¨Kuinka pitkälle pääsee, jos lähtee menemään sivuja taaksepäin?
Tuli vaan mieleen, kun haku ei toimi :). Eli jos mä lähden meneen noita sivuja taaksepäin, jatkuuko ne loputtomiin - tai siis ihan sinne muinaisiin aikoihin niin, että siellä löytyy kaikki ne hävinneet, vanhat ketjut? :)
Perseiset kädet, äitimammaset, vauvaperunat jne.
Onko joku mennyt pitkästi taaksepäin?
Kommentit (8)
Siinä sitä on hommaa jollekin humanistitutkijalle, joka tekisi väitöskirjaa suomalaisnaisten sielunmaisemasta ja kiinnostuksen kohteista...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:26"]Siinä sitä on hommaa jollekin humanistitutkijalle, joka tekisi väitöskirjaa suomalaisnaisten sielunmaisemasta ja kiinnostuksen kohteista...
[/quote]
Kai siihen jonkun 5-vuotisen apurahan voisi saada
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:26"]
Siinä sitä on hommaa jollekin humanistitutkijalle, joka tekisi väitöskirjaa suomalaisnaisten sielunmaisemasta ja kiinnostuksen kohteista...
[/quote]Toki tutkittavaa löytyisi, mutta en väittäisi tämän sivuston kuvaavan suomalaisnaisten sielunmaisemaa. Tänne kun voi kirjoittaa kuka vain, ja anonyymipalstalla naisen nimissä voi kirjoitella vaikka mies tai alaikäinen. Ei siis ole mikään luotettava tietolähde tämä.
Viimeinen sivu on mulla ainakin 16988 ja vanhimman viestin päivämäärä 9.10.2005.
Kyllä tuolta siis aika moni vanha ketju löytyy. Vahinko vaan, ettei haku toimi niin, että ne vois nostella. Aika kova homma plärätä 16988 sivua läpi ja etsiä legendaarisia ;)
kauanko kesti tuossa hommassa, itse olen jaksanut mennä jonnekin 350 sivulle ja sitten kyllästynyt... :D
Mäkin alkuksi räpsytin sen pari kolme sivua eteenpäin tuosta, missä annetaan nuo sivut - ja sitten hoksasin laittaa tuonne ylös osoitekenttään sivuksi 20000. Siten löytyi tuo viimeinen sivu :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2009 klo 08:42"]
kauanko kesti tuossa hommassa, itse olen jaksanut mennä jonnekin 350 sivulle ja sitten kyllästynyt... :D
[/quote]