Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

osasipa neitokainen sanoa osuvasti

Vierailija
29.06.2009 |

Meidän 6v. neiti pulikoi altaasaan takapihalla ihan rauhassa kunnes haistoi tupakan hajun (naapuri oli tullut ulos tupakille). Sanoi sitten kuuluvalla äänellä hyi tupkka haisee! Tupakka ei kuulu luontoon,miksi ne sitten tupakoivat? Eivätkö he pidä luonnosta?

Mitäpä tuohon lisäämään,muuta kuin ,että naulan kantaan sanoit tyttöseni :0)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:tupakoiva

Vierailija
2/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tupakoitsemiseni ei ainakaan pitäisi häiritä sinua yhtään mitenkään. Harrastan sitä omalla takapihallani, en koskaan heitä tumppeja maahan ja ostan tupakat ihan omilla rahoillani (joista menee muuten aika kiva siivu veroa!). Pilaan oman kehoni sillä ja NAUTIN SIITÄ! :)

Eli sinulla ei pitäisi olla mitään syytä vainota minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut esikoisemme kuullen, että en pidä tupakoinnista ja että onneksi kukaan meidän lähipiiristä ei polta jne.

No, viikonloppuna oltiin kylässä ja siellä sitten ulkoillessamme tuli eräs mies vastaan tupakka huulessa. 4,5v ikäinen poikamme sanoi siihen kuuluvalla äänellä, että "Toi setä ei polta edes salaa, vaan tossa mun naaman edessä. Kyllä sietäs hävetä kun mää oon vasta pieni lapsi".

Vierailija
4/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tupakoitsemiseni ei ainakaan pitäisi häiritä sinua yhtään mitenkään. Harrastan sitä omalla takapihallani, en koskaan heitä tumppeja maahan ja ostan tupakat ihan omilla rahoillani (joista menee muuten aika kiva siivu veroa!). Pilaan oman kehoni sillä ja NAUTIN SIITÄ! :)

Eli sinulla ei pitäisi olla mitään syytä vainota minua.

Meillä oli pitkään naapuri jossa ei ollut mitään muuta vikaa kuin että tupakansavut tulivat ikkunoistamme sisään. Ja se olikin jo aika suuri ongelma.

Vierailija
5/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6v. neiti pulikoi altaasaan takapihalla ihan rauhassa kunnes haistoi tupakan hajun (naapuri oli tullut ulos tupakille).

Ei kai kukaan tykkää, jos naapurin tupakankäry tulee omalle pihalla, tai - terveisiä vaan te kaikki (kesäisin) parvekkeella tupakoivat väinpitämättömät egoistit - kerrostalossa suoraan ikkunasta sisään. :(

Vierailija
6/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa tekin, nauttikaa elämästä ja jättäkää se takakireys.

Vierailija
7/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää niiden nenää (emme tunne ketään tupakoivia) ja muutenkin tupakoitsijat ovat yleensä hieman laitapuolen kulkijoita ja haukun arvoisia. Kiitän koiria haukkumisesta (ovat ilmoitushaukkusia eli ilmoittavat haukullaan epäilyttävistä/uhkaavista asioista) :)

Vierailija
8/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun ei naapuri huutanut, että uima-altaat ei kuulu luontoon, miksi tuo tyttö sitten sellaisessa ui, eikö hän pidä luonnosta?

Juu, en tupakoi, mutta tätä logiikkaa jatkaakseni..

Vierailija
9/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta emme silti opeta lapsiamme tuomitsemaan tupakoitsijoita.

Toisaalta kyllä minuakin ilettäisi jos naapurin sauhut tulisivat esim. meidän parvekkeelle.

Mutta en silti opeta lapsilleni hirvittävän jyrkkiä lauseta ja sitten hihittele itse piilossa, että hyvä , hyvä kalle, sano vaan mitä mieltä äiti on kun äiti ei itse sitä uskalla sanoa.

Vierailija
10/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käsitä miksi se suvaitaan. Kuka muu kehtaa heitellä (myrkyllisiä) roskia täysin estottomasti ympäriinsä? Ihan mihin mieli tekee, milloin huvittaa, ei väliä vaikka toimenpidettä seuraa mikä määrä ihmisiä. Joskus voivat vähän muodon vuoksi jalalla tönäistä sitä tumppiaan kymmenen senttiä poispäin itsestään. Käsittämätöntä.

Vierailija
11/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..heidän on ihan turha vinkua "vainoamisesta"!! Ystäväni sairastaa parikymppisenä keuhkoahtaumaa joka tuli tupakoivan äidin takia. Äiti ei siis polttanut edes sisällä/autossa.

Vierailija
12/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käsitä miksi se suvaitaan. Kuka muu kehtaa heitellä (myrkyllisiä) roskia täysin estottomasti ympäriinsä? Ihan mihin mieli tekee, milloin huvittaa, ei väliä vaikka toimenpidettä seuraa mikä määrä ihmisiä. Joskus voivat vähän muodon vuoksi jalalla tönäistä sitä tumppiaan kymmenen senttiä poispäin itsestään. Käsittämätöntä.

tien laidat täynnänsä muovipusseja, tölkkejä, pulloja (jotka rikkoutuessaan aiheuttavan vaaran), purkkaa (esim. lintu jos sen yrittää syödä, voi jäädä nokkaan kiinni ja tulee hidas kuolema...), ym, ym.! Kyllä sitä roskaa on ihan joka paikassa ja muutakin kuin vain tumppeja. Ja onko sillä hitonkaan väliä, roskaako julkisesti vai että "kukaan ei näe"!?

Vierailija
13/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että keuhkoahtaumatauti voi tulla ihan muustakin syystä, kuin passiivisesta tupakoinnista?

En itse polta, mutta naurattaa vain nämä mukalääkärit ja heidän "100% varmat diagnoosinsa" ;)

Niinkuin sinä tietäisit varmaksi mistä se on tullut, ei kukaan voi tietää. Höpsö!

Vierailija
14/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kailottaa kovaäänisesti julkisella paikalla miehelleni että "Hyi, täällä haisee tupakka. Tähän hajuun tukehtuu...köh köh, On kyllä tosi ajattelemantonta polttaa kaupan ovella"

,...ei jää kantani epäselväksi eikä kuulematta keneltäkään lähistöllä kessuttelevalta.

Vierailija
15/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää varmasti, mutta tupakointi ei ole kiellettyä omalla parvekkeella, tai takapihalla.

Vierailija
16/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totean miehelleni pihassa kovalla äänellä että "hyi, yök Nyt taas joku yrittää myrkyttää meidät tupakansavulla ja lähden sisälle ja paiskaan oven perässäni kiinni".

Vierailija
17/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totean miehelleni pihassa kovalla äänellä että "hyi, yök Nyt taas joku yrittää myrkyttää meidät tupakansavulla ja lähden sisälle ja paiskaan oven perässäni kiinni".

Minä ainakin repeäisin kovaan nauruun tuollaisesta angsti-kohtauksesta. Vai että paiskaat oikein oven kiinni, hui! :D

Vierailija
18/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti opeta lapsilleni hirvittävän jyrkkiä lauseta ja sitten hihittele itse piilossa, että hyvä , hyvä kalle, sano vaan mitä mieltä äiti on kun äiti ei itse sitä uskalla sanoa.

Mä oon indoktrinoinu oman penskani vainoamaan läskejä, alkoholisteja ja kessuttelijoita. On niin osuvaa, kun lapsi toitottaa: "Hyi, mikä läski. Onkohan tolla kakkostyypin diabetes, joka tulee kansantaloudellemme erittäin kalliiksi?"

Naapurissamme asuu myös alkoholin kanssa kamppaileva nainen. Nytkin oli näemmä taas putki lähteny käyntiin. Onneksi lapseni sanoi naapurille: "Hyi, mikä kännikala. Miksi jeppe juo? Meidän äiti ei juo muuta kuin mineraalivettä."

Kyllä lapsen täytyy oppia kunnon moralisointi. Nuorna vitsa väännettävä. Tupakoitsijat pitäis sitoo kettingillä pajuun kiinni. Oppivat olemaan kunnollisesti.

Vierailija
19/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. onhan tupakointia rajoitettu aika paljon viimevuosina.

Vierailija
20/55 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa pitää muuttaa, jos häiritsee. Onhan se ikävää varmasti, mutta tupakointi ei ole kiellettyä omalla parvekkeella, tai takapihalla.

Musta olisi ihan järkevää, että ainakin kerrostalossa parvekkeella tai ikkunasta tupakointi kiellettäisiin.