Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tämän ihmistyypin:

Vierailija
29.06.2009 |

On asunut koko ikänsä jossakin keskisuuressa suomalaiskaupungissa. Elämänsä aikana on käynyt ehkä kerran ruotsissa ja muutaman kerran tampereella ja helsingissä.

Ei tunne minkäänlaista tarvetta lähteä kotikaupungistaan mihinkään, etenkään ulkomaille. Vuodesta toiseen on vain kotikaupungissaan. Joskus saattaa repäistä (noin. joka toinen vuosi) ja viedä perheensä vaikka visulahteeeen, siinä on heille matkailua tarpeeksi taas pariksi vuodeksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että jotkut osaa nauttia elämästään ilman extreme-elämysmatkailua.

Vierailija
2/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät omaa elämäänsä haluamallaan tavalla.

Mikä mahtaa olla ap:n pointti?

Pitäiskö näiden ihmisten matkustella ympäriinsä vaikka eivät halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toi ihminen, tosin sillä erotuksella että lapsena vanhemmat raahas mua reissuillaan niin paljon että aloin inhoamaan koko touhua kun ikinä en saanut vaan olla kotona kesälomaa.

Vierailija
4/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vain. Miten joku voi olla tyytyväinen kun joutuu koko ajan katsomaan samoja maisemia? Miten joillakin ei ole halua edes kotimaan matkailuun? Itse käyn ulkomailla 1-2krt/vuosi ja kävisin useamminkin jos olisi mahdollista.

Vierailija
5/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako päähän, ettei kaikki ole samanlaisia kuin sinä? Vaan osaa elää onnellista elämää reissaamattakin. V*ittu anna kaikkien kukkien kukkia ja elää tavallaan. Mitä se sulle kuuluu? Pitäiskö niiden reissata miellyttääkseen sua? Jos se ei vaan ole heidän mieleen? V*ttu kun oot tyhmä.

Vierailija
6/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään tarvetta matkustaa ulkomaille. Käytän rahani muihin asioihin.

Vierailija
7/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vain. Miten joku voi olla tyytyväinen kun joutuu koko ajan katsomaan samoja maisemia? Miten joillakin ei ole halua edes kotimaan matkailuun? Itse käyn ulkomailla 1-2krt/vuosi ja kävisin useamminkin jos olisi mahdollista.

Joku elää eri tavalla kuin sinä ja on vieläpä tyytyväinen.

Vierailija
8/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohaisinpa ampiaispesään! Vähän huumoriasennetta ja rentoutta peliin ;) Viestissäni ei ollut mielestäni mitään loukkaavaa. -ap

Vierailija
9/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Helsingissä enkä koe tarpeelliseksi lähteä kotimaata pidemmälle matkaillessa. Ja sitä matkustelua en oikein harrasta, mieheni käy lapsen kanssa kaksistaan vaikka missä ja minä nautin yksinäisyydestä kotona ;).

Olen reissannut pienenä niin Tanskaan, Turkkiin kuin Lappiinkin mutten koskaan välittänyt koko touhusta. Vanhempana tajusin kuinka paljon matkailu saastuttaa ja niinpä tyydyin lukemaan+katsomaan videoita lempikaupungeistani.

Tahtoisin käydä Kiotossa kerran tämän elämän aikana, mutta se riittääkin mainiosti.

Vierailija
10/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako päähän, ettei kaikki ole samanlaisia kuin sinä? Vaan osaa elää onnellista elämää reissaamattakin. V*ittu anna kaikkien kukkien kukkia ja elää tavallaan. Mitä se sulle kuuluu? Pitäiskö niiden reissata miellyttääkseen sua? Jos se ei vaan ole heidän mieleen? V*ttu kun oot tyhmä.

Sinäpä vaikutatkin fiksulta ja sivistyneeltä henkilöltä tekstisi perusteella -ap

Vierailija
11/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä muuten mitään, mutta ne tällaiset tyypit joita tunnen ovat usein aika rajoittuneita muuutenkin. EN siis tarkoita että kaikki olisivat, mutta omassa tuttavapiirissä näin on. Rajoittuneisuudella tarkoitan sitä että nämä eivät halua kokeilla mitään uutta vaan pysyä vanhassa tutussa. Ovat tosi ennakkoluuloisia esim. erilaisten ruokien suhteen.

Vierailija
12/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole rahaa reissata? Ja minä en kyllä halua kuin mökille, ap:n kauhuksi:=)

Vierailija
13/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä viesti ainakin osoittaa, että matkailu avartaa ja lisää erilaisuuden sietoa.

Vierailija
14/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä muuten mitään, mutta ne tällaiset tyypit joita tunnen ovat usein aika rajoittuneita muuutenkin. EN siis tarkoita että kaikki olisivat, mutta omassa tuttavapiirissä näin on. Rajoittuneisuudella tarkoitan sitä että nämä eivät halua kokeilla mitään uutta vaan pysyä vanhassa tutussa. Ovat tosi ennakkoluuloisia esim. erilaisten ruokien suhteen.

Olen pistänyt saman merkille. Siis tuon ennakkoluuloisuuden esim. juuri ruokia, ihmisiä ym kohtaan. Esim. eräs kaverini ei suostunut maistamaan tuoretta ananasta, kun on tottunut purkkiananakseen. Ja tämä siis vain yksi esimerkki tuhannesta!

-ap

Vierailija
15/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuluttavat kaikki rahansa matkailuun.... en vain ymmärrä

Vierailija
16/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin opiskelen vierasta kieltä omaksi ilokseni, luen ja katson myös ei niin kiinnostavia kirjoja/dokumentteja...

Vierailija
17/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä matkustelemattomuuteen:

-lentomatkustaminen on saastuttavaa ja turhaa eli pelkästään itsekästä

-ei ole aikaa

-ei ole rahaa

-viihdyn akselilla koti - mökki

Olen mielestäni suvaitsevainen ja avoin ihminen, en vain ymmärrä miksi minun olisi lennettävä saastuttavia hupilentoja eri maailmankolkkiin todistaakseni tämän. Ehkäpä lähden reilaamaan, kun lapset ovat isompia.

Vierailija
18/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt. Tiedän kyllä maatiloilla karjan kanssa nalkissa olevia ihmisiä jotka eivät pääse matkustamaan ennen kuin eläkeiässä, mutta en todellakaan ole törmännyt ap:n kuvailemiin ihmisiin.

Vierailija
19/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa entisen kotikaupunkini ystavista ja myoskin sukulaisista ovat juuri tuollaisia. Ja sitten kun taalta suuresta maailmasta tulee kaymaan niin ei heilla ole aikaa edes tavata kun on niin kiiretta tyo-koti-mokki-koti-tyo akselilla etta!!

Ja sitten kun on kayty Tallinnanristeilylla kerran 5 vuoteen ollaan niin polleeta etta oksat pois!

NAURETTAVAA!!

Vierailija
20/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka matkustelee voidakseen kehuskella sillä. Sitten nousee suunnaton ärtymys, kun tollo naapuri ei ymmärrä olla kateellinen ja ihastella toisen matkoja, vaan köllöttelee tyyyväisenä kotipihalla. Siinä on mennyt taas kahden viikon luotolla maksettu matka ihan hukkaan. Iho palanut, väsymys iskenyt ja elämä jatkuu taas yhtä tasaisen tylsänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän