Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨(epätoivoisten) NELIAPILOIDEN viikot 27 ja 28 ¨' * ' ¨:.

30.06.2009 |

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle

El-liina, 38, mies 41, pk-seutu, t00, p04 ja p05, syksystä -08

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 31 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minttum: T01 ja P03 + 04, tilaa olisi vielä yhdelle, miestä pehmitellessä

myllerispyy, tytöt -97, -04 sekä poika -02. Neljäs lapsukainen on "työn alla"

nani76, 33v ja 35v , Päijät-Häme, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07 kuopukselle pitää kaveri saada

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

rouva77, vähän yli kolmekymppinen kotiäiti, Pirkanmaa, pojat 1/05, 3/07 ja 7/08

RvaRuusu, olen 31v. ja mies 34v., lapset poika -97, tyttö, -99 ja poika -07, Pohjois-Savo, aloitettu 14.4. 09 ;-) :x

paritonsukka, Olen 31v, samoin mies. Lapset on -02,-04 ja -06. Ja yrityksen mahdollisesta alusta ei siis vielä tietoa. Ei siitäkään alkaako koskaan...

Sintagma, 27 ja 34v, t01, p04, t08, PK-seutu, ei vielä yritetä kun mies vastustaa ;-)

susku76, 96, 01 ja 02 -tyttöjä

toukokuunäiti 25v,mies 28v poijat 05/04,11/06 ja 11/07

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet NELIAPILAT ;)

~mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la 25.8.2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaa LA 10/09

~naperotx4 (ent.tytöt040507) : la 14.11.2009

~mammariini, 32v ja 36v, Satakunta, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04 LA 25.12.09

~minä79/upu79, 30 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, LA 02/10

Vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

~ Helmikukka75, POIKA 12.2.09 klo. 13.54. Painoa 4300g, pituutta 51cm.

~ Zeldatar POIKA 05.03.09 (41+0) 4326g 53cm

~ Helmielina TYTTÖ 2.4 (39+6)kello 8.17 Pituutta 48,5cm ja painoa 2960g, pipa 34cm

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE JA VAUVAUTUNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Ja edelliset jutut..

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/1003789/_neliapiloid…

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasimme kotiin, koska huomenna on eka neuvolakäyntini. Näin varhaisilla viikoilla en ole koskaan ennen käynyt neuvolassa, mutta kuulemma johtuu siitä, että nykyisin eka ultra on aikaisemmin.

Tervetuloa joukkoon Pörri!

Kiitokset onnitteluista! Nyt alkaa kiinteytyneistä rinnoista näkyä, että raskaana ollaan, joten kai se on pakko uskoa itsekin :) tytärkin jo sanoi saunassa, että äidin rinnat ovat kasvaneet!

Toivottavasti te muutkin seuraatte pian perässä. Jospa tämä kesäaika (=loma) olisi suotuisaa aikaa muillekin raskautua! Itse ainakin olen todennut, että minulla selvästi vaikutti stressintäyteinen talvi raskautumiseeni. Heti kun jäin lomille, niin jo viikkoa myöhemmin napsahti... (yk oli kai 9.)

Omaa napaa vielä sen verran, että siinä missä minä meillä iloitsen tästä raskaudesta, mies suree. Hän oli onnensa kukkuloilla niin kauan kun en tullut raskaaksi ja nyt hän kiukkuaa, miksi hän ikinä suostui tähän! Hän jopa miettii, miten hän selittää sattuneen muille ihmisille! Lisäksi hän on alkanut surra katoavaa nuoruuttaan ja laskeskelee, kuinka ikäloppu hän itse on neljännen lapsen lentäessä pesästä! Sain tehdä aikoinaan töitä jopa kolmannen lapsen eteen, ja silloinkin hän oli hetken kauhuissaan. En kuitenkaan anna sen masentaa itseäni, vaan porskuttelen onnessani ja ajattelen, että eiköhän hän siitä taas laannu, kunhan tottuu ajatukseen. Toisaalta se vaikuttaa kuitenkin siten, että nyt pelottaa, jos tälle lapselle sattuisi jotain. Toista mahista ei enää tulisi :(

Kaiken lisäksi olen ruvennut mielessäni haaveilemaan kaksosista, koska tiedän, ettei sitä viidettä meille enää muuten tule (uskon, että olisin varmaan päätynyt kuuteen lapseen, mikäli olisin tajunnut aloittaa nuorempana (enkä saamalla esikoiseni 30v) ja mikäli olisi muuten suotuisat olosuhteet. Voi jos nyt tulisi kaksi kerralla, tyttö ja poika. Valitettavasti meillä ei suvussa ole taipumusta kaksosiin, joten turha toivo.

