Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kai sitten rupsahtanut tms. Olin viihteellä

Vierailija
03.07.2009 |

pitkästä aikaa ja flaksia ei ollut lainkaan. Kukaan ei edes katsonut. Kaveriania sen sijaan piiritettiin. Huomalsi muuten, että suomalaiset miehet eivät ole kovin herrasmiesmäisiä; eli olin kuin ilmaa siinä kaverini vieressä kun he flirttailivat hänelle. Aika masentava kokemus ja taisipa olla viimeinen kerta kun lähden ulos. Ja ikää oli 36v. Kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole juuri koskaan tultu pokaamaan baarissa vaikka tiedän että ulkonäöss ei ole vikaa. Ehkä en vain ole sen tyyppinen, ja moni on sanonut että annan itsestäni jotenkin viileän tai ylimielisen kuvan ihan ilmeillä. Tietoisesti en tätä tee.

Et siis lähetä IOI:tä

Eli? :D

En tiedä onko sitä jotenkin sitten varautunut, työssä ja harrastuksessa olen enemmän "oma itseni", hymyilen paljon enemmän jne ja sitten on tullut paljon yrityksiä esim. asiakkailta joka taas on musta lähinnä kiusallista (olen yleensä kahdestaan huoneessani asiakkaan kanssa..)

Vierailija
22/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy viikonloppulomalla Roomassa, takaan että sen jälkeen tunnet itsesi taas halutuksi ja kiinnostavaksi.

En tykkää italiaanoista, mutta on se ilo liikkua paikassa, jossa miehet tekevät olon kauniiksi. Pientä flirttiä joka puolella, ei kuitenkaan tulla iholle kuten joissakin muissa maissa. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Et sitten itse vaivautunut juttelemaan miehille vaan prinsessana odotit että miehet ryömii luoksesi.

Vierailija
24/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole kauneudesta, vaan omasta käyttäytymisestä ja omasta ilmeestä.

Vierailija
25/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että AP tosiaan tarvitsee tätänykyä enemmän empatiaa rupsahtamisen suhteen: aloitus on vuodelta 2009.

Vierailija
26/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tosin edes kiinnosta koska olen naimisissa.

Ikävää kuitenkin ettei kaveria iskevät miehet edes viitsi vilkastakkaan.

Siksipä en juuri käy usein viihteellä.

Öh, miksi minun sinkkumiehen pitäisi uhrata sinulle varattu nainen huomiotani, kun yritän saada ne vapaat kiinnostumaan? Vai saako sillä erityistä huomiota sinkkunaisilta kun pokailee baarissa varattuja?

Vierailija
27/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tosin edes kiinnosta koska olen naimisissa.

Ikävää kuitenkin ettei kaveria iskevät miehet edes viitsi vilkastakkaan.

Siksipä en juuri käy usein viihteellä.

Viihdekö tarkoittaa vieraiden vilkaisuja? Jättääkö joku lempibändinsä keikan väliin siksi jos vaikka muu yleisö ei vilkuile häntä?

Vierailija
28/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ystävällisiä ja kohteliaita kauniille naisille. Muut ovat ilmaa.

Vierailija
29/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ystävällisiä ja kohteliaita kauniille naisille. Muut ovat ilmaa.

Tämä on totta. Myöskin työelämässä.

Vierailija
30/30 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvi

Vierailija kirjoitti:

Mä en syömishäiriöisenä hyvin laihana ihmisenä saanut yhtään huomiota. Nyt +15kg painavempana miehet suunnilleen piirittää minua. Uskon että kyse on itsevarmuudesta.. hyvin laihana olin todella epävarma itsestäni ja juurikin siksi laihdutin.. nyt olen aivan mielettömän itsevarma! Miehiä on joka lähtöön. Ei ole olemassa naista kenestä kaikki miehet tykkäisi eikä miestä kenestä kaikki naiset tykkäisi. Niin se vaan menee! Enskerta ku meette muualle ulos niin voikin olla että paikalle sattuu miehiä jotka ovat kiinnostuneita nimenomaan sinusta eikä kaveristasi.

Hyvin laiha ei ole kaunis. Todennäköisesti näytät paremmalta 15 kg lihavampana.

Itse pyörin painoni kanssa normaalipainon ylärajalla. Miesten kiinnostus vaihtelee painon mukaan. Siitä tiedän olevani laitoksen tarpeessa kun huomio lakkaa.

Oma mieskin hymyilee minulle enemmän silloin kun painoni on normaalin puolella. Kohtelias hän on aina, mutta hymyn määrästä ja laadusta näkee suoraan kuinka kauniina minut näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi