Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miksi hitossa olet nyt av:lla?

Vierailija
12.07.2009 |

Mä olen sen takia, että on hirveä pms ja on pakko vetäytyä netin ihmeelliseen maailmaan, ettei huuda raivona koko ajan perheelle. :((( Onneksi mies on lomalla ja vahtii lapsia...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etsin tietoa ja lueskelen muiden kokemuksia aiheesta. Ekan kaa vähän pihalla tietty, niin kaikki tieto on tervetullutta. La:kin meni jo, että nyt jo katselen käynnistykseen liittyviä asioita, vaikka ei tässä vielä vähään aikaan ole ajankohtaista. Mutta kaikkee sitä jo miettii.

Vierailija
2/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityinen syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut menen ihan nyt just pihalle lukemaan kirjaa - mies töissä ja vauva nukkuu päikkäreitä.

Vierailija
4/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verokortti asiaa. Jäin jumiin huvittaviin "minä olen parempi kuin sinä"-riitelyketjuihin :DDDD

Vierailija
5/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin tunti sitten töistä, söin ja nautin kahvikupposen tässä samalla. Kai sitä pitäisi tehdä jotain ihan järkevääkin mutta nyt ei oikein jaksa....

Vierailija
6/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on av?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivot on ihan jäässä eilisen jäljiltä ja elämäni miehet nukkuu päikkäreitä:D

Vierailija
8/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken muun puuhaamisen lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voishan sitä jotain järkevämpääkin kyllä tehä...siis hommiin mars tämä akka. ;)

Vierailija
10/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kotiutui juuri pihatöistä (puutarhaa kuoputin, josta tykkään...).

Mies ja lapset on tennistä pelaamassa. Siis osa pelaa, mut koko muu poppoo siellä. Itse päätin tällä kertaa jäädä kotiin. Kohta menen kylpyyn kirjan kanssa. Ruoka on valmiina, jonka heitän uuniin kun kotiutuvat joskus neljän-viiden maissa. Ihanaa olla välillä YKSIN ja vaikka notkua av:lla! Tsemiä ap sun pms-piinaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermostuin ukolleni...

Vierailija
12/12 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ehkäpä suljen koneen ja lähden ulos :-)