Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossun joululahja: yksinäinen joulu

Vierailija
20.12.2008 |

Sossu ei sallinut minun tapaavan kolmea lastani kahteen ja puoleen kuukauteen. Jouduin tutkittavaksi mielisairaalaan perheriidan (ei väkivaltaa vaan pelkkää huutamista yhden sukulaisen, ei perheenjäsenen kesken) jälkeen,ja minut todettiin terveeksi (mielisairautta ei löytynyt), löysivät kuitenkin sekamuotoisen persoonallisuushäiriön, jonka vuoksi joudun käymään jatkossa terapiassa. Lääkäri kirjoitti paperin, jonka mukaan ei ole mitään estettä elää perheen kanssa ja että en ole mielisairas. Nyt sossun täti antoi viimein luvan tavata lapsia kolme kertaa joulun aikaan, ei itse jouluna, mutta kuitenkin. Saamme olla päivällä yhdessä, emme yöllä. Tammikuussa voimme sitten muuttaa yhteen koko perhe! Silloin on kulunut kuukausi siitä, kun lääkärin paperi perhekelpoisuudestani tuli sosiaalitädille. Sairaalassa OMAEHTOISESSA hoidossa ollessani en nähnyt lapsia kertaakaan, sitä ei sossu sallinut. Pyysin sossutädiltä perhettäni koskevat paperit, joita hän ei suostunut antamaan, antoi ainoastaan neljä lääkärintodistusta, osa minua ja osa lapsia koskevia. Sosiaaliasiamies sanoi, että asiasta tulisi valittaa, sillä tapaamiskiellot voidaan asettaa vain huostaan otetuille. Mutta mitenkäs valitat, kun ei anneta edes papereita, mistä valittaa. Kanteluun tarvitaan paperi, jossa on valitusosoitus. Lakimiestä ei ole varaa ottaa. Tulossa siis yksinäinen joulu, mieheni vuokrasi jo kaksi kuukautta sitten perheellemme uuden asunnonkin, siellä elelen nyt yksin ja perhe (mies ja kolme lasta) on muualla evakossa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvin hän voi olla isä

Vierailija
22/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tarkoitettu ysille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne lasten lääkärintodistukset oli?

Vierailija
24/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pistää vihaksi ap:n vähättelevä asenne. Riidat ovat varmasti olleet todella rajuja ja väkivaltaisia, kun tuollaisiin toimiin on päädytty.

Vierailija
25/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin tapauksia. Sosiaalityöntekijöissäkin on ahneita ja persoonallisuushäiriöisiä työntekijöitä. Eräskin tapaus yritti kiristää paikallisen psykiatrisen polin terapeuttia luovuttamaan kaikki terveystiedot eräästä henkilöstä jonka asioita kyseinen sostt hoiti, yhden omat lapset oli kaikki huostaanotettu jne.. Onhan niitä todella törkeitäkin tapauksia. Mutta kaikkia näitä ihmisiä yhdistää ahneus, häikäilemättömyys ja vallanhalu jota pääsevät toteuttamaan työssään väärällä tavalla.

Minä en ole koskaan tavannut sossua, joka tekisi laittomuuksia, tai arvioisi lasten tilannetta jotenkin väärin. En koskaan, vaikka olen alalla ollut 11 vuotta.

Vierailija
26/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin tapauksia. Sosiaalityöntekijöissäkin on ahneita ja persoonallisuushäiriöisiä työntekijöitä. Eräskin tapaus yritti kiristää paikallisen psykiatrisen polin terapeuttia luovuttamaan kaikki terveystiedot eräästä henkilöstä jonka asioita kyseinen sostt hoiti, yhden omat lapset oli kaikki huostaanotettu jne.. Onhan niitä todella törkeitäkin tapauksia. Mutta kaikkia näitä ihmisiä yhdistää ahneus, häikäilemättömyys ja vallanhalu jota pääsevät toteuttamaan työssään väärällä tavalla.

Minä en ole koskaan tavannut sossua, joka tekisi laittomuuksia, tai arvioisi lasten tilannetta jotenkin väärin. En koskaan, vaikka olen alalla ollut 11 vuotta.

Vierailija
27/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että oletko itse sitä mieltä että olet sitä? Minä sain joskus persoonallisuushäiriödiagnoosin ja se meni metsään ja pitkälle sinne. Kyllä vääriä diagnooseja tulee liian helposti.

Vierailija
28/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nyt oli SINUN joululahjasi omille lapsillesi. Olisit hoitanut asiasi vähän paremmin.

Vierailija
29/29 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt kantaa kun olet näin paljon saanut erilaisia vastauksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi