Lue keskustelun säännöt.
Asuntojen hinnat verrattuna kolmen vuoden takasiin?
27.06.2009 |
Siis onko hinnat laskeneet vai nousseet? Mietin, että paljonkohan saataisiin asunnostamme nyt, josat 3 vuotta sitten maksettiin 189000e...
Kommentit (5)
siis mikä olisi ton kämpän arvo nyt?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2000 luvulla rakennetusta rivari yhtiöstä kehuskunnassa kyse. Ja vähän yli 200 000 on hintataso. Ovat kyllä menneet tosi nopeasti pois markkinoilta.
siitä on joku halukas maksamaan. Sillä tavalla se hinta määräytyy. Katsos tämä:
http://stat.fi/til/ashi/2009/01/ashi_2009_01_2009-05-13_tau_001_fi.html
Hinnat ovat suurin piirtein 2007/2008 tasolla.
Ei nyt olla vielä kolmen vuoden takaisella tasolla.