Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa poikanne pissaamaan istualtaan!

Vierailija
02.07.2009 |

Se on miehille terveellisempää. Sitä paitsi se on verrattoman paljon siistimpää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täältä av:lta lukiessani. Mies on aina istunut pöntöllä molemmat asiansa,enkä ole asiaan sen enempää ihmetellyt,poika tekee samoin, enkä ole häntä siihen "opettanut". Se tapa on kait jäänyt potalla istumisen jälkeen.

Täytyykö minun nyt teidän useampien mielestä ruveta opettamaan poika seisaaltaan pissamaan kotona?(Yleisillä paikoilla hän tekee niin,juuri pöntön likaisuuden takia.)

Niin ja mies ilmeisesti myös täytyy kouluttaa uudestaan? Vai olisko helpompi panna ukko vaihtoon kun kerta on niin juntti, että istualtaan hoitaa hommansa.....

Vierailija
22/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaakin pissata istualteen.

Yllättyi kyllä miten paljon homoja onkin av-mammoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos lyö, niin vain kämmenpuolella, ja ottaa sormukset pois ennen sitä.

Mieheni totesi tähän viestiin, että homoja jos ovat niin kannattaakin pissata istualteen.

Yllättyi kyllä miten paljon homoja onkin av-mammoilla.

Vierailija
24/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika (juuri2v täyttänyt) Pissaa pottaan istualleen ja ulkon apuskaan seisaaltaan.

Ja kyllä on miehisyys heikoissa kantimissa jos ei istualleen uskalla pissata tai luulee muuttuvansa homoksi :D.

Kyllä tosi mies pystyy pissaamaan istuilleen ja tietä olevansa mies siitä huolimatta.

Ja mainittakoon vielä ,että mieheni pissaus tapaan en ole koskaan puuttunut vaan ihan itse sen saa päättää.

Vierailija
25/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvilteen ja seisovilteen, huhhuh.

Vierailija
26/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika alkoi ensimmäisiä kertoja pissaamaan seisaaltaan 4-vuotiaana. Eikä ikinä ole sotkenut pönttöä. Osaa nostaa istuinosankin ylös (ja muistaa laskea alas).

Itse en seisomapissaa opettanut. Taisi saada oppinsa päiväkodista.

Vierailija
27/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei teidän mammojen tarvitse jynssätä niitä vessoja? Ahaa. Meillä kyllä mies osaa ihan itse jynssätä vessan. En edes muista, koska olisin viimeksi siivonnut vessan. Varmaan yli vuosi sitten. No, onneksi on fiksu mies, joka osaa siivota jälkensä ja pissata seisten.

Vierailija
28/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi on fiksu mies, joka osaa siivota jälkensä ja pissata seisten.

Ei se seisten pissaaminen nyt niin paljoa sitä älyä vaadi :DD. Eiköhän sen jokainen mies osaa!

Onneksi minulla on niin fiksu mies että osaa monia fiksuja juttua. Ja seisten pissaamista en sellaiseksi laske, sen osaa tosiaan ihan pieni lapsikin ja muukin vähempi älyinen.

Vierailija
29/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi on fiksu mies, joka osaa siivota jälkensä ja pissata seisten.

Ei se seisten pissaaminen nyt niin paljoa sitä älyä vaadi :DD. Eiköhän sen jokainen mies osaa!

Onneksi minulla on niin fiksu mies että osaa monia fiksuja juttua. Ja seisten pissaamista en sellaiseksi laske, sen osaa tosiaan ihan pieni lapsikin ja muukin vähempi älyinen.

seisten pissaaminen vaatii selkeästi älyllisiä ponnisteluja, kun niin harva mies / poika osaa tehdä sen sotkematta.

Vierailija
30/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pissaa istualtaan, mutta osaa hoitaa homman myös seisten jos tarvitaan pikatyhjennystä eikä ole pönttöä johon istahtaa. Ehkä poikavauvammekin aikanaan oppii että kummallakin tavalla voi pissata. Kotona istualtaan, ja hygienialtaan kyseenalaisissa yleisissä vessoissa ja kesällä ulkona seisaaltaan.

Ehkä meidän pojasta tulee niin fiksu että oppii molemmat tavat tilanteen mukaan...

Vierailija
31/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutuisi sitten peseen joka istumisen jälkeen pissavehkeensä uitettuaan sitä pöntön vedessä!

Vierailija
32/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutuisi sitten peseen joka istumisen jälkeen pissavehkeensä uitettuaan sitä pöntön vedessä!

Vai miten? Ettei vehkeet kastu...

Vierailija
33/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joku vanhemman pojan kavereista pissaa seisovalteen, ja tänäänkin oli pissaa pitkin pönttöä.... Kiva tulla väsyneenä töistä ja likasta pönttöä alkaa kuureileen

Vierailija
34/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pitkä, että ylettyy veteen saakka, niin ei takuulla erektiossa ole kovinkaan jäykkä

Vierailija
35/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa kyllä istuvilteen...toivottavasti vielä pitkään tai lopullisesti. Mies taitaa pissata seisovilteen, paitsi sillon kun on kakkos hädällä. Mutta ei mua silti haittaa jos jonkun mies istuvilteen pissii...ei se niistä homoja kyllä tee.

Vierailija
36/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mela on niin iso et osuu veteen ja kuuluu että "molskis!" :)))))))

Vierailija
37/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hupaisa ketju, mehän puhutaan miehistä kun jostain hiton eläimistä. Laitetaan vaikka alussa sanomalehteä pöntön ympärille vähän kuin koiralle eteiseen...Kyllä se mies sitten ajan kanssa oppii pissaamaan.

HOH!

Ja otsikkoon liittyen, hirvittää kun jotkut naiset pyyhkivät takaa eteenpäin eli siirtävät suolistobakteereita virtsaputken suulle. Opettakaa ihmeessä tyttärenne pyyhkimään oikein päin!

Vierailija
38/38 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kirjoita paskaaa tai onhan tämä aihevapaa palsta löytyykö mitään muuta typerää lasten kasvatukseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän