50-v kutsut, apua! Kahvit ja kaikki...
Miehen 50v päivät tulossa. Miten ihmeessä hoitaa kahvinkeitto? Jos vieraita tulee enemmänkin, kuinka sen kahvin ehtii keittää? Emme haluaisi pitopalvelua astioineen (keittimineen), sillä yritämme selvitä niin niukalla budjetilla kuin suinkin.
Mies kysyi kuka keittää. VAikka minä, mutta miten se on suurempi ongelma mielestäni!
Tarjoilut siten mitä? TÄytekakku on tässä tapauksessa ehdoton, ehkäpä joku suolapalakin olisi paikallaan. Ruokakutsuja näistä ei tule.
Antakaa ihmeessä vinkkejä kutsuista selviämiseen.
Kommentit (23)
ja jos tekee marsipaani/suklaa/hyytelökakun ne voi tehdä valmiiksi asti.
Kermakuorrutus on sellainen joka on päivän tuote ja kakku täytetään valmiiksi edellisenä päivänä ja tarjoilupäivänä kuorrutus ja koristelu.
Joten se siitä hetken säilytyksestä.
Juhlia varten voi kysyä naapurilta kaappitilaa itse olen sitä antanut kun naapurissa oli 50-vuotisjuhlat.
Pakastin jääkaapiksi kokeile, osta lämpömittari ja kokeile millaiseksi lämpötila tulee jos on pienimmällä teholla.
tai marsipaanikakku säilyy parhaiten tarjolla näin kesäkuumalla, kermakakussa on aina se "myrähtämisen" riski. Suklaakakussa sisältökin on mukavan viileä pitkään.
Onko teillä viinikaappia? Meillä sellainen toimi varajääkaappina viimeksi. Juomat voi viilentää vaikka pakkasessa ja laittaa sitten kylmälaukkuun varjoon.
Vielä kun saisi toisen... Itse emme omista ensimmäistäkään. Perheessämme kun ei juoda kahvia. Ajattelin tehdä itse voileipäkakkuja vaikka kolme kappaletta. Täällä kerrotut leivoiksetkin vaikuttivat hyviltä. Pullan leivon tietty myös. Ja kakkuja muutoinkin, mikäs olisileipoessa. Olen huomannut, että yleensä kotitekoinen maistuu juhlaväelle.
Kiva oli saada tuo yleinen lista, mitä kaikkea pitää muistaa. Kiitos siitä.
Mitein tässä tuota kylmäsäilytystä (nyt ainakin on niin kuuma, että sitä tosiaan tarvitaan!) Saas nähdä säätä sitten, kun juhlat ovat ajankohtaiset. Mitä luulette, voisiko kaappipakastinta käyttää tavallaan jääkaappina kakuille hetken aikaa tuona juhlapäivänä? Voisin säätää pakastinkaapin mahdollisimman lämpimälle. Pakastinkaapin voisin pitää tietenkin muuten tyhjänä, pakasteet voisi laittaa muuhun pakastimeen. Hankittakoon enemmän talvivarastoa vasta juhlien jälkeen... Itseasiassa tuo kaappipakastin on tyhjänä tällä hetkellä ja voisin tyhjänä pitääkin nämä tulevat viikot. Onnistuisikohan?
T. ap