Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tällaisen vartalon:

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/47 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jutut on niin sekopäisiä et huh huh... Moni 19-vuotias on kylläkin vielä fiksumpi eikä noin teini.

ja mä oon paljon fiksumpi ku sä luulet tai mä annan sun ymmärtää... ;D

tai haluat, että ihmiset ajattelee sun olevan fiksu, niin ehkä kannattais muuttaa kirjoitustyyliä ja noita niin ihania hymiöitä...

mä kirjotan niinkun haluun. Mut musta vaan on niin hassua kun täällä ihmiset on sitä mieltä että oon kypsymätön ja tyhmä, ja sit taas mut henk. koht. tuntevat ihmiset pitää mua todella vastuuntuntoisena ja kypsänä äitinä ja ihmisenä ja kyselee ja koittaa suostutella et miks mä en lähtis yliopistoon lukemaan jotain kun tää pää menee kuulema hukkaan hevosia hoidellessa....

Hymiöt on tosi kivoja :D ja tekiskö se musta fiksumman jos kirjottaisin kirjakieltä? kyl mä senki osaan nimittäin tehdä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha ja muodoton. Pidän mieluusti oman aikuisen naisen vartaloni, kiinteän ja solakan sellaisen.

Vierailija
4/47 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet eivät todellakaan siis palvo tuollaisia..en haluaisi olla, tykkään olla pehmeä ja naisellinen ;)

Vierailija
5/47 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun tartte sitä silti missään kolmossivuilla esitellä :)!

Vierailija
6/47 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tollasta kroppaa. Liian laiha tai pitäiskö sanoa muodoton.

Vierailija
7/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pois vaan

Vierailija
8/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo mun ihannekroppa ole (vähän liian ruipelo) mutta vaihtaisin kyllä tämän rupsahtaneen, löysän ja muutaman kilon ylipainoisen ruhoni tuohon ilomielin!

Vierailija
9/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilman vaatteita tasapainoton.

Vierailija
11/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilman vaatteita tasapainoton.

kaunis nuoren naisen vartalo.

Vierailija
12/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin jonkun kropan valita, ei se kyllä tuo olisi. Ihan hyvät raamit periaatteessa, vaikka kyllä vähän pitkä selkä, mutta tuo lihaksen puute häiritsee. Varsinkaan peppu ei sytytä, vaan on rehellisesti sanottuna huono.

Mutta ihan sievä tyttö, juu.

Vierailija
13/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse pullottaa pahasti sieltä sukkanauhojen alta. Mutta farkut jalassa oikein loistavan muotoinen takamus.

Ja ei, ei mulla ole paremman näköinen vartalo, mutta nyt kysyttiinkin arvosteluja.

Vierailija
14/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma vartalosi?

Normaali 19-v kroppa, nuori, hoikka.

Vierailija
15/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika on poseerauksessa eikä kropassa mutta selkä näyttää pitkältä ja vartalo epänaiselliselta, enemmän muotoja ja pehmeämmän näköinen vatsa pitäisi olla minun makuun.

Vierailija
16/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet vois olla kivemman muotoiset ja peppu näyttää farkkukuvassa lättänältä, vois olla pystympi ja muodokkaampi.

Vierailija
17/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristää varmaankin jotenkin tytön vartaloa, sillä tulee vaikutelma että selkä on ihan suhteettoman pitkä, ja vyötärö jotenkin tosi ylhäällä... :) Ja takamus tosiaan tursottaa oudosti.

Korostan kuitenkin, että epäilemättä tosi kaunisvartaloinen tyttö, mutta mielestäni kuva on epäonnistunut!

Vierailija
18/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden raskauden jälkeen oma vatsa on löllö, vaikka ennen oli samoissa mitoissa. Olen kyllä 15 vuotta tuota tyttöä vanhempi...

Vierailija
19/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin myös huonokuntoisen oloinen. Sori, jos AP on kuvassa.

Vierailija
20/47 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en näin lihavakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi