Antakaa mulle vinkkejä ja voimia sulattaa tuleva "äitipuoli"!!
Mies on niin rakastunut, että lapsetkin on alettava heti totuttaan uuteen kumppaniin..ei tunnu tajuavan kuinka vaikea ero on mulle saatika, että joku muija alkaa mun lapsille "äidiksi!
Kommentit (4)
Muistatteko sitten itse ajatella exän tunteita kun teillä on uusi mies? Muistatteko totutella lapsenne hitaasti uuteen isäpuoleen? Ei millään pahalla mammasiskot, mutta kovin yksipuolisia ovat aina teidän mielipiteenne. Eikös se ole hyvä asia, että mies rakastuu ja jatkaa elämäänsä?
ja yritä olla avoin ja ennakkoluuloton - vaikka se vaikeaa onkin. Sehän voi olla ihan mukava ihminen. Lapsen takia täytyy yrittää olla aikuinen ja ainakin pitää tunteensa erossa käytännön asioiden hoidossa. Ainakin meillä asioiden sopimiset menee sujuvammin kun puhun lapsen isän uuden vaimon kanssa, on ihan järki-ihminen, kun taas lapsen isän kanssa minulla on niin paljon kaunaa että asiat menee riitelyksi. Anna sille ihmiselle mahdollisuus.
sillä olen itse samassa tilanteessa! Ero jo pelkästään on todella raskas ja vaikea juttu, mutta nyt sitten vielä pitäisi antaa MUN lapsi exäni "kotileikkeihin"... Ei kai tähän auta kuin aika ja se, että ajattelee asian niin, että lapselle on tärkeää olla tekemisissä isän kanssa. Isän pitäisi kuitenkin tajuta, että hän on ollut rakastunut jo jonkun aikaa ja ehtinyt sulatella asiaa, mutta lapset ja minä ei...
mutta silti se "SUN lapsi" on ihan yhtälailla exäsi lapsi. Kyllähän sunkin uusi puoliso tulevaisuudessa tulee tutustumaan sun lapseen.
Ja teille molemmille, en osaa valitettavasti muuta neuvoa antaa kuin että aika parantaa haavat ja parempi koittaa olla väleissä sekä exän että tämän uuden puolison kanssa, vaikka hammasta purren, sillä se on kuitenkin lasten kannalta parempi ettette ole riidoissa.
sillä olen itse samassa tilanteessa! Ero jo pelkästään on todella raskas ja vaikea juttu, mutta nyt sitten vielä pitäisi antaa MUN lapsi exäni "kotileikkeihin"... Ei kai tähän auta kuin aika ja se, että ajattelee asian niin, että lapselle on tärkeää olla tekemisissä isän kanssa. Isän pitäisi kuitenkin tajuta, että hän on ollut rakastunut jo jonkun aikaa ja ehtinyt sulatella asiaa, mutta lapset ja minä ei...