Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikoilla sikiön liikkeet voi jo tuntea?

Vierailija
29.06.2009 |

Kummaa kuplintaa mahassa ja mietin joko jo vois tuntua? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokassa rv14 ja kolmannessa rv19.

Vierailija
2/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lihavuus, kohdun asento, sikiön paikka, osaako tunnustella niitä/huomata sikiön liikkeiksi. Kuplinta tai kiemurtelu kuvaa hyvin tunnetta, kuin olisi elohiiri-ilmiö mahan sisällä. mulla tuntunut rv 13, 14 ja 12+jotain, en enää muista tarkkaan. Olen pieni ja hoikka. Sitten aina iski hätä, kun aikaisessa vaiheessa alkoi liikket tuntumaan ja välillä sitten meni monta päivää, ettei tuntunut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme