Tää palsta on kyllä ihan uskomaton!!
En voi uskoa, että täällä kirjoittelee aikuiset ihmiset, joilla kaiken lisäksi vielä jälkikasvua!Voiko näin tyhmiä, suvaitsemattomia, naurettavia, lapsellisia, säälittäviä, avuttomia, epätasapainoisia ihmisiä oikeasti olla??Onkohan tällä palstalla todellakaan yhtään täysijärkistä ja jos on, mitä h*elvettiä te täällä vielä teette?Tää on jo ihan sairasta!!
Kommentit (37)
ym. muilla nimityksillä.
että niin moni vanhempi lapselleen niin sanoo. Kun asuimme rivitalossa, kuulin esim. naapurin kerran räyhäävän seitsemän vuotiaalle pojalleen, kuinka se on pilannut äidin elämän ja sinusta ei ole elinaikanasi ollut muuta kuin harmia. Kerran kun keskustelin hänen kanssaan pojasta, niin tämä äiti vain tokaisi minulle pojastaan, että kusipää, mikä kusipää! Tuntuu vieläkin pahalta lapsen puolesta.
Ei kai äiti sitä lapsena meille kertonutkaan Nykyään on puhuttu asiasta.
Kai kerroit oman mielipiteesi pojasta äidille. Lisäksi ilmoitit varmaankin lastensuojeluun henkisestä pahoinpitelystä ja äidin jaksamisen puutteesta.
Perustelut miksi palstasta saa kieroutuneen kuvan ovat:
- täällä kerrotaan ongelmista joista ei julkisesti puhuta (hyvä asia)
- ne ihmiset joilla on jyrkkä mielipide jostain, innostuvat enemmän kommentoimaan aihetta, kun ne joilla mielipide neutraali
- ensimmäisellä sivulla on ne eniten kohahduttaneet otsikot eli mielenkiintoisimmat, normaalit menevät nopeasti vanhoiksi
Näitä voisi keksiä lisääkin, mutta uskon että täällä on ns. ongelmaäitejä että ns. normaaliäitejä ihan samassa suhteessa kuin Suomen maassakin. Ehkä jonkin verran enemmän yksinäisiä.
Miehiä harvakseltaan puhumassa kasvatusasioista ja äidit ottamassa kaiken tosissaan. Yksinäisistä en tiedä, mutta olen kuullut, että monet viettävät välillä täällä aikaansa huvittaen itseään,silloin kun lapsi on hoidossa.
AV, älä koskaan muutu.
Nyt täällä on näitä neitsyitä, jotka vetää herneen nenään pienestäkin huumorin pilkahduksesta, eivätkä varmasti ymmärrä ironiaa laisinkaan.
Nykyään saa raamatusta päähän, jos erehtyy pitämään hauskaa. Elämä on näitten mielestä kuulkaa vakavaa, ei siitä saa leikkiä laskea!
AV, älä koskaan muutu.
Nyt täällä on näitä neitsyitä, jotka vetää herneen nenään pienestäkin huumorin pilkahduksesta, eivätkä varmasti ymmärrä ironiaa laisinkaan. Nykyään saa raamatusta päähän, jos erehtyy pitämään hauskaa. Elämä on näitten mielestä kuulkaa vakavaa, ei siitä saa leikkiä laskea!
Ja on sanonut sen monella tapaa elämäni aikana minulle. Nyt sanoi sen minun lapsellenikin ,eli " voisit vähän miettiä kelpaatko mummillesi ihmisenä". Näin hän sanoi minun 9v esikoiselleni. Ehkä munkin äidin kannattaisi käydä skitsoilemassa täällä.
Ja on sanonut sen monella tapaa elämäni aikana minulle. Nyt sanoi sen minun lapsellenikin ,eli " voisit vähän miettiä kelpaatko mummillesi ihmisenä". Näin hän sanoi minun 9v esikoiselleni. Ehkä munkin äidin kannattaisi käydä skitsoilemassa täällä.
En voi uskoa, että täällä kirjoittelee aikuiset ihmiset, joilla kaiken lisäksi vielä jälkikasvua!Voiko näin tyhmiä, suvaitsemattomia, naurettavia, lapsellisia, säälittäviä, avuttomia, epätasapainoisia ihmisiä oikeasti olla??Onkohan tällä palstalla todellakaan yhtään täysijärkistä ja jos on, mitä h*elvettiä te täällä vielä teette?Tää on jo ihan sairasta!!
Täällä kun käy säännöllisesti päästelemässä pahimmat höyryt, jaksaa taas käyttäytyä normaalisti oikeassa elämässä. ;)
Kaikissa meissä asuu pieni sekopää. Toiset vaan peittää sen paremmin kuin toiset.
mahdollisuus, että voi valittaa jaksamattomuuttaan. Kyllä sitä jaksamattomuutta on aina ollut, mutta siitä ei kehdattu puhua. Ja monet eivät ehkä kehtaa vieläkään - helpottaa kuitenkin, kun voi purkautua täällä.
Tää toimii ehkäpä ihan hyvänä paikkana missä purkaa vitutustaan yms. Ottakaa huumorilla tämä palsta :)
Tämä on mm. teinipoikien vakionauratin, kun saadaan aikuiset käännettyä toisiaan vastaan vain tekemällä jotain niin yksinkertaista kuin että kirjoitetaan "aion tehdä abortin koska odotan tyttöä" tai "en anna miehelleni seksiä".
ole ihan järjissään ja että se on oikeasti mieleltään sairas.
uusavuttomat onnettomat vanhemmat vuodattavat jaksamattomuuttaan täällä ja jos joku uskaltaa kommentoida niitä tai edes varovaisesti ihmellä saati kirjoittaa omaa tarinaansa/kokemustaan siitä, että menee paremmin, kuin suurimmalla osalla tämän palstan ihmisistä, niin jo saa paskaa niskaansa niin että tuntuu "mitäs tänne tulet elvistelemään omaa paremmuuttasi, taitaa olla itsetunto niin heikko, että pitää sitä tällä palstalla pönkittää" Mitäs mieltä olette kummalla se itsetunto oikeasti taitaa olla heikko?! =) Toivottavasti tämä palsta ei ole läpileikkaus nuorista vanhemmista? Tosin oman kokemuksen mukaan valitettavasti aika moni asiakas valitettavasti on juttujen kaltainen (työskentelen alalla, jossa tapaan paljon lapsiperheitä). Mihin tästä vielä mennään?
Mitä on odotettavissa tulevaisuuden suomesta,jos ihmiset ois tällaisia?
ne "en kestä lastani"-ketjut. Olen samaa mieltä niiden kanssa, jotka sanovat, että hyvä vaan kun purkavat raivoaan täällä eivätkä lapsiin. Samalla mietin, että eikö heillä ole ystäviä, joiden kanssa purkaa tuskastumista äitiyteen, saada vertaistukea ja neuvoja yms.
Tosi surullisia ovat ne ketjut, joissa paljastuu esim kirjoittajien huono itsetunto ("en voi mennä uimaan koska rintani ovat eriparia") tai kuvaillaan jotain parisuhdehelvettejä.
että niin moni vanhempi lapselleen niin sanoo.
Kun asuimme rivitalossa, kuulin esim. naapurin kerran räyhäävän seitsemän vuotiaalle pojalleen, kuinka se on pilannut äidin elämän ja sinusta ei ole elinaikanasi ollut muuta kuin harmia.
Kerran kun keskustelin hänen kanssaan pojasta, niin tämä äiti vain tokaisi minulle pojastaan, että kusipää, mikä kusipää!
Tuntuu vieläkin pahalta lapsen puolesta.