Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Jackson oli eunukki!

Vierailija
04.07.2009 |

Sen isä leikkautti sen pienenä jotta sen kaunis ääni ei menisi :(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tyypillinen mustan miehen aani"? Usalainen taalla repee.

Vierailija
42/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ääni ollenkaan. Vaan sellanen korkee. Ainahan se myös puhu et se halus leikata sen nenänsä "To reach high notes"

Mutta eihän se sitä nenää siihen hommaan tarvinut kun oli jo kiveksetkin leikattu :(

Taitaa olla vaan isänsä aivopesun tuloksena tulleet noi korkeet nuotit sen puheisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ääni ollenkaan. Vaan sellanen korkee. Ainahan se myös puhu et se halus leikata sen nenänsä "To reach high notes" Mutta eihän se sitä nenää siihen hommaan tarvinut kun oli jo kiveksetkin leikattu :( Taitaa olla vaan isänsä aivopesun tuloksena tulleet noi korkeet nuotit sen puheisiin

Senkin ääni menee joskus aika korkeelle? Vai meneekö?

Vierailija
44/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tyypillinen mustan miehen aani"? Usalainen taalla repee.

Vierailija
45/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai estääkö......?

ei sen jälkeen enää tee mieli harrastaa seksiä! Sehän on ihan sama homma kuin esim. hevosilla. Ruunat on säyseitä kun niiltä on leikattu kivekset eikä enää tarvetta paneskella!

Vierailija
46/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai estääkö......?

ei sen jälkeen enää tee mieli harrastaa seksiä! Sehän on ihan sama homma kuin esim. hevosilla. Ruunat on säyseitä kun niiltä on leikattu kivekset eikä enää tarvetta paneskella!

Terveisin eläinlääkäri!

Vierailija
47/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman kiveksiähän ei ole siemensyöksyä! Ja ilma siemensyöksyä ei ole seksiä! Voi että te olette joskus tyhmiä te ihmiset! Pitääkö mun teitä kaikkia aina kouluttaa!

Vierailija
48/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks lapset ei näyttäys olevan hänestä itsestään siitettyjä. Ei mitään isänsä piirteitä. Toisaalta ei kai halunnutkaan tummia lapsia. En tiiä, vaikeeta arvailla, mut kingi se on silti. Mä oon aina digannut.

Vierailija
49/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittää kaiken. Olin aina ihmetelly sitä sen puheääntä ja myös miettiny, onko koskaan ollu naisen kanssa. No ei tietenkään ole ollu! Eikä ole pikku pojatkaan voinu seksuaalisessa mielessä kiinnostaa.

Vierailija
50/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina oppii uutta

surullinen lapsuus

Vierailija
51/52 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronia erittyy vähäisiä määriä ilman kiveksiäkin vrt. naiset.

Ja seksiä voi todellakin olla ilman yhdyntääkin. Kuka Bill Clinton täällä oikein kirjoittelee?

Vierailija
52/52 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyipä vanha aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän