Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisiko tästä juhlavaatteeksi?
24.07.2009 |
Tämä edullinen mekko olisi mallin puolesta minulle sopiva paitsi lyhyt,joten tarvitsisin lisäksi legginssit/kapeat housut ehkä satiinia.
Myönnän, että mekko on hieman arkinen, toisaalta hyvin yksinkertainen, hihat on plussaa, koska ei tarvitse hartioille välttämättä huivia käsivarsia peitelläkseni.
http://www.esprit.fi/?LKZ=FI&camp=FI_IC_GG_SK_40_001
Koruilla, huivilla saisi mekkoa hieman juhlavammaksi. Kyse työpaikan juhlista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei näy mekkoa..