El-liina 6+4

Vierailija
42/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ku tulin töistä kotiin niin alkoi kauhea vesisade eikä loppua taida olla näkyvissä.. taitaa pitää tältä illalta keskittyä välillä näihin sisähommeleihin..

hoppenkoijan kirjoitus sai mut hymyilemään.. jostain vain tupsahti mieleen se ajatus miten ihmiset esimerkiks kaupassa käydessään työstää vaikka minkälaisia ajatuksia ruokaostosten lomassa.. ilmeistä ei ehkä niinkään voi mitään päätellä.. (esim. lukee jonkin tuotteen etikettiä ja selosteita ja samalla kuitenkin miettii että mitenhän tämä homma menee jos meitä olisikin yksi pää enempi) .. ääh, ette varmaan saanu kiinni mitä ajan takaa mutta yritinpä kuitenkin..

mimmulin unet taitaa nyt olla totisinta totta, oikeesti, jospa se kroppa ilmoittelee jotain jo tapahtuneen.. peukkuja !!!

nanin kanssa tosiaan taidetaan mennä melkein "käskynkkää" kp:ien kanssa.. Jännä juttu kun eikös me jossain vaiheessa vähän eri tahtia... No mut sithän sitä voi taas piinata porukassa. Vaikka kaikkihan täällä kyllä ollaan samassa veneessä, hih.

Jonskullakin oli ihania uutisia, kiva että jaksatte käydä meitä tänne jumittuneitakin moikkaamassa!

El-liinalle voimahali ja tsempitystä.. Eiköhän se mieskin varmaan pohjimmiltaan ole ylpeä innokas tulevankin lapsen isä, sitä varmaan kaikenlaisia pelkoja/huolta tulevaisuudesta on miehilläkin. Sen on varmasti pakko purkautua jotenkin (vaikkakin todella ikävällä tavalla sun kannaltasi) mutta kyllä aika auttaa, usko pois. Muistelen joskus kun nuorin lapsukaisemme oli syntynyt niin mieheni pohti aika usein sitä että miten sitä siinä vaiheessa kun pitäis jaksaa harrastaa ym. lasten kanssa, on jo NIIIIN vanha ettei siitä oo mihkään (on mua 12 vuotta vanhempi).. mutta ne asiat on jo unholaan jääneet vuosia sitten.. Sitä paitsi, tämä miehenihän se nyt oli se joka vielä puhui mut ympäri tähän neljänteen "vauva-hankkeeseen". Älä vaivu synkkyyteen vaan nauti raskaudesta alkumetreistä lähtien !!!!

On: tais olla ovis eilen, ja hyödynnettiinhän se tietty ku mieskin on lomalla =) Elämä matalalentoa muuten joten ei onneks kerkee murehtia vaan kivoilla fiiliksillä loppukiertoa kohti, odottavin muttei mitenkään paniikinomaisin ajatuksin.. yritetään mennä jalat maassa ni ei sitä paljon puhuttua pudotusta tule niin korkealta.. saa nähdä miten mieli muuttuu päivien myötä .. mielessä on kauheesti asiaa muttei se tuu nyt ulos =) (Ja naisten ku pitäis pystyä niihin moniin suorituksiin yhtä aikaa) ... ehkäpäs myöhemmin. Iloista päivänjatkoa, pitäkää lippu korkeella!!

myllerispyy kp 14/28 (en laske vieläkään =) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi kaveria ja omat vanhimmat tytöt polskuttaa yläkerran terassilla pienessä puhallettavassa altaassa, puutarhaletkun päässä sumusuutin. Kuopus katsoo vierestä mehujäätelö sulavana kädessään. Hirmu hauskaa kuuluu olevan!

