Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni inhoaa minua?

Vierailija
11.04.2009 |

mieheni käytös on ollut viime päivinä todella outoa. kyräilee hiljaa ja ei puhu jos ei mitään kysytä. ei ota minuun minkäänlaista kontaktia, olen hänelle kuin ilmaa.ei osallistu kotihommiin eikä lapsen hoitoon...

meille on tulossa toinen lapsi, esikko kohta 2v ja tämä raskaus pian puolessa välissä. olen kysellyt että johtuuko tulevasta lapsesta, pelottaako/ahdistaako joku kyseisessä asiassa.. ei kuulemma liity mitenkään tähän eikä osaa itsekkään sanoa mistä outo käyttäytyminen johtuu.

mietin jo, että onko sillä "miesten menkat" menossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nimittäin joskus käyttäydyin noin kun olen loukkaantunut, en itse aloita mitään keskustelua ja olen hiljaa vain, en ota kontaktia vaan saatan vältellä kohtaamista ja annan miehen hoitaa hommansa tarjoamatta apua... en tiedä mitä vastaisin, jos mies kysyisi, vaikka toivonkin, että kysyisi... jos itse tietää että typerän asian takia on loukkaantunut, ei sitä välttämättä halua alkaa enää purkamaan vaikka se häiritseekin

Vierailija
2/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on ollut menkat viimeset kaks vuotta ja ei näy loppuvan...

Minkälainen teidän seksielämä on`? Mä nimittäin veikkaan että meillä miehen menkat johtuu siitä ettei saa seksiä tarpeeksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viime aikoina sen vähäisempää kuin normaalistikkaan. menee hermot kun toinen vaan mököttää ja kun kysyy, että mikä on niin "ei mikään". en mielestäni oo tehnyt/sanonu mitään pahaa, mikä saisi moisen käytöksen aikaan.¨

ottaa päähän ku ei voi sanoa mikä on ja joutuu koko ajan olla ruikuttamassa, että mikä ahistaa.

-ap

Vierailija
4/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jokin vaiva, mistä ei kehtaa puhua.

Vierailija
5/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mitään vaivoja..

ap

Vierailija
6/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan menkat. niin on meidänkin isännällä säännöllisesti.

Vierailija
7/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä, että olet loukannut miestäsi tietämättäsi. Noin meidän äijä käyttäytyy silloin kun olen sanonut sille jotain niin mahdottoman loukkaavaa. Kyllä se siitä leppyy!!

Vierailija
8/8 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ukko on tietty niin kypsymätön, että häntä harmittaa ap:n "paisunut" ulkomuoto ja sen takia lapsellisesti kiukuttelee..? Anteeksi nyt vaan, mutta tuon kaltaisiakin itsekkäitä ja omahyväisiä ukkoja on paljon...

Muistelepa ap, että miten miehesi käyttäytyi edellisen raskauden aikana, kun maha yms. alkoi kasvaa. Murjottiko myös siihen aikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän