Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: "IHANAT" SUKULAISET

Vierailija
29.06.2009 |

Mitä teidän sukulaiset on tehneet tyhmästi?



Me ei saatu onnitteluja kun meidän kolmas laspi syntyi sairaana keskosena. Tänään hänellä on oma perussairautensa, joka ei juurikaan elämään vaikuta. Muuten reipas ja eläväinen poika. Eikä niitä onnitteluja ole vieläkään tullut, vaikka poika pian neljävuotias. Lapsi syntyi meidän perheemme jäseneksi, eikä ollut meille yhtään vähempiarvoinen, vaikka olikin keskonen. Lisäksi veljeni (joka on jo itse ukki) totesi lapsestamme, että näkee, että se on keskonen, kun tukka ei ole vielä musta vaan tumman harmaa... Tänään pojan tukka on yhä edelleen harmahtava, vaaleampi vain kuin syntymän jälkeen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se on ihan normaalia. Meille kun syntyi kolmas lapsi, ihan normaaliaikaan ja ei sairauksia, niin onnittelut oli harvassa. Kortteja saatiin muutama lähimmiltä.



Kaipa kuvittelivat, että vahinkohan se oli. :D



Mutta todella ikävää käyttäytymistä. Jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
2/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli äidilläni hätä vain siitä, että voiko sen vielä abortoida pois.



että näin meillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla