Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan huomannut poikasikiön aiheuttavan yliseksuaalisuutta?

Vierailija
29.06.2009 |

Nyt kuudetta lasta odottaessa alan olla varma että tässä on yhteys. Kun odotan poikaa, ajattelen seksiä jatkuvasti, päivät menevät seksifantasioissa, ja himoitsen jokaista vastaan tulevaa miehenpuolta, iästä riippumatta. Jopa sitä omaa vatsassa olevaa poikavauvaani.

Kun synnytän, olotila katoaa kuin tuhka tuuleen. tyttöä odottaessa moista ei koskaan ilmenekään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme poikaa olen kantanut ja kahden viimeisen kohdalla kaikki halut ja edes mahdollisuudet katosi tuossa puolessavälissä raskautta, kun KAIKKI limakalvot kuivuivat niin, että ei voinu kuvitellakaan mitään. Sisätutkimuksetkin olivat niin yhtä tuskaa, että itkun kanssa olin.

Mutta eipä tuota miestäkään ole koskaan raskaana olevat naiset innostaneet yhtään, että sinänsä mitään vahinkoa ei tuossa käynyt.

Vierailija
2/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan kipeät suonikohjut alapäässä ja hillittömät liitoskivut ja koko ajan suonenvetoja...

mutta HALUT on ihan epätoivoisen valtavat. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin kyrpiä ja käsiä jotka vaeltelevat joka puolella, ja jatkuvia orkkuja...

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahdessa ekassa raskaudessa ollut just näin. Lisäksi näin tosi paljon eroottisia unia. Mutta nyt kolmannella kerralla ei ole kyllä voinut vähempää kiinnostaa moiset lähes koko raskauden aikana. Ei vielä tiedetä kumpaa sukupuolta on tulossa, mutta eiköhän tuo pikapuolin selviä kun vauveli syntyy (toivottavasti pian! nimim. rv 39+5). Jotain muitakin eroja edellisiin raskauksiin on ollut, mitä poikien kanssa samoin mutta nyt erilailla, vaikka kaikki raskaudet onkin olleet erilaisia.

Mukava kuulla, että joku muukin saman huomannut, varsinkin sellainen jolla tuota kokemuspohjaa löytyy enemmänkin :)

Vierailija
4/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kovasti miettinyt mikä oli erilaista raskauksissani (ensin kaks poikaa ja sit tyttö) ja tuo on yksi eroavaisuuksista. Eli tyttöä odottaessa ei seksi kiinnostanut pätkääkään ja pojan ollessa mahassa teki kovastikin mieli. Hauska kuulla, että meitä on muitakin :) Etten oo vaan kuvitellut koko juttua.

Vierailija
5/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka ennen olin tosi aktiivinen.

Vierailija
6/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut on kadonnut kaikissa raskauksissa. Samoin miehen into laantunut.

Vierailija
7/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vois vähempää kiinnostaa, rv 20. Oikohan tää sit tyttö :)

Vierailija
8/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä odottaessa teki mieli paljon paljon enemmän seksiä kuin poikaa odottaessa.

Vierailija
9/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä odottaessa ei tehnyt mielei, en juurikaan nauttinut sueksistä enkä saanut yhtään orgasmia koko odotusaikana, nyt ihan eri juttu. voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, seksi tuntuu paremmlta kuin ikinä ennen, enkä ikinä ole saanut näin helposti

Vierailija
10/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillittömät himot jylläsi ;). Etenkin loppuraskaudessa.

Nuorimmaiseni on tyttö. Ei kiinnostanut seksi pätkääkään raskausaikana.

Vierailija
11/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole tällaista huomannut. Ekan raskaudessa seksiä harrastettiin tosi vähän, enkä halunnutkaan. Toista odottaessani harrastettiin ihan normaalisti.

Vierailija
12/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vielä en tiiä onko perää, ku toistaiseksi en ole synnyttäny yhtään tyttöä.. seuraava vuorokausi tosin saattaa muuttaa tilanteen

Vierailija
13/13 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tiedä kuinka pitää paikkansa sillä ekassa raskaudessani odotin tyttöä ja haluja oli jonkin verran, mutta parisuhteessa meni surkeasti joten eipä tullut paljoa puuhasteltua sängyn puolella. Nyt odotan toista lastani ja uuden kumppanin kanssa tekisi kokoajan mieli, johtuuko sitten miehestä jonka kanssa muutenkin synkkaa paremmin vai odotankohan nyt sitten poikaa...sukupuoli selviää vissiin muutaman päivän kuluttua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän