Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos on löytänyt miespuolisen ystävän joka

Vierailija
02.07.2009 |

ymmärtää sua täysin, siis paremmin kuin oma mies? Onko väärin kirjoitella sen miespuolisen ystävän kanssa jos omalta mieheltä ei sellaista saa???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei johda kuitenkaan fyysisen eikä tunnetason pettämiseen. Ystävyyssuhteelle en näe mitään estettä, ellet itse halua enemmän.

Vierailija
2/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa miehellesi, että sulla on tällainen ystävä?

Sekään ei kyllä välttämättä auta, mä kerroin miehelle ja se oli sille ok ja aika kului ja yhtäkkiä oma mies ottikin eron tämän miehen takia. Ja ei, me ei päädytty yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos suhde omaan mieheen katkeaa, niin on sitten tarkoitettu.

Vierailija
4/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salassa mun tavallaan täytyy se tehdä koska mieheni on ärettömän mustasukkainen. Hän ei vaan ymmärrä mua iekä ole mikään keskustelija, en edes käsitä miten ihmeessä me ollaan yhdessä. Tai no oisin mä ajat sitten lähteny jos ei olis lapsia. Mä aattelen sen niin että toiset maksaa siitä että ne käy terapiassa mutta mulle tää on ilmasta ja mein parisuhdekin voi paljon paremmin.

Vierailija
5/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut ei ole ikinä helppoja. Kannattaisi silti miettiä, että loukkaisiko tilanne miestäsi, jos hän tietäisi kaiken? Olisitko itse vastaavassa tilanteessa mustasukkainen? Onko se "ystävä" vapaa vai varattu ja tietääkö hänen puolisonsa asian todellisen laidan? Entä lapset, haluaisitko heidän saavan samanlaisen kohtelun puolisoiltaan, kun omasi saa sinulta tällä hetkellä?

Vierailija
6/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole mikään huonon parisuhteen merkki - ihminen nyt keskimäärin vaan tarvitsee elämässään enemmän ihmissuhteita kuin yhden.

Vierailija
7/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin että se on väärin myös vaikka miehesi tietäisikin. Jos oma miehesi ei ymmärrä sinua, menkää pariteriapiaan. Asiat ovat ratkaistavissa. Ei siinä ketään kolmatta pyörää tarvita.

Vierailija
8/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaan.

Yritetty on ja tätä on jatkunut jo monta vuotta, mä alan olla henkisesti melko kypsä tähän tilanteeseen, olisin halunnnut että mieheni olisi paras ystäväni mutta näin ei vain ole. =(

Vierailija
9/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmisellä voi olla ystäviä, jonka kanssa keskustelee asioista toisin kuin puolisonsa kanssa ja se ystävä voi olla samaa tai vastakkaista sukupuolta. Miehelläni on ystävänaisia ja mulla ystävämiehiä, emmekä välttämättä edes tunne näitä toisen ystäviä mitenkään kauhean hyvin.

Vierailija
10/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välillänne ei ole mitään seksuaalista, niin silloin ok eikä väärin miestäsi kohtaan.

Vierailija
11/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, olisiko sinun mielestäsi OK jos miehelläsi olisi vastaavanlainen ystävä. Siinä vastaus pulmaasi.

En muuten usko, että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. Jos mies alkaa tuolla tavalla hyysäämään naista, tavoitteena on päästä naisen pöksyihin. Jos mies pääsee tavoitteeseensa, ystävyydestä tulee seksisuhde ja jos ei pääse, kyllästyy mies pian ja häviää takavasemmalle.

Vierailija
12/15 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, olisiko sinun mielestäsi OK jos miehelläsi olisi vastaavanlainen ystävä. Siinä vastaus pulmaasi. En muuten usko, että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. Jos mies alkaa tuolla tavalla hyysäämään naista, tavoitteena on päästä naisen pöksyihin. Jos mies pääsee tavoitteeseensa, ystävyydestä tulee seksisuhde ja jos ei pääse, kyllästyy mies pian ja häviää takavasemmalle.

Ei ole totta. Minulla on parikin ystävää, joiden kanssa on tehty selväksi molemmin puolin, että mitään seksisuhdetta ei tule, vaikka joskus siltä tuntuisikin. ja silti puhutaan ja mietitään asioita välillä aika syvällisestikin. Oma mieheni on ns. hyvä mies, mukava ja tarvittaessa myös jutteleva, mutta häntä ei suuremmin kinnosta asioiden pyöritteleminen ihan huvin vuoksi. Kuuntelee kyllä, mutta koska tiedän, ettei ole kovin kiinnostunut, teen sen mielummin muiden kassa (naisystäviäkin on, eli ystävän sukupuoli ei ole mikään pääpointti).

Sen verran ap:lle, että muista olla lojaali miehellesi siinä, mitä kerrot. Toki asioista voi avautua, mutta kunnioita miehesi yksityisyyttä. Naisystävälle voi minusta purnata enemmän, mutta toiselle miehelle valittaminen ja yksityiskohtien paljastelu on isku vyön alle.

Vierailija
13/15 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän niinku että kaveripoika ja poikakaveri

Vierailija
14/15 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tuollainen ystävä ja ei siitä mitään ongelmaa ainakaan meidän päässä ole. En siis tee sitä mieheltäni salaa. Itselläni on kyllä useita miespuolisia ystäviä vielä.

Vierailija
15/15 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi kirjoittelisi toisen naisen kanssa selkäsi takana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi