joku palkka-asioista tietävä? (Vantaan kaupunki, päivähoito)
Olen ollut sijaisena Vantaan kaupungilla päivähoidossa, nyt oli viimeinen kuukausi, vika päivä oli viime perjantai, eli 26.6.
Minun järki sanoo, että silloin jää kaksi päivää (ma-ti 29.-30.6.) kesäkuulta, jolloin olen ollut poissa. Kuitenkin palkkalaskelmassa lukee, että 4 päivää ja vähennetty neljän päivän verran.
Meneekö se niin ja miksi?
Entä eikö minullakin kuuluisi kertyä lomapäiviä, jotka tulisivat rahana tässä viimeisessä tilissä?
Auttakaa nyt joku kiltti joka tietää!
Kommentit (6)
viimeisen työpäivän olevan 26.6 jää silloin 4 päivää palkasta tietenkin pois. Jos taas työsopimus on tehty ajalle 28.6 asti niin silloin tuo 2 päivää olisi pitänyt vaan vähentää eli katso sitä työsopimusta tai määräystä tms. mitä siinä lukee.
Lomapäiviä kertyy ihan normaalisti, saat rahat luultavasti jonkun ajan päästä erikseen.
Kyllä tuli taas nopeasti tietoa täällä :)
Osaako joku vielä kertoa, miten niitä lomapäiviä kertyy?
ap
Kyllä tuli taas nopeasti tietoa täällä :) Osaako joku vielä kertoa, miten niitä lomapäiviä kertyy? ap
ap
työsuhteen kestosta ja tes:stä, mutta normaalisti 2 pvä/kk, jos työsuhde alle vuoden. Mutta kunta-alalla taitaa kertyä hiukka enemmän.
mennä veropäivien mukaan. Eli siinä on la-ti eli neljä veropäivää.
Ja lomapäiviä ei välttämättä kerry, riippuen siitä miten pitkään olet ollut töissä.