Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Jos puolisosi lähtisi lasten kanssa viettämään laatuaikaa mummolaan...

Vierailija
03.07.2009 |

ja sinä jäisit yksin tyhjään kotiin esim. kahdeksi päiväksi, niin mitä tekisit?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä puolustaudut kun joku mollaa sinua. Niin ihminen toimii, on alkoholisti tai ei. Ihan hyvä jos joku haluaa juoda ne känninsä kun lapset on mummolassa eikä miehen kanssa kotona lasten nähden.

aina hyökkää kun joku uskaltaa kyseenalaistaa heidän juomisen. Heistä lasten mummolassaolo mahdollistaisi juomisen ja muut on tiukkanutturaisia nipoja. Olisi todella huolestuttavaa jos ensimäinen ajatus liittyisi siihen, että pää täyteen kun lapset ja mies on pois. Jos ei ole alkoholiongelmaa, uskaltaa kyseenalaistaa itselleen tämän ajatusmallin. Alkoholisti hyökkää heti muita vastaan.

Vierailija
22/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mulla joskus on lapsia, niin en varmasti ainakaan siivoa silloin kun mulla on ihan omaa aikaa :)

no, nyt lapsia on kaksi, ja JOS mulla olisi joskus omaa aikaa, aivan takuulla pesisin koko kämpän painepesurin kanssa niin perusteellisesti että tuskin on koskaan siivottu tätä kämppää :D

mies kyllä löytyy, mutta koska toinen lapsista on vasta reilut 2kk ja täysin rintaruokinnassa, on ehkä ihan ymmärrettävääkin ettei omaa aikaa ole niin paljon että ehtisi puunata koko kämpän noin perusteellisesti, saati että ehtisi vielä jotain muutakin tekemään... mutta JOS sitä joskus vielä tulee sitä omaa aikaa tuommoiset 2pv niin - - - sen siivouksen jälkeen varmaan hakisin lähipizzeriasta pizzan, söisin sen ja painuisin unten maille, nukkuisin aamulla niin pitkään kun huvittaa, joisin aamukahvin ja söisin aamupalan aivan rauhassa. sitten voisin vaikka lähteä vaan kaupungille itsekseni, tai jos ilma on huono, ompelisin pitkästä aikaa vaatteita ja mitä kaikkea tuolla kaapissa onkaan kesken eräisenä odottamassa. söisin jotakin hyvää, mitä sitten tekeekään mieli, luultavasti kävisin jossakin ravintolassa oikein enkä vaivautuisi itse tekemään, ja menisin nukkumaan ja nukkuisin taas oikein kunnon yöunet. jos olisi rahaa ja saisi tehdä ihan mitä haluaisin, kävisin kampaajalla laitattamassa hiukset, kosmetologilla laitattamassa kynnet ja hierojalla hoitamassa selän kuntoon joksikin aikaa.

no mutta, koska ei ole sen enempää aikaa kuin rahaa, painelen tästä imettämään kuopusta ja sen jälkeen turruttamaan selkäkipuja särkylääkkeillä, että saa nukuttuakin yöllä jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisin tehdä mahdollisimman paljon sellaisia rästiin jääneitä hommia, joita lasten kanssa on vaikea tehdä. Illaksi kutsuisin kavereita kylään ja kävisin vaikka terassilla. Järjestin miehelleni tämän mahdollisuuden pari päivää sitten. Jätin tarkoituksella "ohjeet" antamatta, eikä mies todellakaan ollut tajunnut tehdä ainoatakaan rästihommaa. Itse asiassa en edes tiedä mitä on tehnyt, kun en viitsinyt kysyä, kun harmitti niin paljon toisen saamattomuus. Seuraavalla kerralla taidan jättää ohjeet kirjallisena....

Vierailija
24/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos niinpäin, että mies jäisi lasten kanssa kotiin ja pääsisin kahdeksi vuorokaudeksi pois kotoa ja vielä kesällä, lähtisin heti merenrannalle nautiskelemaan, yöpyisin hotellissa ja aamulla nauttisin iihanan aamupalan ja lähtisin kaupungille shoppailemaan koko päiväksi.Tokana aamuna nukkuisin pitkään,kävisin jossain terassilla lounaalla, sitten rannalle köllimään,aaaaahhhh :-))

T. Kohta viiden mukulan mami

Vierailija
25/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ainoa asia, mistä haaveilee omalla ajalla, on ryyppääminen ja roskaruoan syöminen:)

Mutta kukin tavallaan. Tällä palstalla nyt mammat onki näitä työttömiä lähiöäitejä, joiden lapseton aikakin kului lähiöpubissa ja nakkarin jonossa. Että toki siitä haaveille kun on lapsiakin.

Vierailija
26/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tapaamassa ystäviäni, olen shoppaillut lapsille kaikkea ihanaa, ulkoillut, levännyt, kävin Mäkkärissä(viimeksi kävin joskus puolivuotta sitten ;D)Siksi on mukava syödä roskaruokaa nyt, kun on yksin kun tavallisesti meillä syödään niin superterveellisesti. Ja alkoholiakin olen viimeksi ottanut kaksi lasia punkkua joskus kk sitten, nyt juon yhtä siideriä. Ehkä kaikille se alkoholi ei merkitse yletöntä läträämistä, tai roskaruuan syönti yletöntä ahmimista ;) Kävin myös urheilemassa. Paljon ehtii parissa päivässä. Huomenna siivoan ja odotan kotijoukkoja innolla palaavaksi. Tämä onkin toinen kertani erossa lapsistani näin kauan (3pv) ja lapset 3 ja 5.

Vierailija
27/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt joku edes mitä te sitten tekisitte?

Tympeää tulla keskusteluun vain haukkumaan muita osallistumatta siihen muuten.

Mä löhöäisin, söisin roskaruokaa ja joisin viiniä ja olutta. Mollatkaa vaan. En kävisi shoppailemassa, kampaajalla tai missään muuallakaan. Olisin vain kotona. Mulla tuollaista aikaa ei ole ollut 6,5 vuotteen, että saisin olla yksin kotona edes vuorokauden yli. Shoppailemassa yms. voin silloinkin käydä kun mies ja lapset ovat kotona.

Vierailija
28/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän siivonnut, käynyt jumpassa, kuvannut vaatteita huutikseen ja nyt juon viiniä. Huomenna lähden baariin :)

Vierailija
29/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulle sitten tullut mieleen, että vastaaja ei ehkä ole esim. pariin vuoteen ottanut pisaraakaan alkoholia just siksi, että haluaa olla kotona lasten kanssa. Nyt kun lapset pois, niin äidillä oiva tilaisuus kerrankin ottaa sitä alkoholia..

Vierailija
30/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuisin, nukkuisin, nukkuisin ja vähän lisää nukkuisin. Sitten istuisin tuijottamassa ikkunasta ulos ja ajattelisin rauhassa muutamia omia ajatuksiani ja ehkä tulevaisuuden suunnitelmia. Ja sitten takas nukkumaan.... :D

Vierailija
31/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luultavastikaan jäisi pois mummola-reissulta ellei mulla olisi töitä. (joskus siis mies menee lapsen kans mummolaan ilman mua, kun mulla on satunnaisia töitä. Loppuajan nukun ja siivoan.)

Kun en mä oikeastaan kaipaa omaa aikaa (saan sitä tarpeeksi normaalissa arjessakin), lähinnä miehen kanssa yhteistä aikaa. Ja mummolassa se jopa välillä onnistuu jos mummo on lapsen kanssa.

Minnekään baariin en missään nimessä lähtisi, enkä mässäilisi herkuilla. Meillä on sen verran tiukkaa rahasta, että olisi mielestäni aivan epäreilua kuluttaa niitä huvitteluun yksin. Potisin siitä huonoa omaatuntoa, vaikka mies kyllä varmasti sanoisi että "siitä vaan". Mutta hitto jos mä päivittäin teen töitä sen eteen että säästetään joku euro ruokalaskussa (hankin ja laitan siis aina mahd. halpaa ruokaa vaikka työläämpää olisikin) jne niin mitä järkeä heittää parissa päivässä sitä työtä mäkeen. En aio niitä rahoja vain itseeni laittaa. Kun olen sen työn koko perheen hyväksi kotiäitinä tehnyt.

Mutta JOS tuollainen tilanne olisi, ja en olisi töissä, niin varmaan mä nukkuisin paaaljon ja kävisin rauhassa kiertelemässä kaikki mahdolliset kirpparit. Ja siivoaisin rauhassa kaikkia komeroita mitä ei lapsen läsnäollessa oikein pysty penkomaan (lapsi on vilkas ja utelias taapero). Täytyisi vaan pyytää että mies veisi kissat ja koiran kans mukanaan, ne haittaa siivoilua jopa pahemmin kuin lapsi.

Vierailija
32/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin baarissa, makaisin krapulassa, söisin lisää roskaruokaa ja herkkuja, katsoisin jonkun hyvän leffan (ilman kuulokkeita ja äänet päällä).

Vierailija
33/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

justjoo, on joillakin elämässä suuret haaveet

Vierailija
34/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. monta tenttiä rästissä...

Vierailija
35/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

söisin suklaata ja katsoisin vaikka elokuvaa. Toisen illan viettäisin tyttäkaverieden kanssa maailmaa parantaen viinilasin äärellä joko kaupungilla hyvän ruuan kanssa tai sitten meillä kotona nyyttäriperiaatteella

Vierailija
36/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kakkosen vaihtoehto! Noin mäkin tekisin. En mä ajatellutkaan, että tässä nyt haetaan jotain "suuria haaveita". :-D

Vierailija
37/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin aiheesta toisenlaisen avauksen.

Aion tehdä ensin töitä, sitten nauttia rauhasta ja rentoutua. Ihanaa.

Vierailija
38/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotais alkoholia ja ne vois olla meillä yötä.

Vierailija
39/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sitten toteuttaa... Minä ainakin tekisin aikalailla kun kakkonen ja se olisi minun rentoutumista... Urpo

Vierailija
40/42 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauheen suuria haaveita toteuteta.

Sitäpaitsi, ainakin mä haaveilen eniten arkena siitä, että sais syödä aamupalaa rauhassa tai kuljeskella kaupungilla ilman rattaita.

Mäkin joisin viiniä, söisin roskaruokaa, nukkuisin!, söisin aamupalaa rauhassa ja lukisin lehden.