pahin asia mitä miehesi on sinulle tehnyt/sanonut?
Kommentit (26)
Ja kyllä, olen pystynyt antamaan anteeksi.
Luulin, että mieheni on hankala,mutta kun luin näitä juttuja, taitaa oma ukkoni olla mitä kultaisin mies=)
Itse en jaksanut kuunnella kuin pari kuukautta. Seurustelusuhteesta siis vain kysymys, ja pidemmälle ei päästy, kun jo sanoin miehelle näkemiin. Mulle riitti se, että sanoi "painu helvettiin", vaikka kyseessä ei ollut edes riita, eikä mies todellakaan sanonut sitä pahalla äänensävyllä. Pahinta ehkä oli se, että mies ei pitänyt naisia yhtä hyvinä kuin miehiä, eli naiset olivat aina alemmassa asemassa oli tilanne mikä hyvänsä.
Minä asun yhteisen lapsemme kanssa miehen asunnossa eli ilmeisesti hänellä oli oikeus ottaa multa avaimet pois, kun oli ensin saanut sanottua että olen köyhä kun mulla ei ole kuulemma tarpeeksi rahaa.
Viimeksi eilen illalla alkoi syyttämään mua pettämisestä, jota en todellakaan ole tehnyt. Mutta sain silti kuulla olevani huora ja tyhmä ja ilmoitti että tavarani ovat pihalla kun menen takaisin. Luulen että en enää menen takaisin sinne asuntoon muuta kuin hakemaan tavarani. Ilmoitin miehelle että en halua enää asua hänen kanssaan ja ilmoitti sitten etten koskaan tule saamaan poikamme huoltajuutta vaan hän tulee tekemään kaikkensa että hän saa huoltajuuden.
se 10, joka oli kommunisti ja katsoi vääränlaisia ohjelmia
Tuo kuulostaa ihan kamalalta. Oletko hakenut apuja? Kyllä sinun kannattaisi nyt ottaa "tämän järjenjätteläisen" vinkistä vaaarin ja olla menemättä takaisin. Onko hänellä jotenkin niin hyvät perustelut saada huoltajuus, että olet siksi pysynyt noin kauheassa suhteessa? Kyllähän tuossa jo lapsikin kärsii. Jos mahdollista kerää kaikki mahdolliset "todisteet". Surullista, mutta tsemppiä sulle.
Ja oma ukko tuntuu nyt ihan lutuselta, kun on joskus tuhlailusta, mun harrastuksista huomautellut.
ennen eroa(ja takaisin paluuta),petti,käytti huumeita, ne olen antanut anteeksi. Sen jälkeen tehnyt ahkerasti töitä, mutta menettänyt luottarinsa, painaa pitkää päivää yrityksessämme, tosin ei hoida paperiasioita ja lupailee välillä(kun painostan mäkättämällä)jättää ne hoitamatta, on asentanut vakoiluohjelman kännyyni ja kyttää varmaan tämänkin keskustelun, saa välillä raivareita ihme asioista, vaikka rakastaa kyllä, ainakin lapsiaan.
Se on ehdottomasti pahinta. Asia on puhuttu selväksi, eikä vastaavaa ole tapahtunut/tiedossa kummaltakaan suunnalta. Rehellisyyden nimissä olen itsekineksynyt vieraaseen sänkyyn reilu 10 vuotta sitten. Läpikäyty sekin.
Riidellessä voimme tosi kurjia kumpikin. Ulkonäköön, seksuaalisuuteen tai muihin hen.koht. ominaisuuksiin ei kuitenkaan puututa. Eikä käytetä fyysistä väkivaltaa, eikä tavaroita rikota.
esikoinen on hänen lapsensa,vaikka lapsen siittämisen aikoihin oli korviani myöten rakastunut enkä edes nähnyt muita miehiä. Huoraksi on haukkunut ja epäillyt vaikka mistä salaliitoista. Olemme eronneet.
pahin on se sanomattomuus.. hiljaisuus tekee välillä hulluks, tarkotan ku on riitaa ja toinen ei sano mitään takas.. mun mies ei myöskään koskaan pyydä anteeks. mut voin kyllä sanoa, että mä oon se joka ne pahimmat asiat sanoo ja tekee...
vauva oli silloin muutaman viikon ikäinen ja itkeskeli yöllä enkä saanut häntä rauhoittumaan että mies olisi voinut jatkaa uniaan...
Minulla on muutama liikakilo niin mies sano et ei sinun minun takia tarvi laihduttaa mut olishan se kiva... Tuumasin et niinkauanko sinulla on toi mahas niin parempi ku oot hiljaa.
En tiedä kumpi on pahempi. Olen antanut anteeksi koska olen tyhmä ja kynnysmatto.
vähän yli kuukausi neljännen lapsen syntymän jälkeen, että olenko alkanut treenaamaan lantiopohjalihaksia. Koin sen valtavana loukkauksena, koska olimme juuri edellisenä iltana olleet eka kerta "sillai" synnytyksen jälkeen. Ajattelin, että mies ajatteli mulla olevan tosi löysät paikat (niin kuin varmaan olikin silloin!). Mutta niin hän ei ollut tarkoittanut, vaan oli vain kysynyt asiaa mielenkiinnosta...Puhuttiin juttu halki, poikki ja pinoon ja toki annoin anteeksi, eikä siinä loppujen lopuksi ollut edes mitään, kun itsekin ajattelin. Paikat on piukenneet ja seksi sujuu jälleen!
söin itse tekemääni aamupalaa, kun mies kömpii krapuloissaan vessaan. Kun tulee takasi, tokaisin sarkastisesti kuin itselleni "Hyvää äitienpäivää mulle vaan". Mies tuli ja vetäsi avokämmenellä poskelle ja meni takasi nukkuun.
Vuoden verran jaksoin katsella sen jälkeenkin vielä...
sanoi oot kyllä lihava (silloin n. 10kg painoa enemmän kuin normisti) enpä kokenut tarvetta laihduttamiseen kun miehellä ylipainoa reilusti...
Jaksaa vieläkin muuten välillä muistella, että kuinka hoikka ja kaunis olin kun tavattiin. Mulle siis tullut kymmenisen kiloa lisää ja ukolle 50kg(!) ja kehtaa huomautella mulle...
Lapsia meillä siis 3 joista voin siis "syyttää" omia kilojani ;)
Raskaus oli kuitenkin tuulimuna. Jos olisin ollut raskaana, tuskin oltaisiin enää yhdessä. En ole antanut enkä anna anteeksi mutta eipä tämä asia enää juurikaan tule esille. Meille on tuon jälkeen kuitenkin siunaantunut lapsia ja mies on kelpo isä kaikin puolin.
-Kun suoritin yliopistolla maisterin tutkintoani loppuun mies sanoi että olis kuulemma parempi olla vaikka siivooja kuin opiskelija, sillä opiskelu on niin turhaa.
-Olen kommunisti koska kuulun ammattiliittoon.
-Olen tyhmä koska katson telkkarista miehen mielestä tyhmiä ohjelmia. Saattaa toisinaan mennä jopa vetämään piuhat irti telkkarista kesken television katsomiseni.
-Löi puukon kylpyhuoneen ovesta läpi kun oli ensin rikkonut kylpyhuoneen naulakon.
-On käskenyt minun häipyä kämpästä tai on uhannut heittää kamani pihalle.
-Kun olin menossa kampaajalle lyhentämään hiuksiani, sanoi että jos hiukset lyhenee, joudun etsimään uuden osoitteen tai joudun maksamaan enemmän yhteisiä laskuja tai hän ei enää kulje kanssani julkisella paikalla jos mulla on sellainen lesbotukka.
-Haukkui kampaukseni kampaajalla käynnin jälkeen.
-Otti minulta eräänä iltana avaimet pois niin etten päässyt kotiin.
Ja tässä ei ole edes vielä kaikki...
pahaa sanonut ja myös tehnyt. vihaan, kun hän riidan alkajaisiksi joka kerta sanoo minua kakaraksi (olen 28v enkä mielestäni kakara), vihaan sitä että hän vertaa minua muihin naisiin (esim. kavereidensa vaimoihin tyyliin "sen ja senkin vaimo tekee aina ruokaa meille" tms), vihaan sitä, että hän haukkuu minua itsekkääksi vaikka on sitä itse...
heittelee tavaroita suuttuessaan, myös särkyvää. on säikäyttänyt lapsenkin joskus. tönäisi minut lattialle kun olin viimeisilläni raskaana, ei tuntunut kivalta.
niin, ja tämä kaikki yleensä kun hän on nauttinut alkoa.
Minä olin lainan takaajana ja maksan lainaa nyt eronneena yh:na seuraavat kuusi vuotta.
Potki mun astianpesukoneen mäsäksi, koska se nyt vaan sattui olemaan hänen tiellään.
Jätti mut yksin 11 kuukautisen ja 1v 9kk lasten kanssa, muutti omaan kämppään ja kävi päivittäin raivoamassa mulle sekä kerjäämässä multa rahaa.
Viimeisin ex oli juoppo. Hän mm otti itsestään valokuvan, jossa nuolee toisen naisen tissejä ja lähetti kuvan minulle tekstiviestinä. Sen jälkeen haukkui mua sairaaksi sekä hulluksi. Ja haukkui mua esim facebookissa, ei tosin nimellä mutta sillä tavalla vihjaillen, että kaikki tutut arvasi, kenestä oli kyse.
Mä alan lesboksi.
kuin tunteiden tuuletus:(