Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni helpottuu kun alan kohtelemaan miestä kuin ilmaa

Vierailija
04.07.2009 |

Totesin nyt 3 vuoden taistelun ja 9 vuoden yhdessäolon jälkeen että vanha koira ei todellakaan opi uusia temppuja. En enää toimi takapäivystäjänä ja varmistajan että mieheni saa tehtyä ne asiat joista on sovittu.

En laske lastenhoitoa miehen lupausten varaan, en välitä pukeeko lapsille asianmukaiset vaatteet, laittaako lasten turvavöitä kiinni tai ylipäänsä saako lapset pidettyä hengissä. En enää muistuta miestä asioita joita sen pitäisi hoitaa, enkä enää herätä sitä ajoissa töihin jos ei itse ymmärrä herätä. Muutenkaan en enää puutu mihinkään miehen tekemisiin, enkä välitä vaikka se ei tule ajoissa paikalla, lähden vaikka lasten kanssa taksilla kauppaan jos ei muuten onnistu. Ei enää kiinnosta olla äitinä 44-vuotiaalle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähänkin asti elänyt kuin yh parisuhteessa, niin nyt alan elää sitä yksinhuoltajan elämää kirjaimellisesti ja puhun miehelle vain jos on aivan pakko. Enää en välitä vaikka hakisi vierasta seksiä jos en kykene heti synnytyksen jälkeen antamaan.

Vierailija
2/5 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsetkin tajuavat, jos isällä ja äidillä menee noin huonosti. Kerran se kirpaisee, mutta varmasti paras ratkaisu kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamaan lapset holtittomalle isälle valvomattomiin tapaamisiin. Mieluummin kärvistelen ja pidän mykkäkoulua kuin olen 2 vkloppua kuukaudesta huolesta sairaana siitä että saako isä pidettyä lapset hengissä. Jos mies itse lähtee, viivytän isä-lapsi-tapaamisia kaikilla mahdollisilla keinoilla.

Vierailija
4/5 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten LAPSESI kärsivät! Yritä ajatella heitä ennen kaikkea. Ei lapsiasi holtittomalle isälle anneta edes viikonlopuksi. Pikkuisia ajattelen, heidän ei ole kiva kasvaa tuollaisessa kodissa, siitä jää elinikäiset traumat. T. kokemusta on

Vierailija
5/5 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko täydellinen välinpitämättömyys. Jos ei, niin eroa. Lapsille vain aiheutat traumoja jos jäät tuollaiseen suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi