Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä posliini vai karvapehko?

Vierailija
27.06.2009 |

Mikä on miehellä oikeä karvoituksen määrä alapäässä?

Täys karvapehko vai posliini vai jotakin siltä väliltä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli leikkaa karvat lyhyiksi mutta ei kokonaan poista karvoja. Tämä on minusta hyvä ratkaisu. Minusta sheivattu mies on nimittäin erittäin äklö.

Mies on karvainen muutenkin rinnasta ja jaloista ja se on minusta pelkästään kiihottavaa.

Vierailija
22/30 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli siinä yläpuolella pitää toki karvoja olla. Sekä miehillä että naisilla. Miehiltähän imetään munaa ja naiselta levitettyjen huulien välistä. Ei siellä kasva karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tähän olis OIKEAA vastausta olemassakaan. Tämähän on ihan mielipidekysymys, jokaisella omansa. Joko niitä karvoja on tai ei ole, ihan sama.

M34

Vierailija
24/30 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vähän turhan kanssa karvaa, huomautin asiasta ja lyhensi mukavasti muttei kokonaan pois. Posliini ei kiva.

Vierailija
25/30 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemmin sokeroin, nykyään epiloin, vaimolta ja itseltä. helppo ja on sileetä pintaa. Elämme vapaassa suhteessa ja pelkkiä kehuja olen naisilta saanut. En toki ole kauhean arvainen muutenkaan. Kukin tavallaan.

Vierailija
26/30 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla karvaa tai posliini. Mulle ei ole mitään väliä. Eikä ole ikinä tullut karvoja suuhun kun olen imutellut miestäni.

N48

Vierailija
27/30 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 25cm muna erektiossa ja vaimo ei saa kokonaan sitä suuhun. Eli onko siis isomunanenkin ajeltava karvat ? Miten karvoja tulee suuhun jos ei ota kokonaan suuhun munaa ?

Vierailija
28/30 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbcgenesis kirjoitti:

Mulla 25cm muna erektiossa ja vaimo ei saa kokonaan sitä suuhun. Eli onko siis isomunanenkin ajeltava karvat ? Miten karvoja tulee suuhun jos ei ota kokonaan suuhun munaa ?

Mites kassit? Eikö teillä oteta niitä suuhun?

Tuntuu myös hyvältä, kun nainen liu'uttaa huuliaan kullin sivua pitkin tyvestä kärkeen. Ei oikein toimi, jos tyvessä on metsä. Ja kakkoskierrokselle päästäkseen nainen joutuu joskus elvytyshommiin. Velttoa kullia herätellessä spermaiset ja pillulimaiset irto- ynnä muut karvat eivät nosta tunnelmaa.

Eli vähintään siistin pitkät pois ja ajelen kassit kohtuullisiksi.

Vierailija
29/30 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapehko on ehdottomasti seksikkäin. Siistiminen ei haittaa, mutta ei tarvitse siistiä, kokonaan sheivattu olisi kyllä pettymys.

En ymmärrä yhtään tätä karvojen suuhun menemistä. Ei ole koskaan mennyt ja peseytymässä voi käydä vaikka aktin välilläkin. Pesuainettakin käytämme, intiimialueille tarkoitettua. 

Vierailija
30/30 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedosti siistitty minusta paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi