Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista miehesi nipottaa Sinua enemmän

Vierailija
05.07.2009 |

Usein kuulee sanottavan, että äidit nipottavat lasten kasvatuksesta. Todistetaanpas, että toimii myös toisin päin. Jos olet yh, kerro lapsen isästä tai isäpuolesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jaksaa aina jankuttaa kuinka minun pitäisi pitää tiukempaa kuria lapsellemme...

Vierailija
2/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- cd/dvd-levyjen kotelot

- muistitikut/kortit ja niiden säilytys, kuljetus

- auton naarmut (koirat matkustaa peräkontissa ja välillä tulee joku naarmu jonnekin takapuskuriin; ei johdu minusta)

- raw-kuvien avaaminen suoraan ulkoiselta muistilta (mulla ei avaudu suoraan, vaan joudun avaamaan kuvankäsittelyohjelmassa, jolloin kansioon tulee .xmp-tiedosto).

Tuon cd-nipuden takia mä en edes enää kuuntele mitään musiikkia tai katso dvd:itä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex pesee kylpyhuoneen seinätkin lattiasta kattoon juuriharjalla pari kertaa kuussa. Ei kyllä koskaan vaatinut minua siivoamaan hänen standardiensa mukaan. Afrikasta kotoisin mutta tekee rivakammin kotihommia kuin kukaan tietämäni nainen. Vauvaa olisi pitänyt pestä saippualla päivittäin. Minun mielestäni tuli puhdasta perusvoiteella ja vedellä.

Vierailija
4/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä lapselle ei koskaan pitäisi sattua mitään kolhuja, siis pienempiäkään, ei kaatumisia tai muuta. Yritän selittää että parempi pari pintanaarmua kun lapsi kokeilee osaamistaan, kuin pitää pullossa koko ikänsä ja sitten sattuu oikeasti pahasti. Kai se alkaa pikkuhiljaa mennä jakeluun. Mutta yleensä jos jotain sattuu niin menee mun huolimattomuuden piikkiin. Siis en oikeasti ole huithapeli ja pidän huolta, ettei lapsi satuta itseään, mutta mies on yliherkkä asialle. Ja totta kai olen useammin paikalla kun sattuu ja tapahtuu, koska vietän enemmän aikaa lapsen kanssa kuin hän.

Vierailija
5/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkinsyömisestä kuin minä. Toki olen samaa mieltä että yksi karkkipäivä pienille viikossa riittää, mutta miehen mielestä karkkia ei saa antaa ennenkuin lounaan jälkeen launantaina ja minä kun mokoma annan luvan avata karkkipussit heti kun aamupala on syöty. Annan kuulemma muutenkin helpommin jätskejä ja herkkuja periksi. Tämä on oikeastaan ainoa asia mistä mies nipottaa :)

Vierailija
6/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina en ole nipo. han on aarimmaisen.

Vierailija
7/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nipottaa aina miten sotkuista talossa on! Täällä ei ole sen sotkuisempaa ei todellakaaan p..aista! Mies kuitenkin nipottaa siivosta kun ei tänne voi edes vieraita pyytää. Sisareni on siivousalalla ja sanoi, että hän näkee paljon korkeasti koulutetttujen ihmisten koteja ja totesi, että ne ovat todella pittyneessä pa...kassa.

Vierailija
8/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi lasten turvallisuudesta. Itse taas nipotan niistä enemmän. Mies on nipo, minä rento.

Vierailija
9/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin omista tavaroistaan - kirjoista, levyistä, leffoista. Niille ei saa tapahtua mitään, vahtii niitä ihan hysteerisenä. Muulle omaisuudelle sen sijaan saa tehdä mitä tuhoa tahansa. Ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi