G: Miksi hitossa olet nyt av:lla?
Mä olen sen takia, että on hirveä pms ja on pakko vetäytyä netin ihmeelliseen maailmaan, ettei huuda raivona koko ajan perheelle. :((( Onneksi mies on lomalla ja vahtii lapsia...
Kommentit (12)
Mut menen ihan nyt just pihalle lukemaan kirjaa - mies töissä ja vauva nukkuu päikkäreitä.
verokortti asiaa. Jäin jumiin huvittaviin "minä olen parempi kuin sinä"-riitelyketjuihin :DDDD
kun tulin tunti sitten töistä, söin ja nautin kahvikupposen tässä samalla. Kai sitä pitäisi tehdä jotain ihan järkevääkin mutta nyt ei oikein jaksa....
aivot on ihan jäässä eilisen jäljiltä ja elämäni miehet nukkuu päikkäreitä:D
Vaikka voishan sitä jotain järkevämpääkin kyllä tehä...siis hommiin mars tämä akka. ;)
joka kotiutui juuri pihatöistä (puutarhaa kuoputin, josta tykkään...).
Mies ja lapset on tennistä pelaamassa. Siis osa pelaa, mut koko muu poppoo siellä. Itse päätin tällä kertaa jäädä kotiin. Kohta menen kylpyyn kirjan kanssa. Ruoka on valmiina, jonka heitän uuniin kun kotiutuvat joskus neljän-viiden maissa. Ihanaa olla välillä YKSIN ja vaikka notkua av:lla! Tsemiä ap sun pms-piinaan!
Joten ehkäpä suljen koneen ja lähden ulos :-)
ja etsin tietoa ja lueskelen muiden kokemuksia aiheesta. Ekan kaa vähän pihalla tietty, niin kaikki tieto on tervetullutta. La:kin meni jo, että nyt jo katselen käynnistykseen liittyviä asioita, vaikka ei tässä vielä vähään aikaan ole ajankohtaista. Mutta kaikkee sitä jo miettii.