Hyväksikäyttö.
Haluaistko sinä tietää JOS sinun miehelläsi olisi ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön miehen ollessa n. 30-vuotias?
Ja tästä olisi nyt reilu 5 vuotta aikaa? Ja sinulla lapsia tämän miehen kanssa?
Kommentit (19)
Todellakin haluaisin ja heittäisin koko miehen menemään.
haluaisin tietää.
että osaisin pitää lapseni kaukana pedofiilimiehestä
Mutta tosiasioiden edessä .... parempi tietää kuin katua jälkeenpäin.
Tuollainen ikäsuhde 13v-30v ei ole normaali! Viis siitä mitä laki sanoo, mutta 13v on aivan lapsi!
Suhde, siis jatkuiko sitä pidempäänkin?
Tuollainen ikäsuhde 13v-30v ei ole normaali! Viis siitä mitä laki sanoo, mutta 13v on aivan lapsi!
Noin puoli vuotta.
miehen ja miettii kertoako vaimolla vai omasta mieehstäkö puhut?
Ei todellakaan olisi ilouutinen, mutta mielestäni olisi parempi saada tietää, aivan omien lasten vuoksi. Mistä moisesta miehestä tietää, vaikka olisi 100% pedofiili, joka ei jättäisi omiakaan lapsiaan hyväksikäyttämättä...
Ei todellakaan ole kyse omasta miehestäni...
Itse olin tämä 13-vuotias ja asia on alkanut nyt kauhistuttamaan kun kuulin että tästä miehestä on tullut isä..
ainä lähdit siihen suhteeseen?
Ei todellakaan ole kyse omasta miehestäni... Itse olin tämä 13-vuotias ja asia on alkanut nyt kauhistuttamaan kun kuulin että tästä miehestä on tullut isä..
rikosilmoitus. se on velvollisuutesi, ajattele miehen lapsia
Seksisuhde alle 16-vuotiaan kanssa on rikos. Ei tarvitse edes käyttää logiikkaa, onko 13-vuotias lapsi tai ei, suostuiko itse tai ei. Ja kertakin on liikaa!
Eikö kukaan aikuinen huomannut/puuttunut tilanteeseen???
Ai miksi lähdin suhteeseen?
Olin täysi kakara silloin. Fyysisesti ja etenkin henkisesti kehittymätön. Kotona minulla oli vaikeaa; vanhemmat alkoholisteja ja sitä rataa. Tämä mies vaikutti vakaalta aikuiselta; hänestä sain turvaa jota kotoa en (tai näin kuvittelin). Hän hankki minulle viinaa jolla sain hukutettua suruni perhetilanteesta johtuen.
Ymmärsin silloin vain sen ettei ympäristö "suhdettamme" hyväksyisi, en sitä että se todella oli sairasta. En missään vaiheessa kokenut tätä miestä kohtaan mitään romanttista tai seksuaalista vetoa. Kuten ei tuossa iässä yleensä koetakkaan.
mies on sairas, ei normaali terve mies lasta hyväkseen käytä. tee rikosilmoitus, voit ehkä pelastaa seuraavan uhrin, nuoren tytön joka on samassa asemassa kuin sinä olit.
Ai miksi lähdin suhteeseen? Olin täysi kakara silloin. Fyysisesti ja etenkin henkisesti kehittymätön. Kotona minulla oli vaikeaa; vanhemmat alkoholisteja ja sitä rataa. Tämä mies vaikutti vakaalta aikuiselta; hänestä sain turvaa jota kotoa en (tai näin kuvittelin). Hän hankki minulle viinaa jolla sain hukutettua suruni perhetilanteesta johtuen. Ymmärsin silloin vain sen ettei ympäristö "suhdettamme" hyväksyisi, en sitä että se todella oli sairasta. En missään vaiheessa kokenut tätä miestä kohtaan mitään romanttista tai seksuaalista vetoa. Kuten ei tuossa iässä yleensä koetakkaan.
Ei minulla ole todisteita. Enkä tiedä onko rikos jo vanhentunutkin. Asiasta tosiaan reilut 5-vuotta, oikeastaan jo lähemmäs 10. Asiassa olisi vain minun sanani miehen sanaa vastaan. En jaksaisi sitä kaikkea, kun tuomiokin olisi epätodennäköinen. Lisäksi kaikki läheiseni saisivat tietää. Elämäni on nyt hyvällä mallilla enkä halua sitä pilata.
tuttavani teki rikosilmoituksen 20 vuotta vanhasta hyväksikäytöstä. oli tapahtumahetkellä lapsi ja nyt 25v ja uskalsi vihdoin asiasta puhua. asiaa tutkitaan ihan vakavasti vaikka kyse vanhasat rikoksesta eikä todisteita ole.
Ja tietääkseni miehen tyttöystävät ovat jälkeeni olleet yli 16-vuotiaita. Eli selvästi on mieltynyt nuoriin, mutta on huolehtinut ns. suojaikärajasta. Tämä nykyinen vaimo jonka kanssa miehellä on lapsia on jo käsittääkseni nelissäkymmenissä, eli ihmettelen. Tiedän naisesta myös sen että hän on hyvin vanhoillinen ja konservatiivinen on mm. seurakunnan toimissa mukana.
ja olis äijällä aika paljon selittämistä tuossa