Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei kasva kainalokarvoja, muita?

Vierailija
22.07.2009 |

Onko kenelläkään muulla aikuisella naisella samaa?

Alapäässä kyllä on karvoja., mutta ei kainalossa.

Ei kyllä haittaa yhtään, päinvastoin :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukka jee :D

Vierailija
2/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30-vuotta, ja ihan pieniä, tuskin havaittavia, karvoja hieman tulee kainaloihin. Vaikka niitä ei ajaisi niin eivät senttiä pidemmiksi kasva.

No, ajelen ne kuitenki kesällä, (talvella saavat kasvaa kun ei niitä pahemmin kukaan näe, ainoa joka niin läheltä kainaloita saattaa tiirailla on mieheni joka ei niitä edes huomaa;) koska jos joku oikein katsomalla katsoisi ne saattaisi havaita.

Nuorempana ihmettelin kun tutut puhuivat miten viikottain ajavat karvat kainaloista... Itsellä kyllä sääri- ymv. karvoja on, mutta ei kainaloissa muita kun nuo tuskin havaittavat haituvat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kaks karva ristissä molemmissa kainaloissa ;)) Säärikarvatkin kasvaa hintsusti.

, eikä toi alapääkään mikään puska ole. Ihanaa kun ei oo tarvinnu ikinä ottaa paineita karvanpoistosta. Joskus sheivailen ne vähätkin sääristä pois. Alapäätä ei oo tarvinnu koskaan siistiä.

Vierailija
4/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, kasvaako teillä hiukset ihan normaalisti? Onko nekin ohuet? Oletteko vaaleita vai tummia?

Vierailija
5/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä, voi olla että teillä on joku hormonaalinen häiriö. Mun ystävältä puuttuivat ripset. Hän kuoli syöpään :((

Vierailija
6/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä lähtee ripset, tukka, karvat kainalosta, alapäästä ja sääristä.

HArmi, että kuoli lopulta syöpään.

Minun äidilläni ei karvat kasva säärissä lainkaan, eikä ole kuin hahtuvaa kainaloissa. Hyvät hiukset päässä ja kulmat ja ripset ok.

Ei karvojen niukkuus mitään tautia tarvitse tarkoittaa.

Vierailija
7/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa. En kyllä voi kuvitella miten pitkäksi kasvaisivat jos en viikkoon ajaisi. Liian pitkiksi! Yöks.

Ei ole kivaa olla karvainen.

Vierailija
8/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä olen kateellinen. Sheivaan kainalot lähes päivittäin. Esim eilen ja tänä aamuna, joskus saattaa jäädä päivä väliin. Mulla kasvaa päivässä -ei mikään sänki enää- n 3 mm. Pakko ajaa päivittäin varsinkin näin kesällä. Ja sit ärsyyntyy iho ja punoittaa ja on ruma... just tilasin sincitystä jotain karvanpoistoainetta että ois hellävaraisempi vaihtoehto höylälle. Marketin veet-voiteiden en edes usko auttavan, en edes ala kokeilee..

Vierailija
9/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea. Hiukset on perus suomalaisen ohuet, alapäässäkään ei ole puskaa, mutta karvat on. Säärikarvat, ripset ja kulmakarvatkin löytyvät.

Serkullani on sama juttu ettei kasva kainalokarvoja :o)

Vierailija
10/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta raskausaikana ihmettelin kun jalkakarvat ei kasvanu ollenkaan mutta ripset ja kulmakarvat kasvo senkin edestä!Ihme juttu en tiedä mistä johtui..nyt siis synnytyksen jälkeen kaikki karvat kasvaa taas normaalisti

Vierailija
11/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä olen myös vaalea, en kuitenkaan mikä eloveena.Hiuksia on runsaasti ja ripsetkin löytyy,mut kumma kyllä alaripset on ihan olemattomat.Käsivarsissa mulla sitä vastoin on paljonkin vaaleeta karvaa ;)

Vierailija
12/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joku yksittäinen hento haiven saattaa olla, ei nimeksikään.

Itselläni kyllä rehottaa ja pahasti. Toivon että tyttömme perivät karvaisuusasteensa isältään eikä minulta ;)

Vierailija
13/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ihmettelin kun tutut puhuivat miten viikottain ajavat karvat kainaloista...

Tosin ihan muista syistä. En voinut kuvitellakaan, että joku kasvattaa karvojaan viikon, kun itse joutuu ajelemaan päivittäin. :)

Olkaa onnellisia!

T. Apina, joka on kylläkin ihan tyytyväinen tuheisiin ja tummiin ripsiin ja kulmakarvoihin.

Vierailija
14/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 19-vuotias. Alkoi kaikki muut karvat kasvamaan joskus 14-vuotiaana.

Mutta kainalokarvat ei kasva vieläkään, ei haittaa kyllä yhtään mutta pelottaa että onko normaalia.

Jalkoväliin kyllä kasvaa kunnon puska jos ei sheivaa ja myös jalkakarvat kasvavat melko nopeaa tahtia.

Ihan suomalainen olen ja hiukset pitkät ja paksut.

Vierailija
15/15 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v kaikki muut karvat kasvaa normaalisti, mutta kainaloissa vain pari hentoa ja lyhyttä. Hiukset ovat paksut ja tuuheat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi