Meillä uusi omakotitalo ja kaverini kävi
kylässä ja hän itsee asuu vuokralla kerrostalossa ja ei vaikuttanut yhtään kateelliselta, kehui kovasti taloamme eikä edes sanonut mitään omasta asumisestaan.Ei kertonut edes unelmoivansa omakotitalosta, outoa?
Kommentit (11)
Mua säälittäis ja yrittäisin olla ystävällinen vaikka oikeesti pitäisin teitä ihan vitun idiootteina koska tääläistä tekstiä ei voi kovin fiksut kirjoittaa eli paskasakkia olette.
- vasta parin vuoden päästä entinen naapuri kehui, että: "Olittepa tehneet hienon löydön"-tyyliin
Ei kaikki todellakaan halua elää ok-talossa
a, kerrostalossa on helpompaa
b, onko hän henkeen ja vereen city-ihminen?
c, onko hällä perhe? Onko tarkoituksen mukaista hankkia taloa, jos ei tarvitse tilaa
d, joku käyttää varansa mieluunmmin matkusteluun kuin talolainaan
f,Hyväksyy taloudellisen tilanteensa eikä mene ottamaan ökyvelkavankeutta ja viihtyy sen vuoksi vuokralla
Nämä tuli ekana mieleen ja se että onko provo vai ajatteletko oikeasti noin?
nimim. Meillä myös uusi ok-talo ja ystäviä monenlaisia, eri lähtökohdista:)
t. rivari-ihminen
( lapsuus uudessa ok talossa)
ääliöpariskunta.. otetaan ökylaina että saadaan ökytalo että kaverit ja sukulaiset olis kateellisia..
menee muutama vuosi niin kusessa ollaan ja pahimmassa tapauksessa löytyy ruumiita..
Ei kertonut edes unelmoivansa omakotitalosta, outoa?
kerrostalosta, vaikka asun omakotitalossa. Eikä mielestäni ole yhtään outoa! Miehen perässä olen tänne omakotitaloon muuttanut, itse en ole koskaan haaveillut omakotitasumisesta. Eikä tässä nyt mielestäni mitään kadehdittavaa edes ole:
postia ei kanneta sisään asuntoon, naapurit tunkevat kylään ja juttusille (kerrostalossa saa olla omissa oloissaan), on iso piha jota on laitetava, on kaksi saunaa siivottavana eli sisä- ja ulkosauna, lumityöt talvella jne.
En kerrassaan tajua mitä hienoa tässä okt-asumisessa on, vaikka olen asunut okt:ssa kohta jo viisi vuotta.
on omakotiasumisessa? Niin tuikitavallista että.
Vai mitä ap mahtoi hakea aloituksellaan?
Epäilen että provo, mutta huono sellainen, ja säälin ap:n kaltaisia jos tää tosiaan on tosissaan kirjoitettua, voi hurja millaisia elämänarvoja...
mukavempihan se noin on, ettei tartte olla toisille kateellinen. eipä se itseltä ole pois mitä kaverilla/naapurilla on.
tässä sitä asutaan 7 vuotta omassa okt, ja ei voisi vähempää kiinnostaa...tonttia on vaikka muille jakaa, ja talokin remontoitu ja ok...mutta vaihdan heti vaikka riariin tai k-taloon..t. rouva Espoosta
Siis tuo provosi.