen sijaan, että annat tuntirajoituksia miten kauan (aikuinen) miehesi saa olla poissa kotoa. EN tarkota tätä pahalla, tuntuu vaan toisilla miehillä tuo kielletty kiehtovan, sit jos se ei ole enää kiellettyä niin saattaapi menettää tenhonsa muutaman kokeilun jälkeen.
ihmisen kotoa olemisen määrää? Miksi se ei voisi joskus käydä kaverinsa luona saunomassa ja mitä haittaa on, jos siellä ottaa? Olisiko sen parempi pyöriä baarissa kännissä, kuin kaverin luona? Eikö sun miehesi saa tavata omia kavereitaan ilman kotiintuloaikaa? En mä jaksaisi tuollaisen ripustautuvan ihmisen kanssa olla pätkääkään, joka soittelee 10 kertaa illan aikana...huh.
kuin haluaa. Meillä kumpikin voi viettää kavereiden kanssa aikaa ilman kotiintuloaikoja ja olenpa minäkin joskus kännissä kotiin baarireissulta könynnyt...Relaa vähän ja hellitä ohjaksista. Mitä enemmän pidättelet, sitä enemmän se haluaa mennä. Ja mene välillä itsekin!
tuota viimeksi mainittuakin on kokeiltu, nykysin mies tulee jos tulee, usein sitten jää naapuriin kaverilleen yöksi, kun siellä ei lapset huuda aamulla hereille. Alan olla aika kypsä tähän, eli eipä se välttämättä toimi mitä edellinen ehdotti...Monesti kun mies lähtee, se on just topta, otan pari, tuun sit, yhtään ei muka huvittais lähteä, mutta "pakko" kun on tullut luvattua, just, hyvimpä tuntuu aina viihtyvän.Kaverit kaikki lapsettomia, ja suuri osa sinkkuja, joten kai se pitää todistaa ettei tässä kenenkänn tossun alla olla.
kovin vaikeeta hankkia asunto, jossa olis sauna? Aika harvassa on Suomessa sellaset töllit, joissa saunaa ei ole. Lähinnä Helsingin keskustan vanhimmissa kivitaloissa ei ole...
Miten selittää tuollaisia megasaunomisiaan myöhemmin?