Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten nukkumisesta vieressä isoina

Vierailija
25.06.2009 |

Nukkuuko teillä isot lapset (jopa 6-vuotiaat) teidän sängyssä, entäpä useita lapsia? Minusta olisi melkoisen ahdistavaa, mutta tiedän tällaisia perheitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoli saa nukkua muualla.

Vierailija
2/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v nukkuu välissämme. Siirtyi sinne nukuttuaan omassa sängyssä ekat 3v :) Eikä ole kiirettä pois, kylläpä tuo varmasti jossain vaiheessa haluaa takaisin omaan petiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisivuotias kampeaa lähes joka yö viereen loppuyöksi. Ei siinä ole mitään ahdistavaa. Saan nukuttua ihan hyvin.

Vierailija
4/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin ja isän väliin nukkumaan JOKA IKINEN yö tähän kevääseen asti. Nyt nukkuu omassa sängyssään aamun asti ainakin neljänä yönä viikossa. Olen tottunut lapsen tuloon ja olen ajatellut, että jos hän haluaa tulla viereemme keskellä yötä, siitä vaan. Tapa taitaa olla ollut pojalle tärkeä, joten mikä minä olen ollut sitä muuksi muuttamaan. Joku kaunis päivä ei enää takuulla koskaan tule ja sitä odotan jo kauhunsekaisesti.

Vierailija
5/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mieheni, 8-vuotias tyttömme ja 12-vuotias poikamme

10- vuotias poika ei nuku

Vierailija
6/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat aina aamulla meidän vieressä. Ovat tervetulleita jatkossakin. Mun sisko nukkui äidin vieressä vielä joskus lukioikäisenäkin!

Vierailija
7/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että jotkut vanhemmat nukkuvat lastensa kanssa, vaikka te ette niin teekään?

Vierailija
8/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat saavat nukkua vierekkäin (seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä), mutta pienten lasten täytyisi nukkua yksin ja ilman rakastamiensa ihmisten läheisyyttä? Tervetuloa kaikki kolme lasta minun ja isin väliin nukkumaan!

Vierailija
9/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuivat vaimoni ja lapset. Minut ulkoistettiin sohvalle. No, nyt siellä sängyssä nukun minä lasten kanssa.

Vierailija
10/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsi (kohta 11v) ei ole KOSKAAN nukkunut vieressä. Itse olis kyllä saanu nukuttua, mutta lapsi-kulta osaa nukkua vain omassa sängyssään. Yksin.

Vierailija
11/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisi jotenkin ahdistavaa?

Meillä on aina ollut kaikenlaisia nukkumisversioita ;)

Nyt tällähetkellä itse nukun pienen vauvan kanssa eri huoneessa (samassa sängyssä, kätevää imetyksen takia) ja iskän vierellä nukkuu tyttö 5v ja esikoinen 8v nukkuu heidän kanssa, tosin omassa sängyssään.

Mutta siis, mua ei kyllä tippaakaan haittaa vaikka kaikki ängettäs vierekkäin!

Se vasta oudolta tuntuukin, jos vauva laitetaan vastasyntyneestä alkaen ihan eri huoneeseen...jotenkin luonnotonta. Tämä siis vaan mun mielipide ja kukin tavallaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä