Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Haahujen heinäkuu¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

05.07.2009 |

Aloitetaanpa uusi pino heinäkuun kunniaksi.

Mökiltä kotiuduttu, sää ei suosinut mutta ainakin aurinkorasvat säästyi ;)

Välissä oli kolme (vau!) hyvää päivää, tänään taas huonompi. Huomenna ultraan ja tiistaina neuvolalääkäri, tulen sitten kertomaan kuulumisia. Toivottavasti niistä mun putkiloista saatiin otettua kaikki verikokeet, ainakaan en anna sen misukan enää kupata mua... Finnejä pukkaa naamaan, ärsyttävää.

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista edelliseen pinoon!

Jennuli 11+6

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irish: Koru on ollut jo kovassa käytössä, vaikkei taida pikkuinen vielä sitä kuullakaan. Mulla on melkein aina joku kaulakoru, niin sikäli luontuu tuon käyttö hyvin. Siinä oli kiva perinne, että äiti antaa korun tyttärelleen sitten jos tämä joskus on raskaana.

Helene: Mäkin uskaltauduin jo pikkusen ostamaan vaatteita vauvalle. Ostin kokopotkupuvun/haalarin, kietaisubodyn ja puolipotkarit. Mun mielestä kaikkein kätevin pienellä vauvalla on juuri puolipotkari+kietaisubody yhdistelmä. Peruspotkareitakin meillä jonkun verran on. Muuten ihan käteviä, mut vaipanvaihdossa työläämpiä. Musta ne on kyllä söpön vauvamaisia :). Puolipotkareitakin löysin vain valkoiset. Sukkien kans en jaksais ruveta pelaamaan, kun ne ei kumminkaan pysy jalassa. Bodyn kun laittaa puolipotkareiden päälle kiinni, niin ne pysyy hyvin paikoillaan. Kietaisubody taas on kätevä pukea vauvalle, joka ei vielä osaa kannatella päätään. Lindexiltä oon ainakin löytänyt niitä. Paita vauvalla on mun mielestä ainakin tosi huono käytössä.

nau

Vierailija
62/77 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuisin joukkoonne mukavaan, nyt ainakin alustavasti.. Plussasin vasta, joten hyvin hyvin alussa vasta mennään..

Minulla huomattiin keskeytynyt km huhtikuun lopussa rv:lla 9 (oli jäänyt rv 7+3) ja siitä lääkkeelliseen tyhjennykseen.. Minulle jäi hoidosta todella positiivinen kokemus, kaikki hoitajat ja lääkärit olivat todella ihania ja ymmärtäväisiä.. Henkiset traumat km:sta jäivät loppuiäksi.. Joten nyt on aika päiväkerrallaan-olo, mutta kumminkin onnellinen aina siitä yhdestä päivästä =)

Mulla kesti jälkivuoto 6 ja puoli viikkoa :O ja sen jälkeen ensimmäisestä kierrosta ilman jälkivuotoa, tulin raskaaksi.. Mutta kahtellaan miten käy =) yritän kumminkin olla maalaamatta piruja seinälle..

fantasy rv 4+3 ja la ois 1.4.2010

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lisää haahuja tännekin puolelle ;) Tervetuloa fantasy!!

Sitähän se on että km jälkeen on pelko persiissä miltei joka päivä, mutta päivä kerrallaan ja jokaisesta onnistuneesta päivästä pitää olla iloinen ;) Toivotaan parasta.

Irish

Vierailija
64/77 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin tänne ilmoittautua, kun jennulikin pyytelit... Olen sinua tosiaan käynyt aina vaklaamassa. Jokos tuo sun hurja pahoinvointi alkaa helpottamaan?

En ole vielä koko pinoa (ja aimpia) ennättänyt lukemaan, mutta lueskelen sitä tässä pikkuhiljaa. Onnittelut ainakin on paikallan pikkuprinsessasta ja fantasyn plussasta.

