Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨(epätoivoisten) NELIAPILOIDEN viikot 27 ja 28 ¨' * ' ¨:.

30.06.2009 |

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle

El-liina, 38, mies 41, pk-seutu, t00, p04 ja p05, syksystä -08

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 31 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minttum: T01 ja P03 + 04, tilaa olisi vielä yhdelle, miestä pehmitellessä

myllerispyy, tytöt -97, -04 sekä poika -02. Neljäs lapsukainen on "työn alla"

nani76, 33v ja 35v , Päijät-Häme, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07 kuopukselle pitää kaveri saada

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

rouva77, vähän yli kolmekymppinen kotiäiti, Pirkanmaa, pojat 1/05, 3/07 ja 7/08

RvaRuusu, olen 31v. ja mies 34v., lapset poika -97, tyttö, -99 ja poika -07, Pohjois-Savo, aloitettu 14.4. 09 ;-) :x

paritonsukka, Olen 31v, samoin mies. Lapset on -02,-04 ja -06. Ja yrityksen mahdollisesta alusta ei siis vielä tietoa. Ei siitäkään alkaako koskaan...

Sintagma, 27 ja 34v, t01, p04, t08, PK-seutu, ei vielä yritetä kun mies vastustaa ;-)

susku76, 96, 01 ja 02 -tyttöjä

toukokuunäiti 25v,mies 28v poijat 05/04,11/06 ja 11/07

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet NELIAPILAT ;)

~mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la 25.8.2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaa LA 10/09

~naperotx4 (ent.tytöt040507) : la 14.11.2009

~mammariini, 32v ja 36v, Satakunta, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04 LA 25.12.09

~minä79/upu79, 30 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, LA 02/10

Vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

~ Helmikukka75, POIKA 12.2.09 klo. 13.54. Painoa 4300g, pituutta 51cm.

~ Zeldatar POIKA 05.03.09 (41+0) 4326g 53cm

~ Helmielina TYTTÖ 2.4 (39+6)kello 8.17 Pituutta 48,5cm ja painoa 2960g, pipa 34cm

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE JA VAUVAUTUNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Ja edelliset jutut..

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/1003789/_neliapiloid…

Kommentit (48)

1/48 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vihdonkin lomaaaaaaah!!!! Voi vitsi tätä ollaan ootettu! Mutta lomaahan on vain "oikeista" töistä ja raksa oottaa työntekijää...no mää tykkään tehä yhessä ukkokullan kanssa noitakin hommia =D

No mutta Mimmuli: Mää jo tuota ovistestin vastauksesta aavistelin että eihän tuo taida mitään ovista näyttää vaan raskautta!! Toivottavasti se nyt plussa vahvistuis ja pääsisit nautiskelemaan uutisista! Tulehan heti meillekin kertomaan, kovasti peukkuja sulle pitelen!! bd bd bd Kyllä tuo testin kuva minkä olit laittanu tuonne erilliselle ketjulle, näyttää ihan selkeesti plussaa!!

Joo meillä se ehkäisy (esim kummeli) on ihan viimenen keino...sen verran noita kumiukkoja ukkokulta inhoaa =D eli näin siis mennään ilman mitään...

Jonsku: voih, mää olen ihan esikon raskaudesta asti haaveillu käyttäväni noita sisarus-/kaksostenrattaita, mutta toistaiseksi niitä ei ole tarvinnu ja jos meille joskus nelonen saadaan ei me tarvita niitä enää sittenkään ku näilläki näkymin ikäeroa tulis melkein kolme vuotta vaikka ihan tuon syntymästä saakka se nelonen ois tervetullut...kuitenki...Ihanan nimen ootte jo vauvalle keksineet! Meilläki oli jo pitkään tälle kuopukselle nimi valmiina...meillä on kans J-sarjaa (ukkokultaki on J) mutta jos meille tyttö joskus tulis niin se ois sitte mun nimen mukaan (seki on ollu jo vuosia valmiina =D)

Hoppenkoija: mites sun kierto, tuliko se täti vai ootkos testaillu? Kiva ku ette kuitenkaan taida yrittää mutta eikös sulla ollu niitä piltsujen muistamisen kanssa ongelmia....oishan se ihanaa ku te Mimmulin kanssa tekisitte ylläriplussat!!

Hyvät on ainaki perustelut! =DD Ja ihana matto teillä!!

El-liina: miten siellä neuvolassa meni? Ihanaa ku plussa saa vahvistusta oikeilla oireilla, ei tartte pelko persiissä koko ajan olla...hurjasti onnea vielä kerran!! Meillä oli kans kakkosen kans miehellä tuollasia aatoksia vaikka kierukan poisjättäminen oli hänen oman ideansa...välillä on kyllä tosi vaikeaa pysyä heidän aatoksissaan mukana...Mutta älä anna hänen tehdä oloasi kurjaksi, koita nauttia tästä raskaudesta jos se vielä on sun viimenen!

Mää olen kans aina haaveillu kaksosista, jotenki sitä nytki aattelee että jos tästä joskus raskautus niin oisko ihanaa että ne ois kaksoset (ei miehen mielestä kuitenkaan =DD) ja vieläkö ois just ne pikkuinen tyttö ja poika!! Meillä on taipumusta kaksosiin (äitin isä oli kaksonen ja niiten perheessä niitä oli toisetki) tosin pari sukupolvea on jo jääny väliin joten mikään ei ole mahdotonta!! voih!! Koitas saaa joku imu jolla saat vejettyä meitä muitaki sinne o-puolelle!

Myllerispyy: joo olihan ne kierrot ihan erit jossain vaiheessa, mutta mulla on nyt jostain syystä kierrot lyhentyneet tosi paljon...ihme juttu...pahimmillaan ne on olleet 35pv ja nyt kierto oli vaan 27pv...

hokkus pokkus: Mulla on sellanen donna-sylkiovistesti, tosin se on varmaan "vanhentunu" ainaki ne anto siihen 2v toimimistakuun joten satavarma en ole sen tuloksista...tosin tavallinen minimikroskooppihan se taitaa olla...joten en tiiä miksi se ei toimis...Mutta sen siis tilasin mammaksi.fi kolme vuotta sitte. Hintaahan sillä on mutta toimii kyllä ja oviksen bongasin sillä ihan selvästi. Muuten en ole oviksia testaillu.

Äitix3: Pahoittelut sulle! On tosi vaikeata varmasti ku oman vaavinki la ois ollu nt samaan aikaan ku kaverin vaavin...sitä pyörittelee asioita omassa pienessä päässään (mullaki meidän nelosen la ois ollu tammikuussa mutta sehän meni kesken viime toukokuussa) millasta meidän elämä ois jos pikkuinen ois saanu jatkaa elämäänsä...sulla asia tosiaan on konkreettisempi tosiaan tuon kaverin vauvan synnyttyä...jaksuja sulle kovasti!

ON: Varmaa en ole oviksen ajankohdasta mutta tais se kuitenki tuossa olla...siitäkään en ole varma tuliko sitä tarpeeksi hyödynnettyä...ei siis joka päivä tällä viikolla saatu makkaria siivottua =D jotenki on vaan niin luovuttanu fiilis eikä muuta ootakkaan ku tädin saapumista noin kahen viikon päästä...

KILOKLUBI: Eilen meni hermo tähän dieettiin! Oli pojille ostanu loman alkamisen ja leffaillan kunniaksi sipsejä...ja niitä sitte tuli illalla vedettyä...suklaat ja muut namit jätin onneksi väliin...nuo suklaat yms. on sellasia joista jää mulla helposti putki päälle mutta sipsit on sellasia ettei niistä jää minkäänlaisia himoja päälle...siks niitä uskalsinki ottaa..Mutta paino ei tipu...aika säälittävää jo...Ukkokulta on lekuria ehotellu jo ku oon niin väsynykki ollu...multa on joskus testailtu noita kilppariarvoja mutta sillon ne oli ihan ok, kait...mutta nyt mulla on alkanu nivet oireileen...toivottavasti ei ole tuota meidän suvun peikkoa eli nivelreumaa!! Meidän äitillä se on tosi pahana...jos se sitä on menee kyllä tulevaisuuden suunnitelmat aika uusiksi...

Taidan nyt lopetella ja antaa muillekki tilaa, sen verran tuo kuopus tuossa kaipaa seuraa...

nani kp 17 (jos nyt oikein laskin, en nyt tässä kierrossa ole ollu ihan päivissä perillä)

Vierailija
2/48 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan kavereita illaksi saapuviksi, saadaan nauttia heistä 10 päivää.

Eipä käyny sellainen onnen kantamoinen meidän perheeseen, että olisi saatu yllärivauva, tai toisin sanoen huolimattomuusvauva ;D Nyt siis kp4 ja pillerikäsky voimassa. Eli ihan hyvillä mielin tässä katsellaan sellainen noin puoli vuotta, josko sitten vauvaa alettaisiin tilata.

Hyvä juttu sinänsäkin, etten tullut liian helposti raskaaksi, kun nämää kaverit jotka just tänään tulevat, ovat yrittäneet esikoista jo jonkin aikaa ja hoidot jatkuu loman jälkeen. Eipähän tarvii miettiä olisinko kertonu vai enkö. Kun kuitenkin varmasti ottavat asian puheeksi, niin olisi ollut vähän kurjaa olla kertomatta, mutta olisinko pilannut heidän loman..

No nyt kutsu käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kuin hetki aikaa.

Mimmulille sylin täydeltä tarrasukkia. TOOODEELLAA mahtavia uutisia, itsekin tuosta ovistestiviivoista ajattelin etteikö jo olis ihan sitä ihteensä =)

Nanille oikein hauskaa lomaa, rentoakin vaikka raksahommelit ei sitä varmaan ihan oo.. Silti, loma on aina loma!

Nyt on mentävä jatkamaan, muutenkin kaikille oikein ihanaa viikkoa. Itsellä ei mitään uutta, samaa rataa..

moi moi myllerispyy

Vierailija
4/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain taustaillut sen jälkeen kun viime syksynä plussasin, mutta nyt tulin kertomaan kuulumiset. LA minulla oli 2.7. ja 5.7. meille syntyi ihana pieni poikavauva! Viikon päivät olemme olleet kotona ja isommat sisarukset ovat aivan myytyjä (vanhempien lisäksi). Sen suurempaa mustasukkaisuutta ei ole ainakaan vielä ilmennyt.

En ole viimeaikoina ehtinyt paljoa palstaa lueskella, joten en ole aivan perillä kuulumisistanne, mutta paljon lähetän vauvantuoksuisia plussatuulia kaikille neliapiloille! Toivon mahdollisimman monia plussia tälle palstalle!

T Karamelli ja neljä ihanaa murusta

Vierailija
5/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava uutinen, Mimmuli. Oikein paljon onnea haamusta. Uni siis jo ennusti sen! Tule pian kertomaan, mitä uusi testi kertoi. Itsekin tein ekan herkän testin 6 päivää aikaisemmin ja se näytti vielä negaa. Aikaisemmissa raskauksissanikin olen testannut erittäin herkällä testillä silloin, kun testi lupaa, että on mahdollista jo nähdä raskaus, ja silloin olen aina saanut 'viivanpaikan', joka on muutaman päivän sisällä vahvistunut haamuksi ja sitten plussaksi. Koska tällä kertaa sain selvän negan, olin varma, että se kanssa on nega. Mutta 6 päivän päästä, viikolla 4+0 testasin tällä kertaa haamun. En sitä enää varmistanut uudella testillä, koska olin aivan varma asiasta.

Toivottavasti me yhdessä nyt imaisemme muutkin mukaan. Yritämme kovasti :)

ON: tänään oli ekan kerran kunnolla oireita: hassu (krapulamainen) olo, palelsi, väsytti iltapäivällä. Lisäksi iltapäivällä tuli vähän veristä vuotoa. Kaikissa raskauksissani on ollut sitä vähän, tosin vasta myöhemmillä viikoilla. Kakkosen kohdalla sitä tuli parin viikon ajan silloin tällöin 13. ja 14. viikolla.

Neuvolassa kävin torstaina viikolla 6+5. Normaalit kuviot: lappujen täyttämistä ja saamista ja terkkari kyseli kahteen otteeseen, onko minulla mitään kysyttävää. Ei ollut. Sen jälkeen kävin verikokeessa. Kaiken kaikkiaan olin jo tunnin päästä kotona :)

Tänään tuli kutsu ekaan ultraan elokuun puolivälissä.

El-liina rv 7+3

6/48 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelin tosiaan nyt tuon uuden pinon uudella nimellä...jos nyt RvaRuusukin meinaa, että täti valitettavasti ois tuloillaan...tää on törkeää jo miten vähän meitä tuonne ootuspuolle menee...

Onnea Miksuliinulle!! Oot varmaan jo nyytti sylissä! Sen verran kävin vakoilemassa tuolla heinäkuisten pinossa, että tais eilen lähtö tulla...voih ku ihanaa...Toivottavasti kaikki meni hyvin!

Jonsku: onnea vaavin liikkeiden tuntemista! Taas on yks huoli hartijoilta pois! Nyt vaan naatiskelemaan keskiraskauden ihanuudesta! Voihan hyvin!

Mimmuli: Voi että, ties vaikka nyt tärppäiski heti =D ootko kokeillu uutta r.testiä? nuohan ovistestithän taitaa näyttää myös raskauksia =D Meillä alkaa kans lomat ens viikon työrupiaman jälkeen ja kyllä pelottaa että se arska karkaa sitte jonnekki hyvin kauas...niin on nimittäin käyny jo aika monena kesälomana ja siitä sitten on kehittynyt sellainen pessimistinen lomafiilinki...

RvaRuusu: eeeiiih! Toivottavasti se täti ei tuuu...jospa se ei näkys vielä testissä...Koitan pitää peukkuja että täti pysyis kaukana poissa!!

KILOKLUBI: Nyt alkaa totaalisesti hermot menemään..ei auta vaikka kuinka jättää jo nuo jäätelöt pois...ukkokulta meinas että pitäsköhän käydä lekurissa mikä mun mielestä on turhaa (sen tätiltä löyty järjettömän kokonen kasvain mahasta, oli menny lekurille ku ei laihtunu vaikka kuinka yritti)...nyt oon ottanu "ohjelmaan" myös lisäliikuntaa sen mitä on vaan ehtiny tekemään..Mutta hirmu tsempit teille kaikille muille, jospa ne kilot tippuis teillä vähä paremmin!!

Meillä nyt eilen tuli sellanen fiilinki että vauvakuume on aika matalalla...ukkokulta tuumas jo ettei halua enää ees kuulla puhuttavan vauvoista...Tuo meidän taapero rupes hankalaksi juhannuksen aikoihin tuon nukkumisen suhteen...itekseen ei enää nukahda ja oppi siis nousemaan pinniksestään pois ja pomppii sieltä sen 30krt ennen ku mun hermot menee ja meen "nukuttamaan" sitä niin että makoilen meidän sängyssä...joka ilta vaan menee myöhempään...eilen veti pohjat ja nukahti vasta puolen yön jälkeen...voi sitä "itkua" ja hammastenkiristystä...hermot meni ihan tyystin...nyt ei ole enää aikaa ees tulla iltasin turisemaan tänne ku illat on tuollasia...ihan surkeeta...oisko kellään mitään ideoita? Meillä ku noitten kahen edellisen kans ei ollu mitään tuollasta...huoh...

Täti edelleen riesana mutta vähenemään päin...vaikka tuollasta nyt meillä on ja vauvakuume hellittää niin ei se mihkään mee...pelottaa vaan kuinka tosissaan tuo ukkokulta on...

mutta nyt takasi töihin...

nani kp 4 (27-35)

Vierailija
7/48 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tartuttamaan teihin hedelmällisyyttä... Voi, Nani, mua oikein hävettää. Muutaman kerran kun onnistun ukkoa hipaisemaan niin jihan alkaa vatsa kasvaa ja meidän neliapila on muisto vain...

Katjalah+viides villahousu rv n.6+1

8/48 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Katjalah!! Älä ihmeessä tuollaista häpeä!! Meillä vaan kestää tää hiukan kauemmin...tulihan meidän ekaki ihan tuosta vaan ja seuraavaki melkein yhtä lailla helposti...kolmonen vaan ootatti niinku tääki näyttää tekevän...nyt vaan alkaa tää aika tulemaan vastaan vaikkei mittarissa ole vielä ku 33v mutta iiks ku se mun viiteen lapseen on vielä matkaa ja jos joka lapsella menee se 3,5v niin määhän oon sitte jo yli 40v ku se vitonen tulee...hööh...ja se mulla on se nykynen takaraja (ennen ku se oli se 30v =DD)...

meitähän ei tosin voi yrityksen puutteestakaan "syyttää" vai pitäsköhän sitä tahtia hiljentää =D jos onnistus paremmin =DD ei taitais "pupuilta" tuollanen onnistua...

no niin...taitaa olla jo aika antaa muille tilaa...

nani taas

Vierailija
9/48 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä on tosiaan riittänyt ja koneella istuminen jäänyt vähiin, mutta jospa nyt jotain raapustelisin...

Nanille ja Myllerispyylle pahoittelut tädin tulosta! Kuinka se nyt teitä jaksaa aina vaivata :-/

Rva Ruusu: Jospa se kuitenkin vielä plussaksi muuttuisi :-)

Mimmuli: Inhottavia noi testit kun antaa vääriä toiveita. Vaikka eihän sitä tosiaan tiedä, josko se sittenkin olisi niin että ovistestikin näyttää raskautta! Ensi viikkoa odotellessa :-)

Jonsku & Minä79, ihania kuulumisia teillä! Verentulo tietysti aina säikäyttää, mutta nyt kaikki tuntuu olevan hyvin, siitä on hyvä jatkaa masun kasvattelua :-)

Nanille vielä... Meillä esikoinen vaihdettiin 1v nukkumaan jatkettavaan sänkyyn kun alkoi vaarallisesti kiipeillä pinnasängystä pois. Seuraavat kuukaudet menikin siinä kun poika juoksi sängystä pois samantien kun selkänsä käänsi. Lopulta kyllästyttiin leikkimään hippaa illasta toiseen ja alettiin istumaan sängyn vieressä kunnes poika nukahti. Tosta olikin sitten oma ruljanssinsa opettaa pois, mutta toisaalta meillä osui sinänsä hyvään saumaan että kakkonen syntyi noiden "istuskeluiltojen" aikaan ja monesti imetin siinä samalla sängyn vieressä istuessani. Lopulta sitten pojat alkoivat yhdessä iltaisin nukkua ilman vahtimista. Mutta siihen tosiaan meni aikaa... Mutta tsemppiä teille, kyllä se joskus helpottaa!

Kiloklubi: Mun täytyy tunnustaa etten ole nyt helteillä pahemmin edes yrittänyt laihduttamista. Liikuttua ei pahemmin tule kun hiki valuu paikoillaan istuessakin. Ja kun lämmin ruoka ei kuumalla maita niin kaikkea muuta tulee sitten syötyä senkin edestä. Ja jätski maittaa turhankin hyvin... Mutta kyllä täältä vielä noustaan!

ON: Mulla pitäis sitten terkan ennustuksen mukaan alkaa menkat tän viikon lopulla. Muta eihän noista koskaan tiedä kuinka palautuvat kierukan jäljiltä. Viime viikosta lähtien mahassa on ollut outoa myllerrystä ja nyt parina päivänä on rintoja "pistellyt". Koko ajan odotan koska vuoto alkaa, ja saiskin nyt sitten alkaa jos on alkaakseen eikä vaan odotuttaa... Mies kyllä jo yhtenä päivänä sanoi että raskaana sää olet, juokset vessassakin samaan tahtiin kun aina ennenkin kun oot raskaaks tullut. Ja totta onkin että aika löysällä maha on, mutta en sitli halua elätellä turhia toiveita. Sen kuitenkin laskeskelin, että jos menkat ei ennen ensi tiistaita ala niin sitten teen testin. Silloin kun on saunailta luvassa ja pari siideriäkin saattaisi maistua...

Aurinkoista heinäkuun alkua!

Paritonsukka

P.S. Mulle vois tonne esittelykohtaan laittaa yrityksen aloitukseksi 6/09, kun se kierukka nyt kerran pois on :-)

Vierailija
10/48 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos nani uudesta pinosta.. jospa se jo pikkus hiljaa tuottas tulosta ku "nollataan" kaikki kuviot ihan uusiin puitteisiin, heh.. niin on ihania ilmoja ollu ettei oo nyt jaksanu ottaa paineita näistä vauva-kuvioista vaikka eihän niitä mielestä saa sillä tavalla kokonaan pois.. käytiin muutaman päivän kesälomalla koko perheen voimin ja nyt on taas uutta puhtia elämässä.. yllättävän kivuttomasti meni reissu lasten kanssa, ihan jopa minä ja miehenikin osasimme ottaa rennosti ja nauttia..

kovasti ootte monet täällä muakin tsempanneet ainaisen tädin vierailun johdosta.. kiitos kaunis teille.. se on kuitenkin aika iso asia kun ei näitä asioita oikein muualla voi vuodatella, jatkuvia pettymyksiä kierrosta toiseen jne.. olette aivan ihania kun jaksatte !!!!

nyt on vähän pinokuulumiset muuten vielä haussa, en hirmu tarkasti oo kerenny lukemaan missä mennään..

katjalahille kiitos ja suuret onnentoivotukset plussasta.. hienoa että kaikkien ei tarvitse painia näiden raskautumattomuus-asioiden kanssa liian pitkään =)

mutta joo, paremmalla ajalla taas, vielä on monta asiaa tekemättä ja kello on kauheen paljon... palataan ja niitä ++++++++puhureita !!!!!!

myllerispyy kp 6 /28

Vierailija
11/48 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, kirjoitin aamulla viestin ja lähetinkin san minne lie sitten meni?

Kuitenkin minä se vasta nopee olin, nyt jo kp2 menossa. Ihan outoo...Yleensä päivää ennen jo koskee selkään ja vetele jalkoihin mut nyt ei mitään. Eilen iltapäivällä ihan ku oisin vessa käynnin yhteydessä ihan hentoa vaaleanpunaista nähnyt, mut aattelin että seuraavana päivänä korkeentaan alkaa, niin oli salaa alkaneet ja yli pikkuhousunsuojankin tullut, on kyllä ennenkuulumatonta mulle...Mutta ihan oikeet kk:t nää kuitenkii näyttää olevan. Kierrosta oon kyllä melko Happy. Jäi nyt siis 30 ja edellinen 33. Että ei mikään mahdottoman pitkä.

Että näillä eväillä ;-)

RvaRuusu

Vierailija
12/48 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaikista epätoivoisin taidan sitten olla, kun ei edes yritetä ja silti välillä löydän itseni takaisin tähän pinoon ja vauvakuume sivulle...

Mies huopaa ja soutaa. Kun sain "päätettyä" ettei neljättä meille tule ja kavereille, lapsille, miehelle olen puheissa ollut sitä mieltä... niin sitten tämä (mieheni) alkaa leikittelemään ajatuksella -nimiä miettimään tms. Kuitenkin jos tässä alkaisin itse taas "lämpeemään" ajatukselle, niin vetäisi höpöttelynsä takaisin. Kolmosen kanssa oli sama juttu.

Joten vedän tässä kylmää linjaa ja yritän itsellenikin uskotella, etten neljättä halua ;(

Hassua kyllä, oltiin miehen kanssa pari viikkoa sitten kaksistaan kaupunkilomallla viikon loppu ja silloin mun piti aloittaa uusi e -pilleri laatta, se myöhästyi ainakin päivällä. Sitten kun kotiuduttiin unohdin muutaman päivän päästä ottaa pilsun ja vielä siitä muutaman päivän päästä taas. Ihan holtiton lahopää! Tästä syystä keskeytetty yhdyntä toissapäivänä... Eilen ja tänään kovat oviskivut... Toivossa on hyvä elää :D

Minäkö epätoivonen, heh.

Vierailija
13/48 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Liitynpä joukkoonne neljättä toivomaan ja epätoivoa vastaan taistelemaan. :) Meillä käynnistyy vasta eka todellinen yrityskerta, kun ollaan aika kauan soudettu ja huovattu tämän mahdollisen neljännen suhteen. Tai oikeastaan minä olen, mies on ollut valmis neljänteen jo pidemmän ajan. Itsestä tuntuu, että neljännen kanssa joutuu jo oikeasti tehdä valinnan työ vai perhe; kolmen kanssa on vielä pystynyt aika hyvin sovittamaan nuo työn ja kotielämän yhteen, mutta neljännen kanssa pääpaino taitaa kallistua tuohon ensimmäiseen. Lisäksi olen 34v, joten alkaa ikäkin kohta tulla vastaan (ainakin henkiseltä puolelta), joten eipä tätä voi ikuisuuksiin jahkailla.

Toisaalta meillä menee vanhin jo syksyllä ekalle, joten on 'enää' kaksi päiväkoti-ikäistä tällä hetkellä... Mutta vaatiihan tuo mahdollinen neljännen lapsen tulo uuden auton ja mahtuukohan enää nykyisessä kodissakaan asumaan, kun nuo lapset vähän tuosta kasvavat jne. Tunnustan siis olevani joskus tylsääkin tylsempi maallisten asioiden pohdiskelija, silti oon nyt laskeskellut ja vaaka on kovasti kallistunut toivottamaan neljännen lapsen meille tervetulleeksi.

Edelliset yritykset meni seuraavasti: ekaa toivottiin 1v 10kk, tokaa 6kk ja kolmas tärppäsi heti. Mites teillä muilla?

Ristiriitaisin tunnelmin

hokkus pokkus

ps. jos ette vielä olleet epätoivoisia, niin eiköhän se epätoivo iskenyt, jos jaksoitte kahlata tämän varsin toivottoman kirjoitukseni loppuun saakka. Kiitos kuitenkin. :)

14/48 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle

El-liina, 38, mies 41, pk-seutu, t00, p04 ja p05, syksystä -08

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 31 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minttum: T01 ja P03 + 04, tilaa olisi vielä yhdelle, miestä pehmitellessä

myllerispyy, tytöt -97, -04 sekä poika -02. Neljäs lapsukainen on "työn alla"

nani76, 33v ja 35v , Päijät-Häme, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07 kuopukselle pitää kaveri saada

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

rouva77, vähän yli kolmekymppinen kotiäiti, Pirkanmaa, pojat 1/05, 3/07 ja 7/08

RvaRuusu, olen 31v. ja mies 34v., lapset poika -97, tyttö, -99 ja poika -07, Pohjois-Savo, aloitettu 14.4. 09 ;-) :x

paritonsukka, Olen 31v, samoin mies. Lapset on -02,-04 ja -06. Yritys aloitettu 06/09

Sintagma, 27 ja 34v, t01, p04, t08, PK-seutu, ei vielä yritetä kun mies vastustaa ;-)

susku76, 96, 01 ja 02 -tyttöjä

toukokuunäiti 25v,mies 28v poijat 05/04,11/06 ja 11/07

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet NELIAPILAT ;)

~mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la 25.8.2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaa LA 10/09

~naperotx4 (ent.tytöt040507) : la 14.11.2009

~mammariini, 32v ja 36v, Satakunta, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04 LA 25.12.09

~minä79/upu79, 30 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, LA 02/10

Vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

~ Helmikukka75, POIKA 12.2.09 klo. 13.54. Painoa 4300g, pituutta 51cm.

~ Zeldatar POIKA 05.03.09 (41+0) 4326g 53cm

~ Helmielina TYTTÖ 2.4 (39+6)kello 8.17 Pituutta 48,5cm ja painoa 2960g, pipa 34cm

~ Miksuliinu POIKA (rv39+4) maanantaina 29.6. klo 21.19, pituus 51cm, paino 3690g ja pää 34,5cm

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE JA VAUVAUTUNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Vierailija
15/48 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin kyllä ajattelinkin ettei voi tärpätä heti kierukan poiston jälkeen. Tänään alkoi menkat, vielä aika vähäisenä tosin. Saa nyt sitten nähdä millaisiksi muuttuvat ja kuinka pitkiä kiertoja tulee, mulla kun on kunnon luomumenkkoja ollut viimeksi joskus reilu 10 vuotta sitten... Toki 1-2 menkat on lasten väleissä olleet, mutta josko niin menisi nytkin ;-)

Paritonsukka ja kp 1

16/48 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä tosiaan vielä riittää, toivottavasti riittäis sinne lomallekki asti!!

Miksuliinu: Jos täällä päin vielä seikkailet niin hurjan paljon onnea pikkuisen pojan syntymästä!!! Oih ja voih ku kuulosti niiiiiiiin ihanalta ;) Vauvantuoksuista kesänjatkoa teille!!

HokkusPokkus: Hirmu ihanat tervetulotoivotukset! Mukaan mahtuu oikein hyvin! Epätoivoisia tosiaan aletaan olemaan ku aika säälittävä plussaprosentti tästä porukasta taitaa olla...mutta jospa sää toisit sitte uutta vireyttä ja pomppaisit heti tuonne toiselle puolelle =D Meillä on just toisin päin menny nuo raskautumiset...Mutta laita tulemaan tuota esittelyä niin voin laittaa sut listalle mukaan...mallia saat tuosta eeltä...Hurjasti onnea yritykseen! bd bd bd

Paritonsukka: No mutta jospa se sun ukkokultas ois oikeassa!! bd bd bd Tuo vessassa ravaaminen on kyllä sitä itteään! Ihanaa että saadaan nyt jännitellä ja piinailla sua ja sun kanssas!!

Meillä tosiaan kans auttoi tuohon sängystä nousemiseen se, että ite omalla sängyllä makasi, mutta siinä saattoi mennä yli kakski tuntia että poika oli unessa...

Tsemppiä painonpudotukseen! Jospa nää helteet kuitenkki kuluttais jonki verran että ainaki jätskit kuluttais =D

Kiitos muuten tätipahoitteluista...

Myllerispyy: Mutta sikshän me täällä ollaan ettei nuo ukkokullas saa kaikkea ihanuutta niskaansa =D eikä sitä tule kyllä joka päivän tutulle limoista yms. kertoilla =DD Jospa se teillä tois stressitön kierto toivottua tulosta...oishan se ihanaa!! bd bd bd

Teillä tuntui olevan ihana loma!! Meidän pitäs vielä viikko sinnitellä...

RvaRuusu: No voi hyvää päivää!! Miten se täti sinnekkin löysi...voi surkeeta! Mää jo aattelin että ees sää oisit tässä kuussa plussannu, höh! Näytti meillä kaikilla kolmella olla tavallista lyhyempi kierto...Mutta hurjasti tsemppiä uuteen kiertoon!! bd bd bd

Hoppenkoija: Eihän sitä tosiaan tiedä mitä kaikkea noilla unohdetuilla pillereillä saakaan aikaseksi =D Meillähän tuo eka on ns.keskeytetty yhdyntä ylläri...mutta niiiiiin rakas! Toivossahan on hyvä elää!! bd bd bd

Meillä nyt kokeiltiin sellaista tuon kuopuksen (1v11kk) kanssa, että en laittanu häntä päikkäreille lainkaan tänään. Ihan hyvin jaksoi touhuta koko päivän ja mikä ihaninta hän nukkuu jo!!!! Toisin ku muina iltoina jolloin häntä on pitäny eestaas kannella takasi sänkyyn, eilenki meni taas puoleen yöhön jolloin 38kerta oli se viimenen vienti...kyllä ottaaki koville...Mutta nyt siis pikkumies nukkuu :) En tiiä oonko kamala äiti vai mitä mutta niin mää muistelisin että tuo esikkoki tais jättää päikkärit kokonaan pois ennen 2v...

ON: täti otti ja lähti tänään ja illalla päästäänki miehen (ja tietty mun) iloksi taas hommiin...kuulemma riitti jo tuo taas täksi kertaa..

KILOKLUBI: tässä sitä vedetään kaksin käsin juurestikkuja..voi että ne maistuuki hyvältä välillä...toiset dippaa sipsejä ja toiset sitte näitä..näyttää noilla menevän myös suklaaaataaaah...kohta tulee 3kk että oon ollu ilman...enää en hirveesti osaa kaivata mutta jotaki namia tekis mieli...makuhermot kaipais vaihtelua...varsinkaan ku ei tästä oo mitään hyötyäkään...olen siis tämäki suhteen todella epätoivoinen...taidan olla epätoivoinen ko immeinen...

Mutta nyt mennää poikien kans vetään banditreeniä guitarhero:lla..kitarassa isukki, bassoa rämpyttää esikko, rumpuja paukuttaa keskimmäinen ja mikkiin rääkyy metallicaa: minä =D (kuokusen ollessa hereillä hän soittaa toista kitaraa =D)

Plussaisia kesätuulia puhaltaen

nani kp6

17/48 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritonsukka: voi surku...pitiki tuon tädin sinnekki löytää....pahoittelen :( mutta kuten muillekin...onnea uuteen kiertoon ja yritykseen... bd bd bd jospa se teilläkin ois se tärppi ja plussakierto!

nani taas (taidetiin olla yhtäaikaa linjoilla)

Vierailija
18/48 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hip.hei.

Vierailija
19/48 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole toiminut palstan uudistuksen jälkeen.

Heippa vaan kaikille tutuille. Nani taitaa olla ainakin vielä.. olisit jo saanut sinäkäin joutaa odotus puolelle, mutta hiljaa hyvää tulee ;)

Ihan pikaisesti tulen näin yöllä kertomaan kuulumiseni. Parisuhteemme on taas paremmalla puolelle. taisi se jouluinen keskenmeno olla vaan niin rankkaa henkisesti molemmille jotta se vaikutti niinkin ikävästi meihin, mutta nyt siis jo kaikki alkaa olla ihan normaalia.

Minä paden kuumeilua jopa aiempaa kovempana, mutta mies taas jarruttelee :(

Kiloklubiiin tiedoksi että nyt mun saldoni on -5kg. ja tavoitteesta puuttuu enää toiset 5kg. Tästä on hyvä jatkaa.

palailen pian taas remmiin mukaan täysillä.

Aurinkoista kesää kaikille

äitix3

Vierailija
20/48 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen kuulumisiamme. Joku niitä jo jokin aika sitten kyseli, mutta en ole uskaltanut kertoa... (jotain kumman taikauskoako lie). Tai kai sen vuoksi, että epäilin itsekin alkuun. Eli meillä on tärppi käynyt ja helmikuun lopussa olisi deadline :)

Testasin juhannuspäivänä haalean plussan. Sen jälkeen en ole varmistanut asiaa tuhlaamalla uuden testin, mutta vanhat tunnusmerkit näyttävät pitävän edelleen paikkansa. Eli oireita ei näy (lukuunottamatta sitä palelua, joka jo täälläkin oireeksi tulkittiin). Mutta koska täti pysyy poissa, on se uskottava.

Nyt jatkan pakkailua, jotta pääsemme huomenna mökille hytisemään :)

Tärppionnea puhaltaen kaikille neliapiloille

nyk. El-liina rv 5+6