masennuslääkkeistä kysymyksiä
mitä merkkiä käytät?
2. kauan olet käyttänyt ja kauan on tarkoitus käyttää?
3. minkälaista apua olet niistä saanut?
4. minkälaisia haittavaikutuksia olet havainnut?
5. ovatko ulkopuoliset huomanneet sinussa mitään eroa aloitettuasi lääkehoidon?
6. jos olet jo lopettanut lääkkeen, niin miten se sujui? tuliko vieroitusoireita tai palasiko masennus takaisin?
t. lääkkeitä harkitseva
Kommentit (25)
Ja ihmiset ottavat käyttöön liian helposti.
keskusteluun osallistujia?
Miten itse voit? Kuulostat hyökkäävälle ja toisia ihmisiä mitätöivälle, miksi?
Aika uskomaton määrä ihmisiä vetää masennuslääkkeitä jos hiukka ahdistaa tai hermostuttaa. Onko ihmisen tarkoitus elää kuin zombie, ettei ole mitään tunteita. Tai sitten halutaan vain niitä hyviä fiiliksiä. Miten kestätte mitään elämässä jos joka oloon vedetään nappia naamaan.
kuten psykoterapiaa ja satsaisi ennaltaehkäisevään tukeen muutenkin kuin juhlapuheissa, ei masennuslääkkeet olisi ainoa hoitomahdollisuus niin monelle.
On vastuutonta jättää hoitamatta masennusta.
kyllä masennuslääkkeitä annetaan liian helposti! Ja ihmiset ottavat käyttöön liian helposti.
Ne auttaa masentuneen aivotoimintaa erittämään sieltä puuttuvaa ainetta, minkä vuoksi masentuu.
Normaali ihmisillä se erittyy normaalisi.Hyvin on lääketehtaat saaneet menemään mainostuksensa perille.
Etkö siis usko välittäjäaineisiin, vai mitä mainostusta oikein tarkoitat?
mitä merkkiä käytät? olen käyttänyt vaikka mitä, mutta viimeksi Sepram
2. kauan olet käyttänyt ja kauan on tarkoitus käyttää? en muista kauanko yhteensä. En halua käyttää enää
3. minkälaista apua olet niistä saanut? en mitään, hullummmaksi vaan asiat meni, tulin jopa agressiiviseksi
4. minkälaisia haittavaikutuksia olet havainnut?agressiivisuus, väsymys, haluttomuus, välinpitämättömyys jne jne
5. ovatko ulkopuoliset huomanneet sinussa mitään eroa aloitettuasi lääkehoidon? mies huomasi, että mieleni meni pahemmaksi
6. jos olet jo lopettanut lääkkeen, niin miten se sujui? tuliko vieroitusoireita tai palasiko masennus takaisin?
Olen lopettanyt kerrasta, kaikki sujui hyvin.
Viimeksi lopetin pikku hiljaa. 3 ensimmäistä viikkoa olivat pahimmat. Oli pahoinvointia, "sähköiskuja", näköhäiriöitä, suunkuivumista, silmien räpsymistä.
Olen voinut sen jälkeen todella paljon paremmin.