Minä olen ollut siinä mielessä onnellinen, että olen kokenut vain alkuraskauden km:ja. En voi kuvitellakaan mitä se olisi, jos jo viikko tolkulla olisi odottanut ja sitten saisi pettyä. Toivon, että kaikki voisivat sellaiselta pettymykseltä välttyä!

Täällä siis kolmosta odotellaan lähes vuoden yrityksen jälkeen. Kesäkuussa sain tuloksettoman kuukausien tuhtaamisen jälkeen vihdoin plussan ja ennätin siitä vain muutaman päivän nauttia ennen, kuin täti nyytin vei. Raskauduin sitten yllätyksekseni uudestaan heti tässä kuussa :). Nyt on ensimmäinen viikko hermoja raastavia wc käyntejä takana. Ehkä vessareissuja ei niin enää tarvitse jännittää, mutta tänään olen ollut ihan oireeton ja sekös se nyt huolestuttaa. Voi tuleekohan tästä plussasta vauvaa? Toivon tosiaan, että masussa kaikki on tälläkertaa hyvin.

lämpimiä kesäpäiviä toivoen,

kisu 5+0

Vierailija
65/77 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilukissalle (vai kisu vaan:) ) ja fantasylle plussasta! Mahtavaa! Toivotaan nyt kovasti tarratassuja että pysyisivät mukanna. Isot onnittelut myös myylle pikku nyytistä :)

Virvan viikkoja olen jännäillyt varsinkin kun satuit kirjoittamaan juuri 28+5 jolloin meillä poika jo syntyi. Mutta nyt oletkin jo pidemmällä, jokohan 30 on rikki...? Itsellä tnyt ensimmäisenä tavoitteena et voi kun pääsisi tuonne 30+ viikoille.

Zerialle tsemppiä pelkoihin. Itse kamppailen tuon ennenaikasuuden peloissa ja samalla yritän elää mahdollisimman stressittömästi ja rennosti. Niitä potkuhousuja oli ainakin viime keväänä äitiyspakkauksessa. Itse tykkäsin käyttää sekä niitä että puolipotkareita. Perinteisissä potkareissa ei tarvi miettiä et puristako vyötäröltä.

Jennulille tsemppiä pahoinvointiin ja noista unista tuli mieleen että itselläkin oli ekassa raskaudessa mitä ihmeellisimpiä unia. Nyt on noiden suhteen ollut rauhallisempaa.

ON: Täällä toisaan huoli ennenaikaisuudesta kasvaa. Nyt viikkoja 23+0 ja pojan huonetoveri viime keväänä oli syntynyt 23+5 muistaakseni. Sitä vaan elää nyt päivä kerrallaan ja toivoo viikkojen ja päivien menevän rauhallisesti. Vointi on ollut melko hyvä, supisteluja kohtuullisesti, muutamana päivänä on äitynyt supistelemaan hankalammin. Viimeksi kävin viikko sitten kontrollissa ja silloin tehtiin myös rakenneultra (22+0). Rakenteet oli kunnossa ja istukan virtaukset hyvät, painoakin jo 450g. Mutta kohdunkaula oli hiukan avautunut kohdun puolelta, kanavaa kiinni kuitenkin vielä 4cm. Sain kuitenkin nostorajoituksen eli ei saisi kanniskella poikaa ja muutenkin pitäisi levätä mahdollisimman paljon. Mies on nyt sitten ollut enempi vastuussa vaipanvaihdosta, syöttöuoliin nostamisessa yms. Kyllä tuntuu pahalta kun ei voi kanniskella poikaa, vasta kävelee tukea vasten... Viikon päästä tarkistetaan tilanne ja silloin päätetään voinko mennä töihin. Viimeksi kyse siis ei ollut kohdunkaulan heikkoudesta vaan ehkä enemmän istukan toiminnasta. Mutta eihän tässä auta kuin ottaa varovaisesti. Parempi varoa etukäteen kuin jälkikäteen.

Hyviä vointeja kaikille!

Minitassu, rv 23+0

Vierailija
66/77 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia haahuja, ihanaa! Tervetuloa fantasy ja kisu, sua onkin ollut kisu ikävä mutta olin ihan varma että sä tänne pian pääset. Onnea molemmille ja lennokkiliimaa tassuihin!

Zeria: ihanan kamalia ja vähän hassujakin kauhukuvia sulla, varmaan meillä kaikilla tulee jossain vaiheessa niitä vähemmänkin rationaalisia pelkoja niiden normien lisäksi jossain vaiheessa. Tsemppiä myös mielialoihin, vaikka miehen huumori varmaan ärsyttää raivon vallassa, se voi olla hänelle ihan hyväkin tapa käsitellä sun ehkä joskus käsittämättömiltäkin tuntuvia purkauksia (t:nimim. itse mm. ihosyöpää itkenyt pöhköpää, jonka naamassa oli siis katkenneita verisuonien päitä oksentelun seurauksena).

Helene ja muut vaatteita hankkineet: Mä oon vielä ihan pihalla näistä vaateasioista, tiedän siis mitkä ovat potkarit, mutta puolipotkarit? Mielenkiintoista lukea näitä vaatevinkkejä, hoksasin että en ehkä taida esim. kauheasti ottaa vastaan pieniä sukkia tutuilta. Muutkin vinkit oikein tervetulleita!

Minitassulle lähetän täältä löysiä ranteita ja sohvan kutsuhuutoja, että maltat ottaa nyt iisisti. Ei varmasti helppoa pienen kanssa, voin kuvitella että nostelu ym. on niin automaattista, että joutuu tosissaan keskittymään sen välttelyyn. Niin kuin totesitkin, kaikki näyttää nyt aika hyvältä kuitenkin, eli koita olla paljoa murehtimatta ja ota itsellesi aikaa lepäilyyn.

( . ) Lääkärissä käyty ja lääkkeet saatu, eikä mulla ole paha olo! Tää on siis aivan ihmeellistä, pystyin syömään ja silti oli hyvä olo! Lekuri antoi moitteita kun en ole mennyt nesteytykseen päivystykseen, sanoi että jos paino ei ala nousta ja on heikko olo, niin sinne suorinta tietä. Vähän kyllä pelottaa lääkettä ottaa, paketissakin kielletään käyttö raskauden aikana. Lekuri sanoi että on kyllä tutkituin ja yleisin lääke jota määrätään, "mutta mitään lääkkeitähän ei raskauden aikana suositella". Niin, tiedetään, siksi olen sisseillyt tässä 10 viikkoa, mutta jossain tulee raja vastaan. Ainoa ikävä sivuvaikutus huolen ja huonon omatunnon lisäksi oli, että lääke alkoi huimata niin että hyvä kun istumassa pysyin. Onneksi jo vähän helpottaa. Huomenna sitten hammaslääkäriin, katsotaan onko musta rattiin vai saako mies lähteä kuskiksi.

Tänään ollaan ahkeroitu kun tuli vihdoin uus sohva ja sänky ja kaikkia huonekaluja piti siirrellä ja tehdä uusille tilaa. Vielä on nurkissa vanha sohvaryhmä jota olen huutiksessa myymässä, toivottavasti saadaan se pian pois tieltä. Eli kohta nukkumaan uuteen petiin, ihanaa!

Jennuli 15+3 (huomasin menneeni jossain välissä sekaisin viikoissa, mutta tää on nyt oikein)

Vierailija
67/77 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa välillä mökillä, ja sitten kanssa muuten vain armottoman harmituksen kourissa, etten kyennyt kirjoittamaan. Kävin kyllä lukemassa.

Onnea uusille! :D Mahtavaa saada lisää porukkaa tänne. :)

Ja ehottomasti suuret onnittelut Myylle, johan sitä poksahdusta odotettiinkin. :)

Minitassu Kyseli mun viikkoja, niin nyt on itseasiassa tasan 31+0. On sullakin jännät paikat tuon aukeamisen kanssa, mutta toisaalta sulla on toinen raskaus, ne vissiin onkin useemmin auki? Siskolla neljästä raskaudesta ne vikat kolme on kaikki olleet pienellä rakosella puolesta välistä, ja lopussa ihan enemmänkin auki, mutta on silti menneet lasketun ajan tietämiin. Että toivottavasti sulla käy niin myös, mutta ota nyt vaan tosi rauhassa. Mahtaa kyllä syrän särkyä, kun ei saa lasta nostaa. :/

Zeria, pelot on hanurista, mutta niitä pitää vaan kestää. :/ Koita tunkea ne johki taa, tai sitten ole vaikka päivä ihan järkyttävässä pelko-koomassa ja käy koko homma vilauksena läpi. :) Niin minä aina välillä teen, jonkun päivän poraan jotain tyhmää ahistusta, ja sitten helpottaa. En tosin tiedä miten paljon se helpottaa lähipiiriä.

Jennuli, Hyvä jos vointi parani! Kuulostikin aivan tajuttoman hurjalle se sun oksentelu. Vaikkakin ajoittain myös ihanan koomiselle. :D Jos ne lääkkeet pelottaa, niin voithan ehkä kokeilla jättää niitä pois jonkin ajan päästä, jos ne olis vaikuttaneet ja sitten helpottaneet yleisestikin jotenkin.. emmää tiiä, mutta voin väittää tietäväni, ja se on ainakin melkeen yhtä hyvä!

Itellä on kevt ahistus päällä koko ajan, kun en saa nyt sitten juuri edes kävellä. Supistuksia tulee kevyesti ainakin 30 päivässä, eilen illalla tuntui että 10min välein supisti. Ei yhäkään kipeästi, mutta tosi epämukavasti, ja nyt on selkä ja kohtu tänään sillain kuukautiskipumaisesti kipeet. Ja vatsa kuralla, ja hurjat määrät limaista valkkaria. Onneksi on tänään se lääkäriaika, että tarkistavat kohdunsuun kypsymisen. Se on vaan sillä tyhmällä lääkärillä, mutta ei se mitään. Jos pitäis arvata, niin tuosta menkkamaisesta arkuudesta päätellen kypsymistä olis tapahtunut lisää.

Ahistusta tuo kanssa se, kun en oo tehnyt koulua läheskään niin paljon kuin olin ajatellut. Oon ollut koko ajan että "onhan mulla aikaa..." ja nyt oon sitten tosi väsynyt ja itkuinen ja hermoheikko koko ajan, perkeleelliset moodswingit päällä. :D En jaksais ajatellakaan koulua, mutta toisaalta tahtoisin nyt edes osan saada alta vielä.. Plääh. Olisin ihan valmis jo heittämään ketarat ojolleen ja lainaamaan siskolta tyhmien sarjojen tuotantokausia. Mutta toisaalta keho kaipais liikuntaa, ja siksi tekis sitten mieli tehdäkin asioita. en voi etes kaupungille mennä, kun siellä pitää aina kävellä.

JA sitten vielä ne samperin sokerit! Kun normaalisti voisin suurimpaan harmitukseen syödä vaikka jäätelön, niin nyt en voi. Tai sitten ylipäätään syödä jotenkin mielen mukaan, niin nyt en voi. Syödä pitää pieniä annoksia noin 3h välein, ja alan olla korviin asti täynnä puuroa ja ruisleipää. Hedelmiäkään ei sais syödä kuin kolme päivässä.

No, jos ne tänään sanoo, että lepäämään mars, niin sitten otan rennommin. Mutta jos ne sanoo ettei vikkaa oo, niin sitten teen sitä koulua, ne muutamat rästitehtävät vähintään.

virva, joka kertoo sitten illalla mitä lääkärissä sanottiin.

Vierailija
68/77 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli: Puolipotkarit on semmoiset housut jossa on sukkaosat, eli niinkuin vyötäröltä katki olevat potkarit :).

Virva: Toivottavasti ei oo kauheesti vikaa lääkärintarkastuksessa. Tylsäähän se on makoilu pidemmän päälle ja varmaan ois kiva vauvanvaatteitakin käydä hypistelemässä kaupungilla. Koulun takia ei kannata stressata, kyllä sitä sit ehtii. Nyt vaan hoivaat itseäsi.

Mullakaan ei oo ollut kovin hyvät fiilikset. Päätä särkee joka päivä ja muutenkin huono olo. Välillä vähän helpottaa. Tuntuu että syöminen vaan pahentaa oloa eikä se huvita yhtään, mut pakkohan se on syödä. Sokerirasitukseenkin pyysin neuvolasta lähetteen. Ehkä ens viikolla vois mennä, jos on labrassa aikoja vapaana. Hemppakin otetaan sit samalla.

Tunteet on kyllä tosi herkillä nyt. Vähän tylympi bussikuski sai mut jäämään pois kesken matkan ja sitä sit itkin pysäkillä ootellen seuraavaa bussia. Yölläkin tuli itkettyy. Mies oli kaverillaan ja tietty just silloin tulee synkät ajatukset mieleen. Mm siitä kun tää kämppä on niin ahdistava ja ei ikinä saada isompaa. Olokin kun on niin kehno, ettei jaksa siivota tätäkään viihtyisämmäks. Onneks pikkuinen potkuttelee terhakkaasti masussa, niin on positiivisiakin mietteitä välillä.

nau rv 21+5

Vierailija
69/77 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilukissalle!!!

Pakko oli tulla hehkuttamaan omaa navanaluselämää ;)

En meinannu illalla malttaa alkaa nukkumaan ollenkaan kun vauva alko niin kovasti liikkumaan. Katselin innoissani ja ihmeissäni mahaani joka keikkui puolelta toiselle ;D Ihan kuin iso elohiiri olisi jyskytellyt mahaa välillä toiseltä reunalta ja välillä toiselta. Ihan selvästi siis pikkunen venytteli mun mahanahkaa kuplille. Mieskin näki joten en voinu ihan kaikkea kuvitellakaan... Luulin että nuo näkyvät liikkeet tulisi vasta huomattavasti myöhemmin, mut tää tapaus näyttää nyt hoksanneen miten pitää äitiltä huolta vähempänä :)

Irish rv23+6

Vierailija
70/77 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lääkäri sanoi? Ei kai nettikieltoa määrännyt ;).

Lajittelin juuri haikeana esikoisen vauvavaatteita tyttö ja poika kasoihin. Tyttömäisistäkin aion kyllä säästää söpöimmät, niin voi hänelle sitten antaa joskus isompana muistoksi tai lapsenlapsille. Kahta lasta enempää meille ei varmaan tuu... Ellei rahatilanne saa positiivista yllätyskäännettä.

Mitä Hermionelle kuuluu?

nau

Vierailija
71/77 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määrännyt nettikieltoa! Mutta samaa vanhaa, lepoa ja rauhaa vain.

Irish, ihanasti sun vauva liikkuu. :) Se on niin hauskaa katteltavaa, vaikka joskus ehkä ahistaakin. Vilkas tyyppi mahassa sulla!

Nau, onnea sokerirasitukseen. Se on tylsä homma, mutta käytävä se usein on. Ja ymmärrän niiiiiiiiin hyvin mielenliikutuksia, mä oon päivästä vähän riippuen ihan hullu itkupetteri. Toisina päivinä tuntuu ihan normaalilta ja jaksaa tehdä mitä vain, mutta toisina sitten hermostun vaikka mistä ja itkeä tohotan. Tänäänkin meinas tulla hermostus, kun mies sanoi tahtovansa lähteä ajamaan moottoripyörällään, ja minä olin ihan että jaa, mitäs mää sitten teen, oon itekseen kotona vaan, TAAS. Sitten tuumin, että miehellä on kyllä vaan pari päivää lomaa enää, eikä se oo käynyt juuri ollenkaan ajamassa, ja mun tosissaan pitäis olla muutenkin kotona lukemassa koulukirjoja. Niin en sitten hermostunut, mutta oli kyllä ilmiriita millin päässä taas. :D

Niin ja nau vielä niistä vaatteista, mulla kun on täällä lähinnä poikamaisia mutta muutama ihana vanha tyttövauvan liivimekko, niin aion kyllä säästää ne pari ihanaa tyttömekkoa jos saisin joskus sitten tytön.

Niin siellä lääkärissä. Se sanoi, että sormelle auki, muttei ole muutosta. Viimeksi sanoi, että "vähän raottaa", onko sormelle auki sama asia vai enemmän? No, kumminkin, ohjeet yhä samat, että rennosti ottaa ainakin vko 34+ asti. Tyyyyyyylsäääää. Siis ei se haittaa sinänsä, mutta kun en voi oikein tehdä sitten mitään. Lukisin kirjoja, mutta kun olis pakko lukea vain koulukirjoja, enkä meinaa sitäkään jaksaa tehdä. Mutta kai se on pakko. Tai sitten pitää antaa periksi sen koulun suhteen, ja myöntää, että tämä porsiminen (niinkuin veli sitä rakastavasti kutsuu) vie ajatukset paljolti koulusta pois.

Jep, ja selkä on aika kipeä ja maha ihan kuralla. :D Hehkeää! Oltaisiin tahdottu mennä miehen kanssa kylpylään yöksi juhlimaan ekaa hääpäivää, mutta ei rahat riitä, niin mennään sitten ihan vaan flamingoon. Ootan sitä kuin kuuta nousevaa, kun selkä kaipaisi lämpimiä vesiä ja porekylpyjä..

Vierailija
72/77 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määrännyt nettikieltoa! Mutta samaa vanhaa, lepoa ja rauhaa vain.

Irish, ihanasti sun vauva liikkuu. :) Se on niin hauskaa katteltavaa, vaikka joskus ehkä ahistaakin. Vilkas tyyppi mahassa sulla!

Nau, onnea sokerirasitukseen. Se on tylsä homma, mutta käytävä se usein on. Ja ymmärrän niiiiiiiiin hyvin mielenliikutuksia, mä oon päivästä vähän riippuen ihan hullu itkupetteri. Toisina päivinä tuntuu ihan normaalilta ja jaksaa tehdä mitä vain, mutta toisina sitten hermostun vaikka mistä ja itkeä tohotan. Tänäänkin meinas tulla hermostus, kun mies sanoi tahtovansa lähteä ajamaan moottoripyörällään, ja minä olin ihan että jaa, mitäs mää sitten teen, oon itekseen kotona vaan, TAAS. Sitten tuumin, että miehellä on kyllä vaan pari päivää lomaa enää, eikä se oo käynyt juuri ollenkaan ajamassa, ja mun tosissaan pitäis olla muutenkin kotona lukemassa koulukirjoja. Niin en sitten hermostunut, mutta oli kyllä ilmiriita millin päässä taas. :D

Niin ja nau vielä niistä vaatteista, mulla kun on täällä lähinnä poikamaisia mutta muutama ihana vanha tyttövauvan liivimekko, niin aion kyllä säästää ne pari ihanaa tyttömekkoa jos saisin joskus sitten tytön.

Niin siellä lääkärissä. Se sanoi, että sormelle auki, muttei ole muutosta. Viimeksi sanoi, että "vähän raottaa", onko sormelle auki sama asia vai enemmän? No, kumminkin, ohjeet yhä samat, että rennosti ottaa ainakin vko 34+ asti. Tyyyyyyylsäääää. Siis ei se haittaa sinänsä, mutta kun en voi oikein tehdä sitten mitään. Lukisin kirjoja, mutta kun olis pakko lukea vain koulukirjoja, enkä meinaa sitäkään jaksaa tehdä. Mutta kai se on pakko. Tai sitten pitää antaa periksi sen koulun suhteen, ja myöntää, että tämä porsiminen (niinkuin veli sitä rakastavasti kutsuu) vie ajatukset paljolti koulusta pois.

Jep, ja selkä on aika kipeä ja maha ihan kuralla. :D Hehkeää! Oltaisiin tahdottu mennä miehen kanssa kylpylään yöksi juhlimaan ekaa hääpäivää, mutta ei rahat riitä, niin mennään sitten ihan vaan flamingoon. Ootan sitä kuin kuuta nousevaa, kun selkä kaipaisi lämpimiä vesiä ja porekylpyjä.. hääpäivä on kyllä oikeasti vasta kahden viikon päästä, mutta silloin on sattumalta veljen häät, niin juhlitaan nyt vähän etukäteen. :)

Eipä muuta, jatkan telkkarin kattomista, taaaaas. :D

virva, 31+2

Vierailija
73/77 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ehkä päätellä voi, pahoinvointilääkkeet ovat toimineet erinomaisesti enkä ole enää maanantain jälkeen yrjönnyt kertaakaan. Olin ihan unohtanut miten ihanaa elämä on ilman pahoinvointia! Jee! Maanantaina olis neuvola, koitan saada miehen mukaan tapaamaan meidän ihanaa neuvolantätiä ;)

Virva: Ihan hyvät kuulumiset lääkäristä, vaikka onkin varmaan tylsää tuo jatkuva himmailu. Vai porsimista, just... hih! Ja tsemppiä kouluhommiin, mä olin itse kans sellainen tyyppi, jolla olis jäänyt aika monta hommaa tekemättä ilman sitä kuuluisaa viime tippaa :/ Saisitko sä piiskattua itseäsi deatlineilla? bd

Nau: kiitti selvennyksestä potkari-asiassa! Koita jaksaa huonon mielen kanssa ja nukkua öisin. Ja pahuksen dösäkuski, kai laitoit firmaan asiakaspalautetta, että lähettävät kuskin "Näin kohtelet raskaana olevaa/pian porsivaa asiakasta"-kurssille? Tarvetta olis selvästi, siitä vois tehdä aviomiehillekin oman version. Täällä kans särkyilee pää, täytynee varata huomenna aika hierojalle.

Irish: Ihanaa! Tai voi se olla rasittavaakin tuo molskinta pidemmän päälle, mutta itse kun on vasta tuntenut pari kevyttä tökkäisyä niin kuulostaa ihan mahtavalta!

Nyt syömään vadelmia, olen tänään ahkeroinut pusikossa!

Jennuli 15+6

Vierailija
74/77 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli, kun on olo jo parempi.

Virva: Ei lääkäri kieltänyt uimista, kun on jo vähän auennut? Vai limatulppako se olikin ratkaisevin siinä? Mä en oo uskaltautunut ollenkaan kylpylään. Oon aina saanut sieltä flunssan. Huonoa tuuria kai.

Muutenkin alkanut mietityttää ihmispaljoudet. Ideaparkissa ois lego-tapahtuma ja vois olla kiva tytön kans siellä käydä, mut se lapsipaljous mietityttää, kun ne on sellaisia pöpöpesiä :). Mut ei kai sitä vielä viitsi liian hysteeriseks heittäytyä. Meinaatteko ottaa rokotuksen sikailua vastaan syksyllä?

nauskis

Vierailija
75/77 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin Virva etteikö tullu uimiskieltoa kun on auennut?

Jennulille onnea paremmasta voinnista! Nyt sit vaan nauttimaan ;) Ja kivaa kun sullakin on jo liikkeitä alkanu tuntumaan. Ne on ihania (vielä)... Ite en vielä ole kyllästynyt, mutta kaipa sekin aika tulee että nukkuis mieluummin ku hirnuu liikkuvalle mahalleen:D Jotenkin on mukavan tuntuista vielä kun ei satu ei kolota noi liikkeet, mutta loppua kohden ne taitaa voimistua ja voipi jopa sattuakin... kai.

Nyt tää meidän pienokainen on tosissaan yrittäny tulla tuosta navan vierestä välillä ulos. Työntää oikein jotain osaansa siitä läpi ;D En todellakaan tunnista mikä osa on kyseessä mutta hassu tunne.

Nau kyseli sikarokotteesta. En tiedä miten siihen suhtautuis. Oon kyllä alkanu paasaamaan käsihygieniasta miehelle ja neuvonu miten käsidesiä käytetään :) Huikkaan sille aina ku tulee kotiin, että MUISTA KÄDET! Pikku hiljaa alkaa oppi menemään perille. Itelle ostin laukkuun semmosen pienen desifiointipullon kauppareissuja varten. Hysteriaa tai ei, mut en usko noilla aineilla pahaa vaikutusta olevan. Töissä lotraan käsiä muutenkin koko ajan pestä että siellä ei varmaan tarvii enää sitä lisätä. Ihmisiä tapaan töideni puolesta paljon ja en vois mennä sinne ollenkaan jos kamalasti pelkään. Sanoin tosin siellä, että jos joku epäilee tarvtunnan saaneen niin mulle ilmoitus ihan heti. Jään sit vaikka omalle lomalle. Sitä ennen aion töissä kulkea normaalisti ja kaupoissa käydä kuten tähänkin asti. Eikä taida suurempia massatapahtumia enää meikäläisen kohdalle sattua tälle kesää...

Huh, tulipas tarina kun innostuin possunuhasta ;) Piti lyhyesti vain käydä kommentoimassa... Nyt siis töihin katsomaan ikkunasta kun aurinko paistaa ja on lämmin :( En usko että saan asiakkaita uloskaan...

Irish ja taas uusi viikko 24+1

Vierailija
76/77 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees osannut ajatella. Käytiin flamingossa, ja pyhä jysäys se oli ihanaa. :) Kolme tuntia lilluttiin höyrysaunoissa ja lämminvesialtaissa k-20-puolella, tosi hiljaista ja rauhallista oli. Niin suosittelen kyllä kaikille.

Mutta en tiedä jos siitä jotain haittaa oli sitten.. ei ne ainaskaan mitään sanoneet uimisesta, mutta sellasta se on. Tehty mikä tehty kumminkin, ja mukavaa oli! :D

Vierailija
77/77 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis jo aika äkkiä, niin saisin tän kuulan jo pois! En jaksa kun koko aika supistaa, liikun tai oon liikkumatta, mahanahka repeilee ja olo on tukala ja huono, eikä mitkään vaatteet tunnu mukavalta päällä. En voi liikkua, enkä keksi enää mitä muutakaan tekisin. Oon virkannut tänään koko päivän, mutta en jaksa sitäkään koko aikaa tehdä. Silmät on telkkariruudun muotoiset, ja kaikki kirjat kotoa on luettu. Kaverit on päivät töissä, enkä voi lähteä kaupungille kävelyllekään. Rahaa ei ole, että kävis kaupoilla. Herkkuja ei saa syödä, kun sokerit kohoaa. Lisäksi tuo ipana myllää mahassa kuin paraskin väkkärä, ja muljauttelee niin että arvet vaan levenee. Kävellessä kohdunsuuta vihloo, ja lonkkaluut on kovilla. Rintoja särkee ja aivot on puuroa.

Tämä oli nyt purkaus. Kestäkää se, niin ehkä minäkin.

31+5