El-liina: Toivottavasti mies pääsee pian mukaan odotukseen, eikä turhaan surkuttele tilannetta. Kai se miehillekin voi tulla "Mitäs tuli tehtyä"-fiilis. Sitä varmaan joskus herää todellisuuteen jälkijunassa..

Myllerispyy: Mä taisin tajuta ton kauppajutun, tosiaan kun itse oon just tollanen. Kun tekee jotain suht rutiiniomaisesti, niin ajatukset karkaa omiin mietteisiin. Vaikka siinä nyt välillä keskustelee muuta tai vahtii lapsia tms.

Mä pesin aamupäivällä olkkarin ryijymaton, olen aika tyytyväinen aikaansaannokseeni :) Maton saldo (imuroimatta): noin kolmen euron arvosta kolikoita, jauhettu purkka, pari maissin siementä, kolme tarraa. Roskansyöjämatto!

(Mummi aina sanoo, että "laska se töitänsä luettelee")

44/48 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää ilmakin paremmalta ja tämänkin mamman ajatukset ovat jo parempaan suuntaan menossa.

Eli kyllähän se taitaa nyt niin olla, että kun silloin pari viikkoa sitten tein ovistestin niin tulkitsin väärin ja silloin ei ollutkaan ovista. Eilen nimittäin tein ihan vain huviokseen ovistestin ja siihen pamahti niin tummat viivat, ettei jäänyt epäselväksi. Eli nyt mitä todennäköisimmin ovis on tänään tai huomenna ja peittoja on kyllä heiluteltu ahkeraan ja sama tahti saa jatkua ;)

Tämä ovis ajankohta muuten saattaisi muutenklin olla todennäköisempi kun pillerien poisjätöstä on nyt sellaiset 20vrk.

El-liina: Onnea kovasti odotukseen ja eiköhän se mieskin siitä tokene.VArmaan tosiaan vaan iskenyt tajuntaan että vauva on tosiaan tulossa. Meillä mies sanoikin, että kyllähän se alkaa vähän pelottaa kun siihen testiin ne 2 viivaa ilmestyy. Ja kun odotin kuopustamme niin miestäni ei maha kiinnostanut koko odotusaikana ja olin varma ettei hän välitä koko lapsesta, mutta niin vain pikkuneiti valloitti isäns sydämmen suuremmin kuin kukaan muu =)

Hoppenkoija: On tosiaan hauskaa mitä kaikkea sitä tulee ajateltua ihan peruskauppareissulla. Itse olen kanssa sitä meiltä että meillä vauva menisi hyvin jo mukana. Jos saisimme vaikkapa kesävauvan niin isommat lapset olisivat silloin jo 7v,6v ja 4v8kk, eli ajattelen että homma saattaisi toimia ihan mukvastikin =).

myllerispyy: Toivotaan että teillä tämä kierto kantaa hedelmää ja ihana lukea kuinka stressittömältä tuo teidän yrittäminen tällä hetkellä vaikuttaa, täällä kun tämä mamma käy aivan kierroksilla.Itse sain myös kiinni tuosta jujusta että mitä hait tuolla ihmisten ajatusmaailmalla, sitä kun vaan tietäisi mitä ajatuksia pelkällä kauppareissullakin voi pohtia.

Eli siis mulla nyt tuntuisi olevan menossa kp.13/28 joten tulen nania ja myllerispyytä muutaman päivän jäljessä. Kiva kun on monta piinaviikkolaista samaan aikaan niin ehkä se helpottaa oloa ja testausintoakin. Nyt onneksi suuntaamme mökille viikoksi ja myöskin vanhempani ovat siellä, joten hetkeksi ainakin saa ajatukset muualle. Sitten ei tarvitsekkaan jännätä enää kuin viikko....

No nyt pakkailemaan. Hyvää viikkoa ja plussatuulia kaikille. Eli viikon nettipimento tiedossa.

-mimmuli-

45/48 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis aamulla early detection testin,jossa en nähnyt mitään ja viskasin roskiin, no utelias kun olen niin myöhemmin kaivoin testin esille ja siinä oli hailakka haamu! No roskis haamut ovat aina melkolailla epävarmoja, mutta kun nuo ovistestitkin kirkuvat punaista viivaa(jollain kuulemma näyttänyt siis myös raskauden).

Kävin sitten ostamassa clearblue testejä 2kpl ja toinen oli pakko tehdä heti kun tulin kotiin ja pissa ollut rakossa vain 3h ja siihen piirtyi kuin piirtyikin viiva,nyt en vain tajunnut katsoa kelloa, kun noissa testeissä on ollut se ongelma että niihin on tullut 10min jälkeen ns. vääriä plussia. Mulla tehty muutama päivä sitten yksi clearblue ja siinä ei kyllä näkynyt mitään ja tuossa aivan selvästi havaittavissa oleva viiva, joten voitte kuvitella oloni tällä hetkellä!

Varmistan asian huomenna aamupissasta ja tulen kertopmaan tuloksen tännekin ennenkuin suuntaamme mökille.

Jos tuo unelma on nyt totisinta totta niin saanpa pohtia kuinka salaan tuona sian mökkiviikolla,eli millä hyvällä syyllä kieltäydyn saunaoluesta ym.

-mimmuli-

Vierailija
46/48 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hetkeksi varjoon ja kurkkimaan kuulumisianne.. :) Kiitos kovasti kaikille tervetulotoivotuksista.

Mimmulille onnittelut. Vahventukoot haamusi kunnon plussaksi! :)

Itsellä on menossa kp 19, eikä kuulu kummempia. Mulla ei ole hajuakaan ovulaatioajankohdastani, kun noita mahdollisia merkkejä oli n. 1,5 viikon ajan kierron puolessa välissä. Nyt ei ole kuitenkaan enää merkkejä suuntaan eikä toiseen eli nyt sitten taas tätä odottelua pari viikkoa. Olin jo unohtanut koko nämä yritysfiilikset. Tää loppukierron 'luppo'aika on ollut mulle aina pahinta (ei voi vielä edes jännittää, on vaan odotettava). Ajattelinkin, että josko ensi kuussa kokeilisin ovulaation tikuttamista, josko sitä oppisi hiukan paremmin tulkitsemaan kroppaansa. Mistä te olette hankkineet noita ovulaatiotestejä? (Saakohan niitä netistä tilattua Apteekkia edullisemmin?)

Vierailija
47/48 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi nyt KESÄLOMA!!! Ihanaa, ja rentouttavaa.

Heti loman alkuun pääsin katsomaan kaverini vastasyntynyttä tytärtä. voiko sen suloisempaa ollakaan? Voi mikä kuume mulle nousi jälleen ja autossa kotimatkalla tirautin muutaman kyyneleen. Kaverillani ja minulla olisi ollut sama LA jos minulla ei olisi mennyt kesken. Nyt kokoan itseäni ja yritän ajatella positiivisesti ja nauttia lomasta. Mutta oli se tyttö niin ihanan pieni ja suloinen. tuoksuikin niin ihanasti vastasyntyneeltä. --kyllä te tiedätte mitä tarkoitan--

Mimmulille onnittelut haamusta. toivottavasti aamulla on jo vahvempi plussa :)

Mun oma kiertoni on edelleen päin seiniä 24-25pv.. eipä paljoa naurata. nyt vaan odotellaan taas ovista joka on n.kp7-9.

Jospa nyt sitten hipsin nukkumaan niin jaksan lähteä aamulla heti viimeisiin alennusmyynteihin :-)

äitix3 kp4

Vierailija
48/48 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti plussatuulia..toivottavasti se viiva vahvistuu ja tietty muillekkin teille tärppi onnea:)

Täällä tänään poksuu viikot ja nyt mennään rv 21+0 kyllä aika menee sitte nopeeta.

Pojalle on jo nimikin tiedossa hänestä tulee Julius Viljami..tuo nimi sopii hyvin sisarusten kanssa yhteen ja tuo nimi miellyttää nyt eniten ja sain onneksi miehenkin suostumaan tuohon nimeen.