Kuunnelkaa mitä Michael Jackson puhuu
tässä puheessaan Grammy gaalassa
Osa 2
Tässä osa 1
Kommentit (11)
ehkä epäilijätkin ymmärtäisi Jacksonin suuruuden.
Mulla käy niin sääliksi häntä kuten hän itse sanoi lapsuutta ei ollut. Menestyksen hinta oli hänen lapsuus. Jos hän olisi saanut itse valita niin olisiko hän valinnut tuon tien mihin hänen isänsä pakotti?! Pakottaa 5-vuotias lapsi tuollaiselle alalle. Uskoisin vaikka hän ei olisi nuin nuorena aloittanut niin hän olisi menestynyt kuitenkin. Ehkäpä hänen muukin elämä olisi mennyt toisella lailla. Toivottavasti on nyt päässyt rauhaan ja parempaan paikkaan.
ja lämmin ihminen.
Kiittää aina fanejaan vilpittömästi. Kiittää Jumalaa lahjastaan jonka on saanut - tehdä musiikkia.
Miten se on tehty? Ihosiirtoja varmaankin käytetty mut siltikin tuntuu niin absurdilta. Onkohan se ollut kokonaan valkoinen joka paikasta?
ihon valkaiseminen ei varmaan ole ihan mahdotonta. Ihosyöpähän siitä oli jo tullut. Alkuperäinen syy on varmaankin vitiligo.
Kaikki syytökset ja oikeudenkäynnit tuhosivat lopullisesti hänet.
Pahin syyttäjä oli vielä lapsi itse. M.J ei tiennyt missä raja kulkee ja se oli hänen tuhoutumisensa syy. Hänestä ei koskaan kasvanut aikuiseksi mieheksi. Mieli oli kuin lapsella...
Hänen sanomansa oli erittäin tärkeä, jota hän ei luonut yksin. M.J oli väline. Hänellä oli joukko taitavia ihmisiä tukenaan säveltjiä sanoittajia etc...
MJ:n ei olisi ikinä pitänyt sopia oikeuden ulkopuolella eli maksaa ilman oikeudenkäyntiä. Yhdelläkään syyttelijöistä ei ollut mitään näyttöä, päinvastoin syytteet olivat aivan tuulesta temmattuja. Ei ihme että MJ:ltä meni usko ihmisiin ja elämään.
jos ihosiirtoja olisi käytetty niin olisihan niistä arpia näkyvissä. Siksi se ajatus tuntuikin absurdilta ja se että hän tahallisesti olisi sen tehnyt ja samalla kieltänyt rotunsa. Tästä Vitigosta en ole ennen kuullutkaan ja MJ:n elämää en niin ole seurannut tarkkaan mitä nyt kun hän menehtyi. Syytä en häntä mistään myötätunnolla ajattelen ja toivon että rauhan on saanut.
Voisko joku kertoa lyhyesti mitä se oikein höpisee.