pahin asia mitä miehesi on sinulle tehnyt/sanonut?
Kommentit (26)
Ensimmäinen mies osoittautui alkoholistiksi ja toinen kävi vieraissa, mutta kumpikaan ei koskaan käynyt kiinni tai puhunut tuolla tavoin. Olisiko joku "haista paska" ollut pahinta mitä on tullut riidellessä takaisin? Mä olen sitten tietenkin antanut täyslaidallsen...
Jos miesten taso on tuota, niin pysyn yksin jatkossakin. Ei mulkvistia mun elämään, kiitos.
lakimiesasia
soita nro 10 vaikka naisasialiitto unionin päivystävälle lakimiehelle- hinta 0 euroa, jäsenmaksu 30 e/ vuosi
Liittomme aikana kuultua nykyisen exän suusta:
- Toivottavasti ajat hirveä päin ja kuolet.
- Olet paska äiti.
- Läski, laiska paska.
- Kusipää ja muita kirosanoja.
- Huora.
Tekoja:
- Lyöminen.
- Väkivallalla uhkailu.
- Koiran lyöminen.
- Hajoitti asunnon remonttikuntoon.
- Pettäminen.
- Pelasi tilit rahapeleihin ja syytti siitä minua kun olen niin vittumainen ämmä.
mutta en siksi olekaan enää kyseisen miehen kanssa. Aina kun riideltiin haukkui mut kypsymättömäksi kakaraksi (joka todellakin on itse), seksiä harrastaessamme tokaisi että oletpas löysä..kumma kyllä samaa ongelmaa ei ole ollut koskaan kenenkään muun kanssa joten tais exällä olla vaan liian pienet vehkeet. Petti mua ja valehteli päin naamaa ties kuinka pitkään, ihme että niinkin kauan katselin tuota miestä, vaikka suhteessa oli paha olla. Nyt onneks löytynyt aivan ihana mies joka ei koskaan tekis tai sanois mulle mitään pahaa.
Miks alistutte moiseen, huhhuh!
Pitäs pistää takas samalla mitalla tai enemmänki moisille mulkeroille!