Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ITKEN kun olen niin sekaisin-vihdoinkin raskaana??

Vierailija
25.06.2009 |

Tein juuri positiivisen testin, toinen viiva on kyllakin vaaleampi kuin toinen kp on 31/28. Noin 5 paivaa on jomotellut kuin menkat alkaisivat muttei ole viela alkanut mitaan.

Olen shokissa!

T: 1v 8kk raskautta yrittanyt

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä näistä kateellisten ämmien kommenteista.

Ja tiedän että monella on raskaus sujunut hyvin haaleasta viivasta huolimatta. Minulla haalea viiva tarkoitti ehkä tuulimunaa, tuli ulos 7 rv. kahdella ystävälläni sama homma.. Kaikki meidän onnistuneet raskaudet ovat olleet selkeitä punasia viivoja

Vierailija
22/24 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea viiva on yhtä todennäköinen kuin tummakin. Siitä ei kannata huolehtia ollenkaan.

Esikoista odottaessa kp 29 sain haaaaaalean haamun, sama tulos oli kolme päivää tästä eteen päin. Vasta labrassa selvisi, että olen raskaana.

Toisen kanssa pläjähti heti tumma viiva.

Kolmannella kerralla tuli myös heti punainen viiva, mutta raskaus todettiin myöhemmin kohdunulkopuoliseksi.

Neljännessä raskaudessa tuli haalea viiva ja nyt oksetelen 24/7 rv9 ja ultrassa löytyi syke ja kaiken todettiin olevan kunnossa.

Jomotukset kuuluu asiaan myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vasta viikolla 6. En voinut kuvitellakaan, että olisin ollut raskaana. Olo on sellainen, että kuukautiset alkavat ihan just. Kävin vessassakin tarkastamassa moneen kertaan. Minulla rinnatkin kipeyty/turposi vasta viikolla 12. Eikä muutenkaan ollut mitään oireita, ei mitään. Sitten kun menkat eivät alkaneetkaan parin viikon oirelun jälkeen, tein testin ja positiivinen. Viikot ihan normaalit ja lapsi nyt normaali 2 kk.

Vierailija
24/24 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta ehka tama onnistuukin.

Hyvaa kesaa teille kaikille myos!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän