Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua 2v raivarin sietämiseen!!! (narskuttelen hampaani töpöiksi...)

Vierailija
29.06.2009 |

Taas sitä mennään. Halusi mehua. Ruikutti. Laitoin mehua mukiin mutta pyysin, että pyytää kauniisti. Onnistui lopulta, tosin tasajalkaa pomppien. Mutta sitten muki ei kelvannutkaan. En alkanut pompoteltavaksi vaan laitoin mukin pöydälle niin että saa sen kun haluaa.

Neiti tempaisi apinanraivot, kun äiti ei palvellut. Nyt on paiskannut mukin lattialle ja karjuu kuin syötävä. Siksi kun haluaa/ ei halua mehua.

Tuolla lapsella on vielä kova ääni.

Kysymys: Onko arvovaltatappio jos annan nokkamukin lapselle? Huutaa metrin päässä siitä aivan skitsona mutta ei muka voi itse ottaa...

Ja kuka HELVETTI myy HERMOJA!!????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa mukia lapselle, jos kerran voi sen itsekkin ottaa. Lapsi ei kuole huutamiseen, ja kun huutaa riittävästi, tulee jano, joten sitten juomakin maistuu. Jätä lapsi huutamaan lattialle ja muki pöydälle niin että voi sen itse ottaa sekä poistu paikalta tekemään jotain aivan muuta eli jätä kiukku huomioimatta. Jos sitten kiukuspäissään heittää mukin lattiaale, niin nosta ko muki jäkaappiin tai tarjoile seuraavaksi vettä. Jo noinkin pienen pitää oppia, ettei ruokaa heitelle ja kun sen tekee heti selväsi asiasta ei tarvitse myöhemmin neuvotella.

Vierailija
2/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä saisi lisää pinnaa, mutta mulla itselläni yleensä auttaa, kun teeskentelen oikein _äärimmäisen_ lempeää muumimammaa hepulin aikana. Tyyliin "tässä sinulle kultaseni ihanaa kylmää mehua, ole hyvä!" lempeästi ja rauhallisesti. Ja sitten, jos lapsi hetken vetää henkeä huudon välissä, niin rupean juttelemaan ihan muista jutuista pehmeällä äänellä: "muistatkos kun nähtiin pihalla pupu päivällä". Välillä saan jopa tytön rauhoittumaan näin. ;) Aina tuota ei kyllä jaksa yrittää, ja sitten vain poistun paikalta ja jätän meuhkaamaan yksikseen. Minä en antaisi paiskata mukia maahan kuin kerran. Sen jälkeen olisi korkeintaan vesitarjoilu.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla