Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen ihminen stressaa, saako auton parkkiin??!!!

Vierailija
25.06.2009 |

Ei hitto mä en tajua em. ihmisiä!

Oltiin sovittu työkaverin kanssa näkevämme tänään kaupungilla. Jotain soiteltiin ennen tapaamista ja työkaveri vouhkaa monta kertaa puhelun aikana, et jos nyt auton saa johonkin parkkiin, mihinhän sitä auton sais parkkiin, saakohan sitä mihikä parkkiin....

Hemmetti et ihmiset jaksaa ottaa kierroksia ihme asioista! Ei tajua!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surkea taskuunparkkeeraaja ja ylipäätään surkea parkkeeraaja. Jännitän kauheasti, jos joudun ruuhkatilanteeseen tai venkslaamaan autoani ahtaissa paikoissa ja mahdollisesti tukkimaan tien muilta. En ole hyvä autoilija ja siksi stressaan.

Vierailija
22/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin elämä helpottaa oikein selvästi. Minäkin inhosin sitä kaupungilla pyörimistä käsivaihteisella autolla ajaessani, mutta automaatilla ajelu on ihan toisesta maailmasta. Jopa parkkeeraaminen on sillä helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrään!!

Vierailija
24/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös peruttamaan tai vetämään peräkärryä.

Ja minkäslainen olen... Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja kaksi lasta ja mies, mutta minulta taitaa puuttua jokin autonparkeerausgeeni :-D

Vierailija
25/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajan autoa ihan hyvin ja osaan jopa parkkeerata OK, mutta silti stressaan siitä löydänkö parkkipaikan ja mistä se löytyy. Mulla kun on paha tapa ohjelmoida ja suunnitella kaikki asiat etukäteen pilkun tarkasti ja epävarmuustekijät (kuten parkkipaikan löytyminen) aiheuttaa stressiä.

Vierailija
26/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan käsitellä autoa moitteettomasti joten kyse onkin siitä että löydänkö parkkipaikan jossa te tumpelot ette pääse kolhimaan MINUN autoa. Ahdistuin kun te vielä täällä hehkutatte kuinka paskoja kuskeja olette :/ Ajakaa taksilla, älkää pliiiis lähtekö liikenteeseen aiheuttamaan vaaratilanteita ihmisille/autoille.

Vierailija
27/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kysyit mimmoinen ihminen tollasesta stressaa niin vastaan, että tässä tapauksessa sellainen, joka arastelee kaikkea uutta ja outoa. Oli sitten kyse ihmisistä, paikoista tai tilanteista. Luonteellensa ei mitään voi, enkä mutu-pohjalta ole edes ainoa laatuani.

Ja mua pännii valtavasti sitten ne ihmiset, jotka tästä arkuudesta kuultuaan alkaa mouhkata, että mitä hullua, ihan hölmöä nyt tollasista stressata. Kas kun tunteillensa ei mitään voi. Kun hermostuttaa niin hermotuttaa.

Vierailija
28/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kyllä huomaa. Stressaan aivan valtavasti auton parkkeeraamista (ajaminen ei stressaa ollenkaan) ja pelkään joutuvani tunkemaan johonkin ahtaaseen rakoon. Työpaikka on keskellä kaupunkia ja sinne, kuten myös kauppoihin ja päiväkotiin menen kävellen.

Vierailija
29/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monia tälläisiä... Outoahan se on kun itse ajan minne vaan, jos en autoa saa sinne minne olin suunniteltu ni ei siinä paniikki auta, etsitään seuraava parkkis =)

Vierailija
30/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monia tälläisiä... Outoahan se on kun itse ajan minne vaan, jos en autoa saa sinne minne olin suunniteltu ni ei siinä paniikki auta, etsitään seuraava parkkis =)

Ei tietenkään paniikki auta, mutta se stressaaminen johtuu siitä, ettei halua paniikkiin. Mulla ei ainakaan ole päänsisäistä karttaa, jonka avulla osaisin ajaa minne vaan. Mun täytyy aina etukäteen tarkistaa vähänkään oudommat paikat kartasta, miten sinne mennään ja suunnitella parkkeeraus. Mulla ei myöskään ole päänsisäistä kompassia, joka kertoisi, mistä suunnasta olen tulossa ja minne menossa, jos joudun yhtäkkiä veivaamaan autoa ympäriinsä oudoissa kortteleissa. Ajan kyllä ihan hyvin, mutta suuntavaistottomuuden takia tarvitsen selvät sävelet ja suunnitelmat.

Vierailija
31/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naiskuski

Vierailija
32/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tumpelo, joka ei osaa taskuparkkiin ajaa...eli vinoparkki täytyy löytyä tai selkeä(ja tutttu)parkkihalli.

Antaa kaikkien kukasten kukkia. Eivät kaikki ole samasta muotista valettuja.

Vierailija
33/33 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina löytää paikan. Eri asia on sitten, jos sinä et löydä niitä parkkihalleja. Erottajan parkkihalli on suuri ja väljä ja siellä on aina tilaa, en ole koskaan joutunut kääntymään sieltä pois. Stockmannin parkkihalli on vielä suurempi. Joten jos ei löydä keskustasta parkkipaikkaa, niin kuskissa on vika.