äidit vm 87-89
kokoonnutaan täällä nuoret mammat! ..eli saman henkistä seuraa etsin... ite oon vm. 88 ja poika 1v.7kk.
laita vaikka meili osoittees jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia, tai voidaan me täälläkin kirjoitella!
Kommentit (148)
oon kans 88 vm. ja lapseni on 09 jolukuus syntynyt :D
oon kans 88 vm. ja lapseni on 09 jolukuus syntynyt :D
Moi! Olen itse vuosimallia -87, mies on -89. Pikkuinen tyttömme on nyt 1,5kk. Tytsyllä oli pikkuisen kiire maailmaan, syntyi rv36+3, mitoilla 2450g/47cm. Hyvin on tyttö kasvanut, huomenna olisi taas neuvola. :) Tyttö sai viime sunnuntaina nimen Sara Johannna.
heippa löysin tän mastan selaillessa ihan sattumalta. ite olen syntynyt -87, mies -86. meillä on jo yli vuoden ikäinen poika ja toinen tulossa.
Mistä päin oot tyttö87?
T: chili 11+1
Chili: Oi että, koska pikku kakkosen laskettu aika on? Oon Tampereelta. mistä päin sinä olet? :)
Tyttö87 ja Sara 1,5kk
Täällä olis kans vuosimallia 87, 1v3kk pojan äiti joka kaipailis juttu seuraa samanikäsistä äideistä.. tänne ei oo vaan kovinkaan moni kirjotellu näköjään tän vuoden puolella..
Onko täällä enään mitään elämää?
Jaahas, tää on näköjään lopetettu ja uus alotettu.. vois olla vähän tarkempi :D
tyttö kasvaa kovaa vauhtia. varmaan saa olla jatkuvasti plokkaamassa pieniä vaatteita pois?
ja ihanan nimen pikku neiti sai :)
tuu pilvi tuonne toiseen keskustelu ketjuun, joka just aloitettiin. ku joillakin on ollut ongelmia siks ku tää ketju on jo niin pitkä. jos haluaa paljon kirjoittaa tekstiä niin täällä tää sivu voi deletoida tekstin tai ei suostu lähettää. :/