Millaista on olla pojan äiti? Odotan poikaa..
Ennestään minulla on ihana ja rakastettava tytär. Minulla on äärimmäisen huonoja kokemuksia miehistä. Olen jopa jonkin sortin miesvihaaja. On tosi ristiriitaiset tunteet, kun ajattelen että minusta syntyy yksi inhotun sukupuolen edustaja..
Totta kai ymmärsin lasta tehdessäni, että poikakin saattaa tulla, mutta kun asia varmistui, pääni sisällä on tosi ristiriitaisia tunteita. Pidän suurinta osaa miehistä inhottavina ja moraalittomina pervoina. Vaikka kuinka yritän ajatella niitä kunnollisia miehiä (joita ilmeisesti on jokunen prosentti), niin en vain pääse peloistani irti. Pelkään että synnytän maailmaan uuden pahantekijän.
Odotan kyllä innolla lasta syntyväksi ja hän on kovin toivottu.
Mitä teet, jos poikasi paljastuu esim. pedofiiliksi? Tuosta yhdestä ketjusta tuli taas kamalia aatoksia.
Kommentit (29)
Kiitos avoimesta aloituksestasi. Itsellä myös samanlainen suhtautuminen miehiin ja ikäviä omia kokemuksia, joista jäänyt pahat jäljet. Olen raskaana ja tiedän, että poikakin tulee olemaan ihana ja rakas!
Uskon, että harva syntyy pedofiilinä, kyllä siinä jotakin kierouttavaa täytyy lapsen kehityksessä tapahtua. En olisi siitä huolissani.
Lapsen sukupuoliseen kehitykseen ja normaaliin sukupuoliseen mielenkiintoon uskon osaavani suhtautua hyvin. Lähinnä jännitän sitä, kykenenkö suhtautumaan neutraalisti/aikuismaisesti/hyväksyvästi pojan murrosikään, kun jutut ja "harrastukset" voivat olla sellaisia, jotka itse koen naisia loukkaavina ja alistavina. On myös riski, että kun tytär alkaa todenteolla kiinnostua pojista, suhtaudun tytön kumppaneihin jyrkästi ja tuomitsevasti...Onneksi on vielä aikaa työstää näitä asioita!
, jota on syytäkin hieman pelätä.
No onpa teillä synkeä mieskuva :(
, jota on syytäkin hieman pelätä.
No onpa teillä synkeä mieskuva :(
Et varmaan niihin kivoihin miehiin sitten ikinä tutustukkaan kun asenne on jo valmiiksi noin synkeä :(
Kuten muutkin tässä ketjussa ovat kirjoittaneet, vaikutat sinä hyvin paljon siihen, millainen mies poikavauvastasi kasvaa. Omat poikani (6 ja 8) ovat aivan suloisia tapauksia ja luulen, että molemmista tulee tulevaisuudessa varsin mukavia poikaystäviä/miehiä, jotka kohtelevat naisia tasavertaisesti.
Mun pojista kasvaa ilosia, hyviä miehiä!
Jos olis tyttöjä niin pelkäisin että niistä kasvaa tollasia reppanoita jokka ajautuu väärään porukkaan ja joku hakkaa tavantakaa, ja sitten eroo siitä ja menee samaan kantikseen ja ottaa uuden vastaavan joka ekana hakkaa sun entisen, sitten sut.
Kyllä kusipäämiehen HAISTAA jo kaukaa, 99 prossan varmuudella. Itekin myönnät että sulla ei ole ollut hyvää ukkoa, ettet ny vaan hae sitä kusipäätä joka isäsikin oli?
Vähän enempi järkeä toimintaan!
Älä huoli, ei sillä sukupuolella ole mitään merkitystä enää kun lapsi syntyy! Luota vain itseesi!
äiti on hauska, fiksu, se osaa mitä vaan ja tykee uskomattoman hyvää ruokaa. Lisäksi äiti on kiltti ja tekee kaikenlaista ja saa lujia halauksia vähän joka välissä:-) olen onnekas:-)
Ainoa mikä ei oikein innosta, on nämä loputtomat monsterijutut ja leikit..
jolle sinä voit opettaa naisten kunnioittamista.
Koeta etsiä itsellesi terve itsetunto, niin voit kasvattaa sekä hyvän tyttären, että pojan. Kyllä sinä onnistut!