Lue keskustelun säännöt.
neuvolassa suututtiin
30.06.2009 |
kun saivat tietää, että annan vauvalle 3kk jo peruna-porkkana sosetta maistiaiseksi.Samainen täti kehotti juuri näin 9v.sitten esikoisen kanssa.Voi hyvät hyssykät.Ei ole vauva tähän pv mennessä saanut mitään vaivoja soseesta ja hyvin maistuu, joten suuttukoon nyt vaan.
Kommentit (63)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuin hampurilaista ja maitoa lapselle.Ei ole ihme että Suomessa "laktoosisairaat" valtaavat maan
Meillä molemmille olen aloittanut soseet 2½ kk ikäisenä ja hyvin jaksavat eikä neuvolassa sanottu mitää kun asiasta avoimesti kerroin. Aikainen aloitus johtui yösyömisten määrän kasvamisesta. Minä itse en jaksanut jatkuvaa yötissuttelua ja kiinteiden lisääminen takasi perheelle yöunet ja yöjuomiset 2 kertaa yössä. ja neuvolan hyvät ohjeet pikkuhiljaisesta maistattamisesta joutivat ainakin meillä romukoppaan. Molemmat pojat olivat soseiden makuun päästyaään suu auki kuin linnunpojat ja herähtivät itkemään jos en antanut lisää, joten aloiteuksen jälkeen parin päivän päästä meni kevyesti ½- purkkia tai enemmän 1-2 kertaa päivässä. Lisäksi tisumaitoa reilusti.