Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä 15vuotiaiden yöpymisestä toistensa luona?

Vierailija
06.07.2009 |

lähes joka yö ovan joko täällä tai pojan kotona, koko kesän näin. Ovat olleet 8kk yhdessä. On niin mukava poika ja fiksu on mun tyttökin. Ja, joo - ehkäisy on kunnossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin suhteen yöpymisellä ei juuri ole merkitystä, sitä voi harrastaa milloin vaan ja missä vaan.

Vierailija
22/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kolme tytärtä, ja toivon että teininä viihtyvät kotona mukavien poikaystävien kanssa.Tietenkään en halua, että seurustelevat kenen tahansa kanssa, mutta kyllä teinit voivat harrastaa seksiä jos ehkäisy on kunnossa. Itseäni harmittaa, että seksielämä alkoi vasta 18v.Teininä olisi intoa riittänyt, nyt rupsahtaneena ja väsyneenä perheenäitinä saa todella tehdä töitä että haluja löytyy ja seksiä olisi edes joskus. Eli vähän erilainen "kadun nuoruuttani"-tarina. Olin nätti, mutta tosi ujo ja hiljainen hikipinko, ja tavallaan meni nuoruus hukkaan.

ja voi kyllä, mulla on kolme tytärtä, ja aion kyllä kasvattaa heitä pitämään itseään arvossa... ekan pojan kanssa ei tartte sänkyyn mennä, se on aikuisten puuhaa, ei lasten. Kumman vähän naiset ymmärtää, että arvokasta tavaraa kannattaa jaella vain harvoille ja valituille, mieluiten vain yhdelle ainoalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi