Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kai sitten rupsahtanut tms. Olin viihteellä

Vierailija
03.07.2009 |

pitkästä aikaa ja flaksia ei ollut lainkaan. Kukaan ei edes katsonut. Kaveriania sen sijaan piiritettiin. Huomalsi muuten, että suomalaiset miehet eivät ole kovin herrasmiesmäisiä; eli olin kuin ilmaa siinä kaverini vieressä kun he flirttailivat hänelle. Aika masentava kokemus ja taisipa olla viimeinen kerta kun lähden ulos. Ja ikää oli 36v. Kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut tuollaisista illoista samoja kokemuksia :( Kaikki miehet on aina olleet kiinnostuneita kavereistani. Olen 26v, olen sopivan painoinen, olen iloinen jne..kait olen sitten vaan niin ruma tai jotain :( Syö itsetuntoa tuollainen..

Vierailija
2/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi on erilainen kuin sinä? Mistä miehet siis tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppiä, ei niitä kauniita ja sinänsä mielenkiintoisia. Mies on arka eläin, ei uskalla lähestyä vaarallista yksilöä :)

Vierailija
4/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tosin edes kiinnosta koska olen naimisissa.

Ikävää kuitenkin ettei kaveria iskevät miehet edes viitsi vilkastakkaan.

Siksipä en juuri käy usein viihteellä.

Vierailija
5/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirittävä nainenkaan huomioi miehen kaveria.

Vierailija
6/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat juttelivat vain kaverilleni. Tarviiko sentään täysin ilmaa olla. Niin kaverini on pitkä ja tosi hoikka, tumma. Itse ole pitkä ja normaalipainoinne, vaalea. En osaa sanoa kumpi on kauniimpi:D ap

Vierailija
7/30 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen se olin minä ketä piiritettiin. en ole enää. n. 6 vuotta tullut lisää, painoa vain 2 kg lisää, mutta rupsahtanu mikä rupsahtanu. :(

Vierailija
8/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

molemmat juttelivat vain kaverilleni. Tarviiko sentään täysin ilmaa olla. Niin kaverini on pitkä ja tosi hoikka, tumma. Itse ole pitkä ja normaalipainoinne, vaalea. En osaa sanoa kumpi on kauniimpi:D ap

Jos olet AP niin voin auttaa: kaverisi on kauniimpi.

Vierailija
9/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voe voe....

Toiset sit kai rupsahtaa toistenkin puolesta..

Ikää on enemmän kuin sulla, mutta ihmiset eivät vanhene samaan tahtiin.

Vierailija
10/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 39 vuotta. Naiset eivät ole ikinä piirittäneet. Itse olen piirittänyt.

Vierailija
11/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varautuneemman oloinen kuin kaverisi.

Vierailija
12/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En osaa tuohon sanoa muuta kuin että olen itse aina yksin, joten on tosi vaikeaa huomioida monta naista yhtaikaa, vaikka yritänkin. Siinä pitäisi sitten vielä huomata että kuka on mahdollisesti se oikeasti kiinnostunut vai onko kukaan.

Ja koska minulle kelpaa myös alle 18v, niin vastineeksi yökerhoissa kutsun joskus tanssimaan myös viisikymppisiä naisia, jotta pysyy tasapaino ja hekin saavat sitten minun nuoruudestani osansa.

Pedobear approves of this message

Vierailija
13/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat tosiaan edes koitttaa huomioida myös sen "ruman kaverin" siinä vieressä. Jos kohtelet sitä kuin ilmaa, et takuulla saa sitä yrittämääsikään naista. Koska olet juntti ja huonokäytöksinen. Molemmille daameille jutellaan ja tarjotaan juomat, eikä anneta kenenkään tuntea itseään ulkopuoliseksi. Tätä suomimiehet ei tajua ollenkaan vaikka on täysin itsestäänselvää ulkomaalaisille. 

Vierailija
14/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää huumorintajusista ja rennoista naisista. Itsevarmuus myös aivan ehdotonta plussaa. Pakko myöntää etten itse ole kokenut ulkonäköä kovinkaan oleellisena juttuna.. kunhan siis hygienia kunnossa ja jotenkin ''normaalin'' näköinen :D

Naiset vaatii miehiltä paljo paljo enemmän. Äläkä nyt herranjumala menetä itsetuntoasi sen takia että jossain baarissa ei känniukot kattonu sun perään. Olet varmasti kaunis, ole itsevarma! Kyllä maailmassa on monta miestä jotka sinut haluaisi ap :)

Vierailija
15/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelimiestekniikoiden yksi ensimmäisiä oppitunteja että aina sen ruman kautta siihen kohteeseen. 

Vierailija
16/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syömishäiriöisenä hyvin laihana ihmisenä saanut yhtään huomiota. Nyt +15kg painavempana miehet suunnilleen piirittää minua. Uskon että kyse on itsevarmuudesta.. hyvin laihana olin todella epävarma itsestäni ja juurikin siksi laihdutin.. nyt olen aivan mielettömän itsevarma! Miehiä on joka lähtöön. Ei ole olemassa naista kenestä kaikki miehet tykkäisi eikä miestä kenestä kaikki naiset tykkäisi. Niin se vaan menee! Enskerta ku meette muualle ulos niin voikin olla että paikalle sattuu miehiä jotka ovat kiinnostuneita nimenomaan sinusta eikä kaveristasi.

Vierailija
17/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on pelimiestekniikoiden yksi ensimmäisiä oppitunteja että aina sen ruman kautta siihen kohteeseen. 

Ja tuohonhan siis peruste on esim. se, että kun on saanut siltä rumilukselta hyväksynnän, niin saa siltä kohteelta pre selection-pointsit, tekee sen vähän mustikseksi ja lisäksi sillä rumiluksella ei ole niin kiire vetää sitä kohdetta pois kun sillä on tylsää.

Ehkä sulle kävi näin AP, miehet yritti oikeasti sua, mutta lähditte pois ennen kuin pääsivät siitä kaveristasi (tunnetaan sanastossa nimellä obstacle) ohi

Vierailija
18/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole juuri koskaan tultu pokaamaan baarissa vaikka tiedän että ulkonäöss ei ole vikaa. Ehkä en vain ole sen tyyppinen, ja moni on sanonut että annan itsestäni jotenkin viileän tai ylimielisen kuvan ihan ilmeillä. Tietoisesti en tätä tee.

Vierailija
19/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole juuri koskaan tultu pokaamaan baarissa vaikka tiedän että ulkonäöss ei ole vikaa. Ehkä en vain ole sen tyyppinen, ja moni on sanonut että annan itsestäni jotenkin viileän tai ylimielisen kuvan ihan ilmeillä. Tietoisesti en tätä tee.

Et siis lähetä IOI:tä

Vierailija
20/30 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saaattoivat ajatella että kaveriltasi lohkeaa helpommin. Älä ota iteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi