Tulis jo elokuu. Mä en enää jaksa yhtä saamarin ämmää. ov
Menin lupautumaan meidän harrasusporukan kanssa kesäteatteri näyttelmään ja lupasin olla siellä joka näytöksessä, jollei mitään äkkinäistä kävisi, esim. sairastuminen tms.
Noh, tuo oli ennen ennen kuin yksi kusipää ilmoittautui myöskin mukaan (ei asu enää täällä vaan on muuttanut opiskelemaan jonnekkin hornan kuuseen, mutta tulee kesälomalla kotiin). Ja mulla on mitta täynnä tuota ämmää. Se mm. vääntää puukkoa haavassa ym. (yks toinen asia, mistä mä olen vetänyt herneet nenään keväällä, mutta se onkin sitten ihan eri asia) ja on todella töykeä ym. Mä olenkin nykyisin todella jäätävä sitä kohtaan (sitä saa mitä tilaa..) ja en viitsi puhua sille mitään, koska jos sille puhuu jotain, se alkaa vittuilemaan ja vihjailemaan, että kaikki on mun syytä ym. (siis nuo viime kevään tapahtumat, vaikka tuohon juttuun oli enempi syyllinen yksi toinen tyyppi ja mä satuin olemaan se korvike tyyppi, johon kaikki purki vitutuksensa ym.).
Ja tota saakelin eukkoa pitäisi kestää koko tämä kuu, mä haluan ihan tosissani lomaa siitä ämmästä! Tämän viikon esityksissä en ollut, koska olen ollut kipeänä, mutta huomenna pitäisi taas mennä, koska en ole enää kuumeessa.
Kommentit (7)
Koita nyt kestää sitä naista tämä kesä.
Koitapa katsella peiliin ja tulla juttuun itsesi kanssa.
Ja paskat mä mitään sekaisin olen.
noin kirjoitetaan silloin kun lukijasi tietävät mitä viime keväänä on tapahtunut, ei silloin kun heillä ei ole hajuakaan.
Tämähän on ilmiselvää Vicky Pollardin tekstiä :)
Tämähän on ilmiselvää Vicky Pollardin tekstiä :)
jees but no but jees
Koitapa katsella peiliin ja tulla juttuun itsesi kanssa.