Pyykkikone hajosi. Kehu/hauku omaasi!
Kerro merkki, malli, hinta ja tietysti oletko tyytyväinen siihen vai et.
Kommentit (11)
Boschin ostaisin edelleen, ellei sitten sattuisi rahat riittämään Mieleen. Sehän se paras on.
Mitään ihme merkkejä ei kannata edes harkita, ellet halua ostaa parin vuoden päästä uutta.
Itse olen ollut tyytväinen meidän boschiin, joka kesti siis noin 10v, ennenkuin tänään hajosi.
ap
mutta kovaääninen.
No, meillä on ollut vasta 5 vuotta, mutta mitään vikoja ei oo ollut. Veljeni osti muistaakseni vuotta aiemmin, ja ainakin niillä vielä se on, eikä oo vioista tullut ainakaan puhetta, joten luultavasti on kestänyt sekin.
Kokemusta kahdesta, koko ajan jotain vikaa :(
oli 7v sitten Gigantin halvin merkki. Kertaakaan ei ole ollut edes huollossa. Pyykkiä pestään 3-4 täyttä koneellista/vk. Pikkumattojakin olen siinä pessyt ja täkkejä tietty myös.
Jos nyt olisin ostamassa uutta pesukonetta, niin valitsisin varmaan (nykyisellä paljon paremmalla tulotasolla) edelleen jonkun perusmallin. Sillä mitä teknisempi, sitä todennäköisemmin hajoaa 5v sisällä. Näin olen huomannut lähipiirissä kavereilla ja sukulaisilla.
tyytyväinen. 7 kg kone ja aivan ihana varsinkin kun vertaa edelliseen Whirlpooliin, joka taas oli kamala ja pesi huonosti.
mieti mitä ominaisuuksia koneelta haluat. Haluatko säätää valmiita ohjelmia? Mitä ominaisuuksia käytät nykyisessä koneessasi?
Edellisessä koneessa olin tyytymätön siihen, ettei koneesta saanut pelkkää linkousta, vaan pelkän huuhtelu+ linkous ohjelman. Nykyisessä saa linkouksen erikseen. Toisaalta tehokkaampi linkous tarkoittaa enemmän ryppyjä! Seuraavaksi ostan sen pesukoneen, joka mainostaa "silittävänsä" vaatteet. Eihän nää uudet kauaa kestä, max.7v.
Melba, olisit kertonut vielä koneiden merkin??
Haluan ihan peruskoneen, ei tarvitse olla muuta kuin perusohjelmat. Jäljellä olevan pesuajan näyttö olisi kiva, mutta ei välttämätön. Pesun lopetuksen merkkiäänikin voisi olla kiva, mutta ei sekään välttämätön.
AA-luokka tietysti, eikä kamalan kovaääninen. Vähintään 5kg täyttö ja linkous yli 1000.
ap
Whirlpoolia ja Siemensiä ollut meidän koneet. Korjaaja kun kävi, niin sanoi että ihan on tuurista kiinni mikä kestää. Hällä itsellään Whirlpool, joten tuskin olisi sitä merkkiä ostanut, jos olis hänestä ihan eniten hajoava. Meillä vaan tosi huonoa tuuria.
Meillä on gigantista reilu vuoden vanha ariston. Maailmalla erittäin tunnettu merkki ja saman valmistajan kuin miele. Pesee 7,5kg pyykkiä. Iso näyttö mikä kertoo pesun tapahtumat ja paljonko aikaa. Pesee isojakin koneita, mutta pienin pesuohjelma on 1,5kg. Ja meille tarpeellinen, lapsilukko!! :)
Kehuisinko sitä, joka hajosi 2 v takuun aikana? Vai sitä, joka hajosi 3v ostosta kakkosasunnollamme (ollut siis vähäisellä käytöllä)? Vai sitä, joka on on nyt ollut meillä kuukauden ja yksi toiminto ei ainakaan toissapäivänä toiminut.
Huoh... Itse koneista olen tykännyt kyllä ennen hajoamisia.