Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti mun mies löytää toisen naisen

Vierailija
04.07.2009 |

Vaihtuu tämä arjen yksinhuoltajuus oikeaa yksinhuoltajuuteen ja stressi vähenee kun miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä ei tarvitse enää välittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä itse uusi mies itelles. jos on lasten isä saamaton paska, niin eivät menetä mitän jos heivaat se, näkevät ainakin sitten tapaamiskerroilla ja mieskin saa kantaa vastuuta.

Vierailija
2/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilukuni on täynnä ja jos munaa satunnaisesti kaipaan, niin siihen tarkoitukseen käy joku baarihoito tai netistä bongattu tuttavuus. Uutta miestä en ota, vapaat viikonloput käytän omiin harrastuksiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei muuten tästä lähde ja minä en aio ihan hevin muuttaa tästä talosta, korjaispa joku pois mutta taitaa olla turha toivo.

Vierailija
4/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki uusi asunto ja muuta lasten kanssa pois.

Vierailija
5/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä on lapsille, ei siinä ongelmaa. Suhde vaan on täysin kuollut, en rakasta häntä enää ja aika usein riidellään. En halua lapsille sellaista lapsuutta.

Olen itse ehdottanut eroamista monta kertaa, mutta mies ei halua. Siispä toivon, että hän löytää itselleen jotain muuta ajateltavaa...

Vierailija
6/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhdessä vaan että miehellä on katto pään päällä, lähinnä käykin kotona vaan nukkumassa.Olen myös puhunut ihan oikeasta erosta, mutta miehellä on mun hoitaessa kodin ja lapset niin ihanteellista tulla ja mennä että eihän se ihan vapaaehtoisesti tätä auvoa jätä. Mistäpä mä tiedän vaikka sillä joku jo olisikin, kun vaan jäis kiinni, niin sais hyvän syyn erota.Toisaalta tiedän että jos näin käy, se tulee kirpaisemaan, koska puheiden tasolla mä olen hälle tärkeä, kehuu, ihannoi jne. mutta aika ei vaan kavereilta ja harrastuksilta näy riittävän perheelle. Mies siis elää kuin sinkku, pörrää baareissa ja lapsettomien/ vaimottomien ikäistään nuorempien miesten kanssa harraastuksissa, rannalla, matkoilla , mutta me ei perheenä tehdä mitään lähes koskaan. Tai jos tehdäänkin, niin pian soi miehellä puhelin, ja tulee tärkeämpiä "velvollisuuksia" näitä kavereita kohtaan.

Vierailija
7/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät naiset, ja lopettakaa tuo "järjestäisipä joku minun elämäni kuntoon" -valitus!

Eronneen elämä on ihan kivaa, jos jonkunlainen turvaverkko on olemassa tai ainakin lasten isä pysyy jotenkin lasten elämässä mukana (ts. tapaa lapsia).

Yksin eläminen on takuulla hyvä vaihtoehto huonoon parisuhteeseen verrattuna.

Vierailija
8/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon mieheni löytävän toisen naisen, mahdollisimman hyvän tietysti,kahden lapsemme kantilta ajateltuna. Eipä kukaan ystävistäni ymmärtäisi moista lausuntoa, tai ehkä kehottaisi ottamaan ohjat omiiin käsiin, mutta mieheni on suoraan antanut ymmärtää olevansa sellaisessa tilanteessa erittäin paskamainen ja lasten hoito ja kasvatus alkaisi kummasti siinä vaiheessa kiinnostaa, joten eipä kauheasti ole mulla vaihtoedhtoja sillä lapsistani en luovu, ennen annan vaikka oikean käteni! Yritän siis vain sinnitellä vaikka lapset ovat vielä pieniä, 8v ja 2kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi