Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ongelma :(

Vierailija
28.06.2009 |

Olen kolmekymppinen nainen, naimisissa ja lapsia on, ja minua on viime vuosina alkanut kiinnostaa itseäni huomattavasti nuoremmat miehet. Mikä helvetti siinä on, etten saa silmiäni irti 17-19-vuotiaiden poikien veistoksellisista kropista rannalla ja uskomattomasta kauneudesta?

Eikä se jää tähän, olen maannutkin parin 18-19-v. sällin kanssa. Ne ovat kovin imarreltuja kun aikuinen nainen kiinnostuu heistä; mulla olisi tässä loputtomasti metsästysmaata kun en näytä vielä hullummalta itsekään. Lisäksi innokkuutta löytyy mielettömästi! Tämä käytös on vaan kovin arveluttavaa monien mielestä eikä sovi rouva- ja äiti-ihmiselle ollenkaan.

Ja oikeassahan he tavallaan ovat.

Onko kohtalotovereita? Tai onko tämä teidän mielestä jotenkin hirveän väärin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyisin jos olisit sinkku.Pettämistä missään muodossa en hyväksy!

mä en voisi olla puolta nuoremman kanssa- eihän ne edes osaa muuta kuin "junttauspanemista"...

Vierailija
2/6 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se väärinkään ole, mutta lähinnä huvittavaa :) Huvinsa kullakin.

Itse tykkään vanhemmista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään väärää ole haluta, mutta väärin on aviomiestäsi kohtaan. Ehkä sulla on joku kolmenkympin villitys? Pitäisiköhän nyt vähän miettiä mikä sua oikein vaivaa. Kumpi sulle on tärkeämpi ne nuoret miehet vai sun avioliitto?

Vierailija
4/6 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöksellä. Itse varmasti osaat eritellä paremmin mitä se on.

Kadotettua nuoruutta, huonoa seksielämääsi tai etsitkö elämääsi jännitystä.

Jos olisi ihastunut yhteen, tiettyyn nuoreen mieheen niin ymmärtäisin täysin - tässä taas on kysymys jostain muusta.

Vierailija
5/6 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorten miesten katselussa mitään outoa tai pahaa ole, eikä huomiosta nauttimisessakaan mielestäni, anna mennä vaan!

seksiä nyt en kyllä haluaisi, mutta mulla ei olekaan erityistä kiinnostusta noin nuoriin.

Vierailija
6/6 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä väärin. ensinnäkin se on epärehellistä ja pettämistä.

voit saada myös jonkun taudin niiltä sälleitä tai raskaaksikin voi pamahtaa.

kolmanneksi, minusta 17-19 on viel niin lapsi, että ite 30v, voin kyl katsoa, mutten koskea, tulis pedo-olo.

miskis aina tällä palstalla hyväkytään jotenkin tämöinen jos siitä kertoo kauhean avoimesti, mutta jos esim syö joskus eineksiä tai syöttää niitä lapsille, niin se on maailman suurin synti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi