Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko tyhmiä ja joustamattomia?

Vierailija
29.06.2009 |

Olen raskaana ja lapsi oli iloinen yllätys, ei siis suunniteltu. Kaiken lisäksi olen opiskelija, mieheni on jo töissä. Päätettiin pitää lapsi ja onnellisena kerrottiin tästä miehen äidille. No ei olisi varmaan pitänyt, sillä miehen äiti sanoi ensimmäisenä, että teette tietenkin abortin, vielä ei ole lasten aika. Ei ollut siis yhtään iloinen uutisestamme.

Me sanoimme, että ok, sinun ei tarvitse pitää päätöksestämme, mutta meidän ei myöskään tarvitse pitää sinuun yhteyttä niin kauan kuin pyydät anteeksi tölväisyäsi.

Hiljaisuutta kesti kuukauden, kunnes anoppi soitteli, että koskas tulette käymään. On kuulemma miettinyt asiaa ja lapsen pitäminen sopii hänelle (ihan kun me sen mielipiteestä välitettäisiin...). Mies kysyi, että pyytääkö idioottimaisia puheitaan meiltä anteeksi, niin siihen ei anoppi kuulemma pysty. No, yhteydenpito on katkolla meidän puolelta ainakin, mutta anopin mielestä ollaan lapsellisia jääräpäitä.

Ollaanko?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onnistuu tai ei. Ehkä hän on kateellinen nuorelle morsmaikulle, joka pojan vei.

Vierailija
2/69 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei... itse tekisin varmaan ihan samanlailla kuin te...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako se jotenkin mielipiteeseesi? :)

ap

Vierailija
4/69 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi tollaista kommenttia anteeksi ikinä, vaikka anteeksi pyydettäisiinkin...

Vierailija
5/69 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse jatkaisin yhteydenpitoa ja v-ttuilisin asiasta anopille joka käänteessä (tyyliin "kun me nyt sitten päätettiin pitää tämä lapsi", "kun tämä lapsi syntyy vaikka joidenkin mielestä sitä ei olisi pitänyt hankkia" jne.)

Vierailija
6/69 |
29.06.2009 |